Help me ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Help me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostpaw'
Member
Help me ~ DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Help me ~   Help me ~ Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 16:46

Haai!
Ik heb gewoon even een simpel dingetje nodig, niets heel groots. De poes moet namelijk eens een BloodClanner tegenkomen en snappen dat het allemaal niet zo geweldig is c:
Dus een BloodClanner, waar maakt niet uit, maar het liefst gewoon in het RiverClan territorium. Deze BloodClanner mag haar wat wonden geven *yaay*. Ze zal niet in de Medicine cats den moeten, of in elk geval niet lang, alleen om de wonden na te laten kijken. Verder heb ik geen dingetjes meer, het liefst een niet al te sterke BloodClanner of een beetje een jonge want deze mag Ghostpaw niet totaal overmeesteren.
Als je een BloodClanner hebt die wel heel sterk is, dan mag je wel een aanmelding maken en als ik een kat vind die Ghostpaw wilt komen helpen, dan is het prima.
Dus ik zoek ook een kat die haar eventueel mag gaan vinden en helpen! Wat er uiteindelijk gebeurt weet ik nog niet, het ligt eraan hoe het gevecht verloopt C:
En voor de duidelijkheid, er gaat niemand dood! wil je dat je BloodClanner dood gaat, mag dat wel, maar dan laat je Ghostpaw met schuldgevoelens zitten :c

Code:
[b]Naam BloodClanner;[/b]
[b]Leeftijd;[/b]
[b]Geslacht;[/b]
[b]Heeft Ghostpaw hulp nodig?[/b]
[b]Eventuele wonden die kunnen;[/b]
[b]Gaat de kat dood?[/b]
[b]Verdere ideeën;[/b]

Dit moet in het lijstje staan, zodat ik ook wat duidelijkheid heb.

Code:
[b]Naam Helper;[/b]
[b]Leeftijd;[/b]
[b]Geslacht;[/b]
[b]Eventuele wonden die kunnen;[/b]
[b]Gaat de kat dood?[/b]
[b]Verdere ideeën;[/b]

En dit voor de helper.

x Chriss :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Help me ~ DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Help me ~   Help me ~ Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:11

Naam BloodClanner; (Amber) Sweet
Leeftijd; 11 maanden
Geslacht; She-cat
Heeft Ghostpaw hulp nodig? Neuh, niet echt
Eventuele wonden die kunnen; Well, Sweet is heel erg ijdel, dus alles aan wonden wat je haar geeft maakt d'r alleen maar meer pissed. Dus kies zelf maar xD
Gaat de kat dood? Liever niet Smile
Verdere ideeën; Sweet is de dochter van Icy, dus misschien dat Ghost haar probeert te treiteren omdat Icy gevangen zit in het Riverclan kamp? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Help me ~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Help me ~   Help me ~ Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 19:19

Cyber kan altijd helpen als het nodig is, hij mag dan niet de liefste en tofste zijn. Cyber heeft een zwak voor kittens en alle katten onder 12 moons. (zeker wat poezen betreft)
hij kan dus ten aller tijden als je wilt helpen Smile (hij haat Bloodclanners, dus dat is handig dan)

Naam Helper; Cyber
Leeftijd; 3 jaar (63 moons)
Geslacht; male
Eventuele wonden die kunnen; hij maakt de bloodclanner gewoon af Wink Eventuele wonden aan buik.. hangt van de RPG af.
Gaat de kat dood? neu
Verdere ideeën; None
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Help me ~ 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Help me ~   Help me ~ Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 19:32

Naam Helper; Leopardshade
Leeftijd; 15 moons
Geslacht; Male
Eventuele wonden die kunnen; Alles tot zwaargewond, hij zal niet echt voorzichtig zijn xD
Gaat de kat dood? Nope
Verdere ideeën; Misschien dat Shade het tweetal tegenkomt terwijl de Bloodclanner aanvalt. Hij heeft het al niet meer op buitenstaanders sinds hij aangevallen is en zodra hij zijn zusje opmerkt valt hij terug in zijn andere persoonlijkheid. Hij zal de Bloodclanner dan verwoed aanvallen en heel moeilijk terug rustig te krijgen, daarna zal hij Ghost een tijdje stalken om haar te beschermen (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Help me ~ DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Help me ~   Help me ~ Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 12:12

Okay, ik heb gewoon besloten - er viel weinig te besluiten en eigenlijk was het gewoon perfect - dat ze Sweet tegen gaat komen C: Ik denk dat ze niet veel hulp nodig heeft, maar dat zien we in de rpg wel. Als ze hulp nodig heeft, dan bump ik dit topic wel.
En als ze hulp nodig heeft, dan wordt Leopardshade haar helper C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Help me ~   Help me ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: