|
|
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:36 | |
| Ja,klopt.
Heel graag eigenlijk |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:37 | |
| Hmm.. Ga toch maar proberen om wat inspiraitie uit me te halen.*Vliegt naar Fourtrees* |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:38 | |
| |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:44 | |
| Waarover Gabs?
ik heb mijn schurk gevonden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:49 | |
| Morgen mn gesprek voor stage en het is cruciaal want ik heb nog 2 dagen om een stage te vinden anders ben ik de klos en moet of naar een andere opleiding of ook nog eens het eerste jaar opnieuw doen |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:51 | |
| I know a little how you feels. Ik moet Havo kunnen halen,anders mag ik weer overnieuw beginnen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 21:52 | |
| er is gewoon teveel vraag naar stage plekken en te weinig aanbod dierenartsen hebben ook nooit alle tijd voor een stagaire |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:00 | |
| I WILL CUT YOUR HEART OUT. WITH A SPOON. Hahahahaha xD Alleen nog even met Forest posten. Ben weer back in the game guys <3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:02 | |
| Good, welcome back then ;3 Kun je ergens zien hoeveel posts je vandaag gestuurd hebt? *kijkt nieuwsgierig rond* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:03 | |
| top 20 berichtenplaatsers van vandaag?
en had je trouwens ook in StarClan gereageerd(no hurry I swear to everything sacred) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:04 | |
| - Snowcrystal schreef:
- top 20 berichtenplaatsers van vandaag?
en had je trouwens ook in StarClan gereageerd(no hurry I swear to everything sacred) Ja, ik denk dat ik dat bedoel xD Nog niet.. nog geen tijd gehad omdat ik vandaag Cyber helemaal inorde stel, ik zal straks nog eens even op Willowpaw reageren! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:05 | |
| - Cyber schreef:
- Snowcrystal schreef:
en had je trouwens ook in StarClan gereageerd(no hurry I swear to everything sacred) Ja, ik denk dat ik dat bedoel xD
Nog niet.. nog geen tijd gehad omdat ik vandaag Cyber helemaal inorde stel, ik zal straks nog eens even op Willowpaw reageren! daar staat het, maar ik moet zelf ook nog een hoop posten maar ik denk dat als ik morgen goed nieuws heb dat ik alles er in een keer door heen ros but like i said, NOOO HURRY xD(seriously bro) |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:09 | |
| Yayy!:3 Er was toch genoeg inspiratie om Dewpaw naar de Fourtrees te laten gaan en haar de Fourtrees te gaan onderzoeken!^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:11 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Cyber schreef:
- Snowcrystal schreef:
en had je trouwens ook in StarClan gereageerd(no hurry I swear to everything sacred) Ja, ik denk dat ik dat bedoel xD
Nog niet.. nog geen tijd gehad omdat ik vandaag Cyber helemaal inorde stel, ik zal straks nog eens even op Willowpaw reageren! daar staat het, maar ik moet zelf ook nog een hoop posten maar ik denk dat als ik morgen goed nieuws heb dat ik alles er in een keer door heen ros but like i said, NOOO HURRY xD(seriously bro) Haha, kan ik me zo inbeelden +die post in starclan moet nog effe wachten.. ik weet niet of ik hem nog vanavond afkrijg omdat ik nu effe mn serie ga zien MAAR waar staat die top 20?? -------------------------------------------------------------------- @Bespeler van Dewpaw, mag Cyber daar reageren? (of is ie ni open) |
|
| |
Lotje 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:12 | |
| Hoi allemaal, ik ben nieuw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:13 | |
| - Cyber schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Cyber schreef:
- Snowcrystal schreef:
Nog niet.. nog geen tijd gehad omdat ik vandaag Cyber helemaal inorde stel, ik zal straks nog eens even op Willowpaw reageren! daar staat het, maar ik moet zelf ook nog een hoop posten maar ik denk dat als ik morgen goed nieuws heb dat ik alles er in een keer door heen ros but like i said, NOOO HURRY xD(seriously bro) Haha, kan ik me zo inbeelden +die post in starclan moet nog effe wachten.. ik weet niet of ik hem nog vanavond afkrijg omdat ik nu effe mn serie ga zien
MAAR waar staat die top 20?? --------------------------------------------------------------------
@Bespeler van Dewpaw, mag Cyber daar reageren? (of is ie ni open) Index naar beneden scrollen het staar rechts tussen de meest bekeken topics en top 20 berichten plaatsers aller tijde |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:14 | |
| Hoi en welkom op Warrior Cats, Lotje!(Heb ik het goed?:3) Ik moet nu helaas off, zie jullie morgen weer! Bye! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:14 | |
| ;; Hierboven Welkom xD
Okey, nu slapen, morgen post ik bij de rest~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:16 | |
| |
|
| |
Lotje 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 aug 2014 - 22:18 | |
| Dank jullie wel Ik heb het account overgenomen van Isa/Softvoice, die het niet gebruikte. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|