|
|
423
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:07 | |
| purplepaw rook steelpaw en ze vertpoten zig in de boom. de wind kwam van zijn kant dus rook hij haar niet. ze stond op en sprong tegen steeplaw aan. hij knalde met een harde klap tegen de grond'' wil je een herkansing, nou dan neem ik de uitdaging aan'' |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:12 | |
| "Nee ik kwam hier om de vredespijp te roken.NOU GOED!. Ik neem wraak voor Dineira ze had mij erger verwond dan jij ooit zou doen, dat ze zich heeft af laten slachten door poesiepoezen zoals jij vind ik heel zwak ,maar het was een Holy Sacrifice For Live. Dus zal mijn wraak erg zijn op jullie om haar dan zo moordadig te vermoorden. (lezers met zwakke magen kunnen weg draaien,gelieve grof taalgebruik tussen de< en > teken doen) <Ik ruk je ingewanden eruit en laat ze je zien voordat je sterft>(is een voorbeeld) Steelpaw's tanden ontbloten zijn spieren spanden en hij zei"Geen schaduwclan poesiepoes gedrag doen zoals hulp vragen het is 1 tegen 1. Tot volledige overgaven. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:16 | |
| "[b]STEELPAW ik heb dineira gedood niet purplepaw, ik ga nu niet vechten heb een afspraak laat purplepaw met rust of je krijgt met ons alle twee te maken" blackpaw draaide zich om richting haar afspraak. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:24 | |
| "Wie had mij aangevallen?Purplepaw. Wie beledigde Sunpaw door te flirten met me? Purplepaw? Wie veraad eigenlijk de hele schaduwclan door te flirten met een vijand? Purplepaw. Dus het is 1 tegen 1, Ik tegen purplepaw. Akkoord? |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:25 | |
| sunpaw sloop voorzichtig achter steelpaw aan tot hij bij het donderpad was aangekomen ze zag purplpaw en steelpaw tegenover elkaar staan later kwam blackpaw er ook bij en die zei^ik ga nu niet vechten heb een afspraak laat purplepaw met rust of je krijgt met ons alle twee te maken^ maar sunpaw sprong al uit de bosjes en ging in een vijandige vecht positie staan ze schreeuwde '' maar dan moet je eerst langs mij!!'' na die zin kwam er een vlinke grouw uit haar keel. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:26 | |
| "als je nou eens luister ik heb gezegt dat ik haar heb gedood ik heb jullie ook veraden" blackpaw draaide zich om een keek naar steelpaw. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:29 | |
| "Jij hebt ons veraden maar ook ben jij mij jouw leven schuldig weet je nog die hond die had jullie vermorzelt als wij niet hadden geholpen, ik geef je jouw leven terug en die wil ik nooit meer zien" hij spuugde op de grond en kauwde wat op brandnetels en maakte een prikkend sapje als dat in je ogen kwam dan was je ofblind of tijdelijk blind. Hij keek "wat wordt het Purplepaw. 1 tegen 1 of moet je weer je vriendin halen zonder wie je helemaal niks kan." |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:32 | |
| sunpaw sprong voor steelpaw en blies dreigend met haar bek wijd open dat alle goed verzorgde vlijm scherpe tanden heel goed te zien waren ze keek kwaad '' hoe bedoel je verraden? zij je veraden ik wist het! SCHADUWCLAN KATTEN ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!!! sunpaw was woest en voelde de vlammen in haar ogen branden. |
|
| |
418
| |
| "steelpaw je moet op houden wij kunnen veel meer dan jij denkt en doe niet zo mans voor je liefje sunpaw ik wou het niet zeggen maar nu is het nodig onze krijgers hebben sunpaw gevangen genomen en ik zou ons maar niet aanvallen als ik jou was anders is sunpaw er geweest" |
|
| |
423
| |
| '' ik ga vechten met steelpaw als het moet, en ik ga niet met jou vechten. ik neem de uitdaging aan steelpaw'' en ze keek hem heel dreigend aan, alsof er vuur speelde in de lichtgroene ogen van purplepaw. ze rende naar hun toe met een razende snelheid. ze rende zo om sunpaw heen en sprong op steelpaw. ze beet met haar tanden in de zachte buik van steelpaw. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:40 | |
| Steelpaw spuugde het sap in haar ogen en van zo'n korte afstand was het raak.! Hij keek lachend hoe Purplepaw niet kon zien en de brandnetel gif in haar ogen brandde. Hij sprong op haar af en slingerde op het donderpad, overal monsters die remden voor de 2 katten met tweebenen die verbaasd keken naar de 2 katten. Steelpaw lachte en greep Purplepaw bij haar keel en slingerde haar op de bovenkant van een monster het werd een gevecht op het monster. Steelpaw klemde haar vast op de rug van het monster en begroefzijn kaken diep in het zachte vlees en haalde ze weer op en het bloed droop eruit hij sloeg zo 5 maal toe en zijn kop zat onder het bloed. Hij gromde nog naar Blackpaw tijdens het bijten"Hoe kan dat Sunpaw staat voor je." Hij krabde met zijn klauw in de hals vanpurple paw en begroef zijn 5cm lange nagels in haar nek vel,schadelijk maar niet dodelijk.
Hij keek toe hoe het bloed van Purplepaw over het monster stroomde waarvan de tweebenen geschokt toe keken naar de 2 katten. Het monster vloeg weg en Purplepaw iel op de grond en Steelpaw landde op zijn poten en zei"Zo vind ik het genoeg geef op. Ik toon je dezelfde genade als de vorige keer alleen dit keer bied ik het een keer en de vorige keer 2 keer. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:43 | |
| "dat is een hologram van sunpaw het lijkt dat ze er is maar dat is ze niet" blackpaw stakt haar staart en haar staat kon door de hologram heen "laat purplepaw met rust ander gaat sunpaw er aan" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:48 | |
| (dat bestaat niet eens, dat is gewoon dik buiten Warrior cats. Sunpaw is er gewoon wel.) SSSSSSST" Ik wacht op Purple's antwoord." |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:50 | |
| |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:51 | |
| ( weet maar purplepaw reageert niet) |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:51 | |
| de twee katten waren volop in gevecht toen er een monster stopte voor de katten. een grote tweebeen stapte uit en ging naar de twee katten, en hij keek naar ze.''tweebeen riep purplepaw en ze probeerde weg te komen. maar het lukte niet, steelpaw hat haar nog vastgeklemd tussen zijn nageld. de tweebeen hurkte naar beneden en duwde steelpaw van purpepaw af en pakte purplepaw op. steelpaw kwam op het gras terecht. purplepaw probeerden weg te komen ze probeerde van alles maar het hielp niks. de tweebeen stapte in het monster en verdween in de verte. steelpaw zag dat het monster richting het tweebenenplaats reed. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:54 | |
| "Ik ga achter haar aan, ze is vals en onbetrouwbaar maar geen kat verdient dat!!!" Steelpaw verdween de bomen in om met ongeloofelijke snelheid het monster te achtervolgen en hij bad dat de sterrenclan hem zou kunnen helpen. (Zie kittypet huizen, "tweebeens reddingsactie")
Laatst aangepast door Steelpaw op di 15 jun 2010 - 20:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:54 | |
| "purplepaw neeeeeeee" blackpaw rende achter de monster aan om purplepaw te redden maar het monster was te snel "steelpaw je moet net als of doen dat je met mij vecht dan komen ze misschien wel terug en dan kan ik purplepaw redden" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit di 15 jun 2010 - 20:55 | |
| "Voor jouw nee! voor purplepaw ga ik achter hun aan" Hij spuugde in het gezicht van blackpaw en ging verder rennen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Donderpad rit | |
| |
|
| |
|