|
|
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:42 | |
| - Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Wat heb je eigelijk aan je knie, Nath? ^^
Bun, same xD Ik heb een lelijke rode atm :') ik heb er geen want mijn vorige ging kapot x'D xD Hoe nam je je spullen dna mee? xD wel, ik had geluk want hij ging kapot vlak voor de laatste examenperiode :') (en tijdens de examenperiode gebruik ik altijd een rugzakje~) Hah, mijn rugzak is sijtig genoeg te klein om shit mee te vervoeren xD nou, er moest alleen mijn schrijfmateriaal en mijn tekenboekje in mee hoor :') (en een handtas is rotvervelend x'D) No, ik bedoel, om als schooltas te gebruiken, voor exaams is ie erfect. En ik ben geen handtaskind (a) |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:42 | |
| - Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
Bun, same xD Ik heb een lelijke rode atm :') ik heb er geen want mijn vorige ging kapot x'D xD Hoe nam je je spullen dna mee? xD wel, ik had geluk want hij ging kapot vlak voor de laatste examenperiode :') (en tijdens de examenperiode gebruik ik altijd een rugzakje~) Hah, mijn rugzak is sijtig genoeg te klein om shit mee te vervoeren xD nou, er moest alleen mijn schrijfmateriaal en mijn tekenboekje in mee hoor :') (en een handtas is rotvervelend x'D) No, ik bedoel, om als schooltas te gebruiken, voor exaams is ie erfect. En ik ben geen handtaskind (a) and again; +1 >3 |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:43 | |
| - Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Whitelion schreef:
- Caraphernelia schreef:
Bun, same xD Ik heb een lelijke rode atm :') ik heb er geen want mijn vorige ging kapot x'D xD Hoe nam je je spullen dna mee? xD wel, ik had geluk want hij ging kapot vlak voor de laatste examenperiode :') (en tijdens de examenperiode gebruik ik altijd een rugzakje~) Hah, mijn rugzak is sijtig genoeg te klein om shit mee te vervoeren xD nou, er moest alleen mijn schrijfmateriaal en mijn tekenboekje in mee hoor :') (en een handtas is rotvervelend x'D) No, ik bedoel, om als schooltas te gebruiken, voor exaams is ie erfect. En ik ben geen handtaskind (a) and again; +1 >3 xD Het is wel lollig als van die minimeisjes reuzehandtassen hebben xD "Je past er zelfs in!" |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:43 | |
| Bunny is gemeen tegen mij, ze zegt dat ik luguber ben ;-; |
|
| |
Shade Softpaw 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:45 | |
| Oh, mijn hemel. Ik ben echt veel te lang niet meer online geweest hier D: Vanavond ga ik alles bij posten en weer actief worden! |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:46 | |
| You're not Tessie, you're a sweet person c; Foei Bunny xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:53 | |
| @Ezz: Gisteren ben ik gevallen tijdens het steppen bij een survival tocht. Het was een soort wedstrijdje, dat steppen, tevens was het best wel heuvelachtig. Op het moment dat ik omlaag ging, kon ik mijn bocht niet afmaken doordat het glad was door water. Ik koos er voor in de struiken te vallen op een redelijk hoog tempo, dan uit te glijden en te vallen op asfalt. Desondanks heb ik toch heel erg last van mijn knie nu. Ben gisteren wel bij huisarts geweest, en die heeft me geadviseerd rustig aan te doen, maar 'm wel een beetje in beweging te houden deze dag, morgen moet en zal ik weer naar school (: |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:54 | |
| Nath, awhh, dat klinkt best pijnlijk ^^ Ik hoop dat je knie snel weer helemaal in orde it ^-^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:57 | |
| @Ezz; Is het ook, en dat hoop ik ook ^^" Nouja, nu maar schoolwerk maken, of tenminste wat ik maken kan aan schoolwerk, omdat school lekker onduidelijk is... waar door ik in principe nu al een achterstand heb op mijn Wiskunde. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 15:59 | |
| Thank you Ezz, thank you, she was meanie |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:03 | |
| Beterschap Nath! Wat een Belgenweertje weer... Dx
Nog iemand een topic met Honey the Pooh? (: |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:09 | |
| Beterschap Nathzel~ Ik ben doodop :_: Gisteren dagje winkelen met de vriendinnen en morgen weer en overmorgen naar een pretpark, goshie xD En dan wordt mijn opa vrijdag ook nog eens geopereerd, vlak voor school weer begint, pff, als dat maar goed gaat. |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:17 | |
| Lis, Honey x Motionless? ^-^ |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:18 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Damn, ik ben een beetje verslaafd geworden aan het boek dat ik nu lees. xD
Ooit het gevoel gehad dat je alleen maar moet doorlezen de hele dag? .__. Haha, dat is herkenbaar. Welk boek lees je dan? *laat xD* The Farseer Trilogy door Robin Hobb. Omfgikmoetdoorlezen. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:41 | |
| Morgen voor gesprek stage please let this be good |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:42 | |
| @Linn; Succes, toch veel plezier, en sterkte meis <3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:48 | |
| Succes Gaby
Nath, beterschap you girlie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:50 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:51 | |
| @Gaby; Indeed, succes! @De rest; dankjullie voor jullie steun <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 16:52 | |
| @Nath thanks en wat heb ik gemist? Ben je ziek? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |