|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:32 | |
| |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:40 | |
| - Flamestripe schreef:
- Moonwhite schreef:
- Yo peeps c:
Yooo ~ Alles goed? :') Kheb al minder spierpijn dan gisteren & ik heb net m'n eerste kit aangemaakt -happy me- Nu enkel nog een en ava en een os maken wat ik niet kan op deze pc xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:44 | |
| Balen Ez.. Gewoon wachten, de juiste dolfijn zal voorbij zwemmen en dan zal je je in een liefdesverhaal vol inkt storten (A)
Soof.. Dat is gewoonweg adorable <3 |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:47 | |
| Em, mooiste beschrijving ooit xD "Hi, jij daar" "Je hebt geen dolfijn. Of niet de juiste. You're in the squidzone." "Wat?" Zo zou het er zowieso uitzien xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:50 | |
| Haha xD Definitely! Het zou awesome zijn >3 Ik verwacht dan wel een kaartje voor jullie onderwater bruiloft (A) |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:52 | |
| - Moonwhite schreef:
- Flamestripe schreef:
- Moonwhite schreef:
- Yo peeps c:
Yooo ~ Alles goed? :') Kheb al minder spierpijn dan gisteren & ik heb net m'n eerste kit aangemaakt -happy me-
Nu enkel nog een en ava en een os maken wat ik niet kan op deze pc xD Ik mag van mezelf geen accounts aanmaken want ik weet dat ik ze toch niet actief houd haha :'D |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:53 | |
| Natuurlijk Emma, natuurlijk, maar dan moet je wel opletten dat zijn dolfijnenvriendjes je niet gaan versieren >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:57 | |
| Ooeeh! Dan kom ik daar met al mijn awesomeness, en dan ben ik natuurlijk wel een freakin' gave Nemo! Beste pickupline voor mij dan: "Daddy's home" xD |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 17:58 | |
| Nemo, zowieso xD Ze gaan je niet eens aanspreken of aanblubben of whatever, als je te awesome bent ,dan zijn ze bang, zo zijn vissen wel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:01 | |
| Aanblubben?! What? Nee joh, één is toch niet genoeg, ik kom met een school van dolfijnen/tonijnenjongens xD |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:03 | |
| Wauwwh, we hebben te veel fantasie >3 En wie weet kom jij je zeemeerman op de opblaas dolfijn van je dromen zelf wel tegen daar >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:05 | |
| Haha xD We moeten echt, als een van ons ooit met een visjongen trouwt of hem als vriendje heeft, hem dit laten lezen >3
Ik ga nu eten though, C ya ^^ |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:05 | |
| Ohja want visjongens bestaan x'D Smakelijk ^-^ |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:23 | |
| - Cyber schreef:
- Wolverinebite schreef:
- ik heb een dummie omg heb mezelf nooit zo happy gezien xd
dummie? Wat is een dummie? compleet leeg boek om in te tekenen en te scrhijven enzo c: |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:46 | |
| Mijn pa zei dat als ik dit leer; https://www.youtube.com/watch?v=VBkHuCAci1o op de piano hij me 250 euro geeft XD Me ma zei eerst 50 maar nu gaan ze een middenweg zoeken. Nou voor geld doe ik alles Niet dat het nu in enkele maanden lukt met mijn 1 jaar pianoles ervaring maar toch .. xD Geld is motiverend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:52 | |
| @Ezz, interresant gesprek.. very very very interesting conversation .. Als iemand een visjongen tegenkomt of toevallig eentje ophengelt: zeg het me even dan. Dan kom ik hem kidnappen en opeten! >D @Michelle (ofzoiets toch?) Owja, ik gebruik er zo'n van 16 eur (vind ik toch duur ze) met een kei mooie katten-kunst-kaft voor mijn dagboek! dat ik ondertussen al 3 jaar, dagenlijks bijhoud. Zit nu aan boek 2 dat bijna vol is! (het geraakt gewoon niet meer dicht.. het is al te vol geplakt met vanalles en nog wat..) -------------------------------------------------- vis in de oven! mjammie! Hungry! Give my food of i kill you and i gonna eat your tasty leg! Tonight, if you see a dark shadow, eating of your leg.. dont be afraid, its me. |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:52 | |
| Laura, don't you dare >D I'l marry him, you wont eat him xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:58 | |
| You can't do anything (of hoe schrijf je dat? xD) my little sweet girl.
------------------------------------------- @die andere: als je dat op de piano kunt spelen 0.0 dan zou ik je ook wel 200 euro geven als ik je kende! (I dont give money to you >D) |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 18:59 | |
| I'll stop you Laura, I swear xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 aug 2014 - 19:03 | |
| Ik heb een haat liefde relatie met de verfilming van Divergent. Ze hebben dingen vervangen waarvan ik ga gillen omdat het super is, langs de andere kant hebben ze dingen vervangen en weggelaten waar ik van ga gillen omdat het vreselijk is. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|