Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:32

OW! Cedar is ubercute!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:40

Flamestripe schreef:
Moonwhite schreef:
Yo peeps c:

Yooo ~
Alles goed? :')

Kheb al minder spierpijn dan gisteren & ik heb net m'n eerste kit aangemaakt -happy me-

Nu enkel nog een en ava en een os maken wat ik niet kan op deze pc xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:44

Balen Ez.. Gewoon wachten, de juiste dolfijn zal voorbij zwemmen en dan zal je je in een liefdesverhaal vol inkt storten (A)

Soof.. Dat is gewoonweg adorable <3
Caraphernelia
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 DPKsfdL
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:47

Em, mooiste beschrijving ooit xD
"Hi, jij daar"
"Je hebt geen dolfijn. Of niet de juiste. You're in the squidzone."
"Wat?"
Zo zou het er zowieso uitzien xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:50

Haha xD Definitely! Het zou awesome zijn >3 Ik verwacht dan wel een kaartje voor jullie onderwater bruiloft (A)
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:52

Moonwhite schreef:
Flamestripe schreef:
Moonwhite schreef:
Yo peeps c:

Yooo ~
Alles goed? :')

Kheb al minder spierpijn dan gisteren & ik heb net m'n eerste kit aangemaakt -happy me-

Nu enkel nog een en ava en een os maken wat ik niet kan op deze pc xD

Ik mag van mezelf geen accounts aanmaken want ik weet dat ik ze toch niet actief houd haha :'D
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:53

Natuurlijk Emma, natuurlijk, maar dan moet je wel opletten dat zijn dolfijnenvriendjes je niet gaan versieren >3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:57

Ooeeh! Dan kom ik daar met al mijn awesomeness, en dan ben ik natuurlijk wel een freakin' gave Nemo! Beste pickupline voor mij dan: "Daddy's home" xD
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:58

Nemo, zowieso xD
Ze gaan je niet eens aanspreken of aanblubben of whatever, als je te awesome bent ,dan zijn ze bang, zo zijn vissen wel xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:01

Aanblubben?! What? Nee joh, één is toch niet genoeg, ik kom met een school van dolfijnen/tonijnenjongens xD
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:03

Wauwwh, we hebben te veel fantasie >3
En wie weet kom jij je zeemeerman op de opblaas dolfijn van je dromen zelf wel tegen daar >D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:05

Haha xD We moeten echt, als een van ons ooit met een visjongen trouwt of hem als vriendje heeft, hem dit laten lezen >3

Ik ga nu eten though, C ya ^^
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:05

Ohja want visjongens bestaan x'D
Smakelijk ^-^
Wolverinebite
StarClan
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:23

Cyber schreef:
Wolverinebite schreef:
ik heb een dummie omg heb mezelf nooit zo happy gezien xd

dummie? Wat is een dummie?

compleet leeg boek om in te tekenen en te scrhijven enzo c:
Mallowleaf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:46

Mijn pa zei dat als ik dit leer; https://www.youtube.com/watch?v=VBkHuCAci1o op de piano hij me 250 euro geeft XD Me ma zei eerst 50 maar nu gaan ze een middenweg zoeken. Nou voor geld doe ik alles Very Happy Niet dat het nu in enkele maanden lukt met mijn 1 jaar pianoles ervaring maar toch .. xD Geld is motiverend.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:52

@Ezz, interresant gesprek.. very very very interesting conversation .. Als iemand een visjongen tegenkomt of toevallig eentje ophengelt: zeg het me even dan. Dan kom ik hem kidnappen en opeten! >D

@Michelle (ofzoiets toch?) Owja, ik gebruik er zo'n van 16 eur (vind ik toch duur ze) met een kei mooie katten-kunst-kaft voor mijn dagboek! dat ik ondertussen al 3 jaar, dagenlijks bijhoud. Zit nu aan boek 2 dat bijna vol is! (het geraakt gewoon niet meer dicht.. het is al te vol geplakt met vanalles en nog wat..)

--------------------------------------------------
vis in de oven! mjammie! Hungry! Give my food of i kill you and i gonna eat your tasty leg!
Tonight, if you see a dark shadow, eating of your leg.. dont be afraid, its me.
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:52

Laura, don't you dare >D I'l marry him, you wont eat him xD
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:58

You can't do anything (of hoe schrijf je dat? xD) my little sweet girl.

-------------------------------------------
@die andere: als je dat op de piano kunt spelen 0.0 dan zou ik je ook wel 200 euro geven als ik je kende! (I dont give money to you >D)
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 18:59

I'll stop you Laura, I swear xD
Icy
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 19:03

Ik heb een haat liefde relatie met de verfilming van Divergent. Ze hebben dingen vervangen waarvan ik ga gillen omdat het super is, langs de andere kant hebben ze dingen vervangen en weggelaten waar ik van ga gillen omdat het vreselijk is. xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: