We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: The Mongol Derby ma 11 aug 2014 - 17:26
Eey iedereen,
Een aantal maanden terug ontdekte ik iets waarvan ik zelf heel enthousiast werd: de Mongol Derby.
"The Mongol Derby is the longest and toughest horse race in the world. The 1000km course recreates Chinggis Khaan's legendary empire-busting postal system, with riders changing horse every 40km, and living with herders or camping under the stars. Each year around 30 professional, semi-professional and enthusiastic amateur riders compete against each other for the derby crown. To stand a chance of finishing riders must balance survival skills and horsemanship and to stand a chance of winning an extra level of determination and no small amount of luck is required. Enduring the elements, semi-wild horses as well as unfamiliar food and terrain, completing the derby is an achievement few can boast." Bron: officiële site van de MB
De Derby is op dit moment bezig, en duurt als het goed is nog maar een paar dagen. Er rijd ook een Nederlander mee dit jaar: Chris Berkers.
Om heel eerlijk te zijn is dit een ware droom voor mij. Ooit hoop ik er aan mee te kunnen doen. ;D Wilde het even delen hier. Misschien dat andere paardenliefhebbers het interessant vinden om te zien?