|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:28 | |
| - Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Hahahah yeah xD
Okay, die skypegesprekken beginnen normaal te worden xD ookal is iedereen nog steeds stil x3 We zitten met een spammer :')
*klapt in handen* I know, I know xD Ik heb wel ook al veel gepost vandaag so yeah xD We gaan voor het wereldrecord haha :'D Dus hoe vermaken jullie jullie op een saaie zondag? Haha xD Why not? XD En ik ben aan het skypen met mensjes en strx ga ik mn paardrijgerief invetten nadat ik mossels heb gegeten met wat gasten xD Een volle dag xD |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:29 | |
| - Nevermind schreef:
- Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Hahahah yeah xD
Okay, die skypegesprekken beginnen normaal te worden xD ookal is iedereen nog steeds stil x3 We zitten met een spammer :')
*klapt in handen* I know, I know xD Ik heb wel ook al veel gepost vandaag so yeah xD We gaan voor het wereldrecord haha :'D Dus hoe vermaken jullie jullie op een saaie zondag? Haha xD Why not? XD
En ik ben aan het skypen met mensjes en strx ga ik mn paardrijgerief invetten nadat ik mossels heb gegeten met wat gasten xD Een volle dag xD Go for it! & I no lust mossels ;u |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:31 | |
| - Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Hahahah yeah xD
*klapt in handen* I know, I know xD Ik heb wel ook al veel gepost vandaag so yeah xD We gaan voor het wereldrecord haha :'D Dus hoe vermaken jullie jullie op een saaie zondag? Haha xD Why not? XD
En ik ben aan het skypen met mensjes en strx ga ik mn paardrijgerief invetten nadat ik mossels heb gegeten met wat gasten xD Een volle dag xD Go for it! & I no lust mossels ;u
Ik lust ze zo zo, maar goed, dan eet ik meestal de frieten op en ren ik weg xD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:37 | |
| SPAMMERT JIJ BO D: Ik ga niet meer posten. Heb geen zin. Ik ga campers overhoop schieten. Doei C: |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:37 | |
| HAHAHAHAHA dan ren je weg? :'D Echt zo frieten opeten & dan weg lopen, moet een geweldig zicht zijn haha :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:41 | |
| IK BEN DE SPAMQUEEN >D
En tja, dat is mijn tactiek xD Het werkt wel >D |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:43 | |
| - Ghostpaw' schreef:
- SPAMMERT JIJ BO D:
Ik ga niet meer posten. Heb geen zin. Ik ga campers overhoop schieten. Doei C: Gebruik blikjes (overtijde) frisdrank! Mega hard schudden, werpen en.. KABUUM! Net kleine plakkerige bommetjes xD + tip: pas dit niet toe met de auto van een vriend van je vader.. O:) |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 14:59 | |
| Merp tis stil zonder bo D: |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 15:04 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 15:16 | |
| IK BEN TERUG *springt naar Skype* |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 15:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 15:42 | |
| IK BEN ER :3
Hehehe, ik kijk echt rare filmpjes xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 15:55 | |
| Wat voor rare filmpjes? En ik heb zin in Skype maar heb niemand om met te skypen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 15:57 | |
| - Cyber schreef:
- Wat voor rare filmpjes?
En ik heb zin in Skype maar heb niemand om met te skypen Well, als je mn vriendschapverzoek accepteer kan je ons rare gesprek joinen xD En het zijn gwn erg rare yt dingen over ponies xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 16:13 | |
| Ow poniesssssss! They are to cute :3 I wanna eat them!
En ik heb een nieuw Skype-account wegens mn oude niet meer werkt.. LauraCyber<'3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 16:15 | |
| *kijkt naar lesrooster*
someone please kill me |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 16:24 | |
| GABS! HEY HEY! =D
Gedaan laura ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 16:24 | |
| I do! I do! I do! *is looking voor een paal om die uit de grond te trekken en tegen Gabs hoofd te smijten* |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 16:25 | |
| - Cyber schreef:
- Ow poniesssssss! They are to cute :3 I wanna eat them!
En ik heb een nieuw Skype-account wegens mn oude niet meer werkt.. LauraCyber<'3 Kheb je toegevoegd xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 16:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|