Brother Ghostpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Brother Ghostpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostpaw'
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 0:18

Hey en leuk dat je hier kijkt.
Ik wil graag een broer voor Ghostpaw hebben, die minimaal 3 manen ouder is dan haar. Ze hebben in elk geval een aardig goede band, geen beste vrienden of zo, maar echt een broer en zus band. Als je iets van Ghosts kent, mag je hem altijd baseren op David Walker, al moet je dan wel Campaign gespeeld hebben. Als je dit niet gespeeld hebt hier wat informatie;

David Walker is de oudere broer van Logan walker. Hun moeder heeft hun achter gelaten toen ze geen melk meer nodig hadden en is verdwenen. Hun vader nam sindsdien de opvoeding op zich, maar stierf toen - Toen Ghostpaw 6 manen was. David en Logan zaten allebei in het leger, deden graag dingen voor hun land - kan gebruikt worden als loyale katten, die goed en graag vechten. David Walker heeft groene ogen en bruine haren, dat mag eventueel als kat ook gebruikt worden, maar hoeft niet. Hij heeft twee littekens op zijn arm.

Ik vind het ook prima als je jou kat maakt zoals je wilt, maar dit is gewoon eventjes om een beeld van de officiële broer van Ghostpaw te maken. Ghostpaw is zelf ook voornamelijk gebaseerd op Logan Walker, alleen dan vrouwelijk :p

Eisen heb ik niet voor de rest, een klein lijstje is al prima. Ik wil zo snel als mogelijk posten, dus als er aanmeldingen zijn, wordt de broer van Ghostpaw eind deze week gekozen. De broer hoeft trouwens niet perse van de RiverClan te zijn. Mag ook een andere clan, al vind ik RiverClan fijner c:

xx


Brother Ghostpaw Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderfeather
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons (2 year)
Gender:
Rank:
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 7:30

Ik zou opzich wel willen proberen. Ik houdt gewoon van de game om er naar te kijken xD
Hangt er een specifiek karakter aan vast? Dan kan ik dat mss gewoon volgen

Is een oud -gerenoveerd- acc trouwens ook goed? Dan kan ik al het vervelende werk achterwege laten.


Brother Ghostpaw AGKyyCm
Feather of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 16:31

Nou, niet echt iets om je aan te houden xD
Hij is niet bijzonder slecht en hij en Logan doen wel veel samen, bijna elke missie.
Dus een karakter kan je wel een beetje zelf vormen, zolang hij maar niet een of andere psychopatische killmachine is vind ik het prima.
& een oud account is niet erg hoor ^^

(Whut. Ik heb in de informatie over hem een mengeling tussen kat en mens gemaakt. Whut.)


Brother Ghostpaw Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Brother Ghostpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 17:22

Mag hij ook al warrior zijn? ^^


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardgecko
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL

182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ღ
Gender:
Rank:
Leopardgecko
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 17:23

Dat is de bedoeling igg ja c:
Maar minimaal 3 manen ouder, dus 6 of 8 mag ook, maar dat is wel het maximale xD


Brother Ghostpaw 34dn8eo
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeymoon*
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 17:56

Lavenderf' ook

Gewoon om het officiëler te maken en omdat ik geen leven heb xd

Naam: Honeybadger
Leeftijd: 13 of 14 moons (mss verander ik het dus nog)
Uiterlijk: Bruin/grijze tabby met groene ogen
Innerlijk:
Beschermend(voor zijn zusje)
Loyaal
Vechter(als iemand zijn zusje kwaad doet, en hij doet het ook graag)
Luidruchtig(het leek me gewoon fijn dat hij een lage stem heeft maar vaak 'luid' tegen anderen praat. Daarentegen is hij wel stil in het sluipen e.d.)

Nou dit was een beetje de basis info ^^
Ik zal sws ook nog vragen voor het veranderen vd naam
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Brother Ghostpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 21:25

Nouw, aangezien ik deze kat toch al aan ging maken krijg je een hele voorstelling x)
Leopardshade:


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:27

Alright, als jullie het er allebei mee eens zijn, worden jullie allebei gekozen want staph, niet meer awesome aanmeldingen maken ;-;
Als jullie het er mee eens zijn, is het dus gekozen en kunnen er geen nieuwe aanmeldingen komen. Nou ja, dat kan wel maar ik negeer die omdat ik zo aardig ben.


Brother Ghostpaw Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Brother Ghostpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 10:08

Ik vind het goed ^^ Dan wacht ik ook of Assie het goed vind en dan maak ik Leo aan~~


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 10:56

Mijn antwoord wist ze al c:
Maar omdat ik geen leven heb ga ik wel dit (bijna) nutteloze bericht posten xD

Da's dus ja ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 19:26

Okay, mooi. Maar nu nog één vraag. Wilt een van jullie nog de officiële David Walker spelen of willen jullie gewoon broer spelen? c:


Brother Ghostpaw Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeybadger
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Assie
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Honeybadger
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 19:33

Ik sta er wel voor open c: tenzij jamie hem liever zou spelen is het ook goed

Andere account zn naam kon niet meer veranderd worden dus heb ik maar een nieuw acc gemaakt


The ghosts are real
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 19:41

Ik zou het ook niet erg vinden xD Maar Honeybadger lijkt wel meer op hem en de leeftijd zit dichter bij elkaar. Dus die is meer David-ig xD



Brother Ghostpaw 343g6tu
And heaven knows we belong deep down below
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeybadger
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Assie
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Honeybadger
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 19:47

Dat lijkt me dus duidelijk? Of vat ik het verkeerd op ;x

waardeloze reactie gewoon omdat het kan >3


The ghosts are real
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Brother Ghostpaw DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 19:49

Jah ^^ Honey is de officiële David en Shade is de opper grote broer >3



Brother Ghostpaw 343g6tu
And heaven knows we belong deep down below
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Brother Ghostpaw   Brother Ghostpaw Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brother Ghostpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: