|
|
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:30 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ravenfeather schreef:
- umm
ik weet niet of je Netflix hebt, maar Frozen staat er net op en Frozen is pretty awesome
DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAAAAN No. Haha we zijn deze zomer op reis geweest naar Amerika (Who is jealous :'DD) maar we hadden zo van die schermpjes heb echt letterlijk 4 keer Frozen gezien & nu ben ik die film beu. Einde van een mooi verhaal xD Wat een prachtig ontroerend verhaal XD maar snowmannen builden is best wel cool hoowr je weet niet wat je mist ermahgerd |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:32 | |
| - Ravenfeather schreef:
- Flamestripe schreef:
- Ravenfeather schreef:
- umm
ik weet niet of je Netflix hebt, maar Frozen staat er net op en Frozen is pretty awesome
DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAAAAN No. Haha we zijn deze zomer op reis geweest naar Amerika (Who is jealous :'DD) maar we hadden zo van die schermpjes heb echt letterlijk 4 keer Frozen gezien & nu ben ik die film beu. Einde van een mooi verhaal xD Wat een prachtig ontroerend verhaal XD maar snowmannen builden is best wel cool hoowr je weet niet wat je mist ermahgerd Jaaa want heel mijn familie moest huilen ;o & vast wel maar nu is het zomer & wil ik niet denken aan winter xD Btw Frozen in het Nederlands is zo (raar)dom? xD |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:33 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Flamestripe schreef:
- Ravenfeather schreef:
- umm
DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAAAAN No. Haha we zijn deze zomer op reis geweest naar Amerika (Who is jealous :'DD) maar we hadden zo van die schermpjes heb echt letterlijk 4 keer Frozen gezien & nu ben ik die film beu. Einde van een mooi verhaal xD Wat een prachtig ontroerend verhaal XD maar snowmannen builden is best wel cool hoowr je weet niet wat je mist ermahgerd
Jaaa want heel mijn familie moest huilen ;o & vast wel maar nu is het zomer & wil ik niet denken aan winter xD
Btw Frozen in het Nederlands is zo (raar)dom? xD Haha ik heb eht nooit in het Nederlands gekeken, Engels rockt xD maar mijn broertje van 11 wel en die vond het echt raar. LAAT HET LOS LAAT HET GAAN LALALA XD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:34 | |
| - Slenderstep schreef:
- Bo bo bo bo bonobo you're back
*tacklehug* Al even hoor x3 Maar goed, heeeeeeeeeeey! I'm back xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:34 | |
| Bo! you are back! You are awesome! I missed you! <333333333333
En OMG OMG OMG OMG... ik was blijkbaar gisteravond dronken (nee echt zover ga ik normaal ni..) en heb topless fotos naar mijn nogal vervelende ex zitten sturen en heb blijkbaar in mn hand zitten snijden (dat bewijst het mes naast mn bed wel) GVDOMME.. vervelende ex.. i hate myself --"
Aja, Gabs: gefeliciteerd! |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:35 | |
| - Cyber schreef:
- Bo! you are back! You are awesome! I missed you! <333333333333
En OMG OMG OMG OMG... ik was blijkbaar gisteravond dronken (nee echt zover ga ik normaal ni..) en heb topless fotos naar mijn nogal vervelende ex zitten sturen en heb blijkbaar in mn hand zitten snijden (dat bewijst het mes naast mn bed wel) GVDOMME.. vervelende ex.. i hate myself --"
Aja, Gabs: gefeliciteerd! Omg Laura o.O xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:36 | |
| Okay Laura WTf xD
Maar goed, heeeeeeeeey x3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:37 | |
| - Ravenfeather schreef:
- Flamestripe schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Flamestripe schreef:
- Ravenfeather schreef:
- umm
DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAAAAN No. Haha we zijn deze zomer op reis geweest naar Amerika (Who is jealous :'DD) maar we hadden zo van die schermpjes heb echt letterlijk 4 keer Frozen gezien & nu ben ik die film beu. Einde van een mooi verhaal xD Wat een prachtig ontroerend verhaal XD maar snowmannen builden is best wel cool hoowr je weet niet wat je mist ermahgerd
Jaaa want heel mijn familie moest huilen ;o & vast wel maar nu is het zomer & wil ik niet denken aan winter xD
Btw Frozen in het Nederlands is zo (raar)dom? xD Haha ik heb eht nooit in het Nederlands gekeken, Engels rockt xD maar mijn broertje van 11 wel en die vond het echt raar. LAAT HET LOS LAAT HET GAAN LALALA XD
Er zijn dan nog 2 versies Nederlands & Vlaams zoek ze eens op op Youtube, beiden even slecht xD @Laura : wut , gaat het? :/ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:38 | |
| BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
@Laura Thanksels (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:40 | |
| @Robin, wat denk je? I hate myself I hate myself I hate myself ik was zoooo dom gisteravond :S die hoeft maar 1 *kilk* en die fotos staan op FB of hij stuurt ze wel door naar zn domme vriendjes! Gvd, en ja hij is zo'n onbetrouwbare zak die niks anders vanu wilt dan u lijf I hate myself I hate myself I hate myself |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:40 | |
| BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (2!!!!)
IK BEN BO |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:41 | |
| Mensjes ik ga weer weg, ff posten c: Dag dag <3 *flies away* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:41 | |
| IK BEN BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO XD
GABS! BO! *tacklehug* |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:44 | |
| Oh my.. Laura, where have you been that night? Hopelijk ben je niet zo dom als mn vriend om alcohol te gebruiken tegen je depressie? Nou ja klinkt natuurlijk verleiderlijk voor mij dan but but but... You're a'right I hope? --- Bo bo bo bo bo you're back >3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:45 | |
| BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO & BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 2 xD *oh jesus* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:47 | |
| - Slenderstep schreef:
- Oh my.. Laura, where have you been that night? Hopelijk ben je niet zo dom als mn vriend om alcohol te gebruiken tegen je depressie? Nou ja klinkt natuurlijk verleiderlijk voor mij dan but but but... You're a'right I hope?
--- Bo bo bo bo bo you're back >3 I'm alright.. ik ben niet dood.. enkel ziet mn hand er niet uit (door het mes by the way) en doet ie enorm veel zeer nu. Ik was gewoon thuis.. maar mn ouders waren niet thuis die nacht en ook mn zusje was weg. Ik dacht het niet, normaal drink ik echt niet veel. Gewoon de laatste tijd een ietsiepietsie meer, dus normaal word ik echt niet dronken.. ik voelde me gisteravond gewoon effe rotslecht |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:48 | |
| IK BEN BOOOOOOOOOOOOOOO XD
*Bearhug*
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABS *bearhug*
*group-bear-hug* |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:49 | |
| IK WOON WEER OP MEZELFFFFF Vandaag weer terug verhuisd. Ben helemaal kapot, maar ik heb een hele leuke kamer en m'n buurjongen is een hele schattige uitwisselingsstudent uit Californië. :] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:50 | |
| Sterkte Laura
Omg x3 *grouphug* Wow? dat heb ik veel gedaan deze week xD
Haai Eef! Nice :3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 aug 2014 - 21:51 | |
| Laura, da's echt stom ;3 Hopelijk komt er nu geen onenigheid van voor je ;3
Broer is na 20min nog steeds niet thuis en tis maar 10min te voet vanaf zn werk xD
Eef;; oe klinkt leuk c: veel plezier in je nieuwe thuis xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|