|
|
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 20:53 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 20:54 | |
| *zit helemaal niet te stuiteren in haar stoel* Ik mag Sims 3 niet kopen (als ik mn moeder goed begrijp dan toch?) Maaaaar het lichtje in de duisternis: Ik krijg Glow-In-The-Dark verf en ga dan schildersdoeken bekladden (met katten ofcourse) en in mn kamer hangen eens die af is Word een spektakel. (K*t, just read "Moet minstens 4 keer overgeschilderd worden, 6 uur droogtijd voor elke overschildering vereist"... gaat f*cking lang duren xc) |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:17 | |
| Aw :{ Hoop dat het resultaat alles goed maakt Lau!
________
Heyhoi, ik ben er dus achtergekomen dat het topic van Leopardpaw x Glowpaw ineens helemaal niet lekker post voor me T_T maar anyway hoii |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:28 | |
| Omgomgomg. Ik ga Last of us kopen <'3 - Wow. Heb ineens 6 posts te schrijven voor Ghost. Awesome. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:37 | |
| Wauw toen was je erachter gekomen dat je 4 kg bent afgevallen in nog geen week echt awesome... |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:46 | |
| Hia guys
Hele avond mams moeten helpen met soep maken >< |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:47 | |
| - Wolverinebite schreef:
- Hia guys
Hele avond mams moeten helpen met soep maken >< Oeeeh wat voor soep? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:52 | |
| - Glowpaw schreef:
- Wolverinebite schreef:
- Hia guys
Hele avond mams moeten helpen met soep maken >< Oeeeh wat voor soep? Wij moeten al weken Courgette (schrijf je het zo??) soep eten xD Van den eigen tuin, zo grootte dingens! (maar in oktober komen de pompoenen.. Ik krijg alles in 1 dag op als ze me zouden laten doen! ~ grote fan) ---------------------------------------------------------------- Wow.. plots lees ik allemaal awesome's op deze pagina :O great! ^,^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:53 | |
| sorry guys, no posting for me tonight ben echt gebroken morgen weer een nieuwe dag |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:53 | |
| Hopelijk gaat het morgen beter dan! <3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:54 | |
| Weet je wat bangelijk is? Als je helemaal home alone op je kamer bent en je plots beneden de deur hoort open gaan. Hoop zo hard dat het de kat was die op de klink sprong of gewoon mn gedachten.. Tis echt bangelijk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:54 | |
| Heb de hele dag over een markt geslenterd heeft me wel een awesome broek en awesome hoed opgeleverd maar ik kan niet meer xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 21:57 | |
| - Slenderstep schreef:
- Weet je wat bangelijk is? Als je helemaal home alone op je kamer bent en je plots beneden de deur hoort open gaan. Hoop zo hard dat het de kat was die op de klink sprong of gewoon mn gedachten.. Tis echt bangelijk
Ik kan niet tegen alleen zijn (en in alleen in donkere kamers zijn waar je de muren niet meer van kan zien) dan word ik durf ik niet meer met mijn voeten de grond aan te raken en word ik doodsbang van het geluid dat de wc maakt als hij doorspoeld (Yes I'm Weird, And That's The Way I Am!) |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:00 | |
| - Slenderstep schreef:
- Weet je wat bangelijk is? Als je helemaal home alone op je kamer bent en je plots beneden de deur hoort open gaan. Hoop zo hard dat het de kat was die op de klink sprong of gewoon mn gedachten.. Tis echt bangelijk
Ieuwl dat lijkt me zo eng ;-; Ik mag alleen zijn wel, maar soms hoor ik boven bij ons ineens voetstappen en dat is niet mijn gedachten, want mijn vriendin heeft het ook al vaak zat gehoord en zelfs toen iedereen beneden was hoorden we voetstappen xD |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:04 | |
| - Cyber schreef:
- Slenderstep schreef:
Ik kan niet tegen alleen zijn (en in alleen in donkere kamers zijn waar je de muren niet meer van kan zien) dan word ik durf ik niet meer met mijn voeten de grond aan te raken en word ik doodsbang van het geluid dat de wc maakt als hij doorspoeld (Yes I'm Weird, And That's The Way I Am!) oh dat ken ik hoor! mijn kamer is 's avonds echt heel donker en ik heb iets teveel horror games gespeeld. Dus durf nooit naar mijn voeten te kijken. slaapverlamming is nooit leuk al een paar keer gehad dat je niet kan bewegen en het lijkt alsof er iemand naast je staat ook een keer dat er iemand over mij heen hing. Bah |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:09 | |
| HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI IEDEREEN :3 |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:10 | |
| hoi |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:10 | |
| DONT WORRY YALL ILL PROTECT YA. KILLED A HUGE SPIDER YESTERDAY I FEEL STRONG HAHAHAAHAHAHAHAAHAHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEH |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:11 | |
| BOOOOOHHOOOO :'D - Damn. 6 posts schrijven. En ik heb wel zin, maar als iedereen zo snel reageert moet ik weer 6 posts schrijven xD - IROOO WORDT MIJN BESCHERMER PLS ;-; BEVRIJDT MIJN HUIS VAN DE BOOSAARDIGE SPINNETJES |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 aug 2014 - 22:13 | |
| OMG HEY ALL =D
THANKS GOD, KILL THEM ALL IRO ;-;
Is te happy en hyper >3< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |