|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:02 | |
| @Lau dude het word veeeeeel beter en damn ik kan niet wachten tot seizoen 10 eindelijk begint xD maar ik was ook een tijdje gestrand in seizoen 6 xD
|
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:02 | |
| Catching fire voor de tweede keer gekeken omdat iedereen hem wilde kijken. Ik voelde me echt geïntimideerd toen iedereen boos werd omdat ik zei dat ik hem al gezien had. |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:03 | |
| - Wolverinebite schreef:
- heb geen bloodclanner of rogue soorry
Of gewoon iemand uit een clan. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:10 | |
| Chriss, heb ik ook al meerdere keren gezien hoor ^^
Damn 6 postjes te kort om ad 50 te komen xd Maar ik denk dat er verwijdert zijn want anders zou mn aller eerste rpg post met warrior fighting skills zijn ;3 en da klopt niet xd
Ok well ik ga even met slendie reageren. Willen er nog mensen een topicje met haar? Ik moet aan die 50 post geraken >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:12 | |
| Ik ga zometeen maar eens slapen, heb niks meer te posten en moet morgen weer werken en autorijden(word lachen) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:12 | |
| @Gabs; Ik vind de eerste seizoenen gewoon zo saai en ze zijn nogal slechte kwaliteit ook xD Maar ik ga mn best doen om verder te kijken, want de personages zijn fantastisch dat wel! xD eerst seizoen 2 van Hannibal kijken tho xD |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:13 | |
| @Slender; Ik heb er nog één met je ^^
Maar als je wilt, kun je er nog altijd een topc krijgen met Vinal? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:14 | |
| @Lau dat klopt maar je hebt over het algemeen alleen maar Sam en Dean<33 wacht maar op Crowley en Castiel Maar Jo en Ellen zijn ook epic net zoals Bobby |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:16 | |
| Yanthe, die met indi bedoel je or what? Ik denk dat ik mn topics door elkaar sla :') Ik doe vannacht alleen maar met mn SC'ertje(s)
Ga morgen namiddag trouwens naar mn (misschien) stageplaats voor dit schooljaar en daarna ben ik m'n marraine bezoeken, dus ik zal dan enkele uurtjes weg blijven ^^ |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:17 | |
| Outlast lijkt me eng. Dat krijg je als bijna iedereen dronken is. Willen ze Outlast spelen. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:17 | |
| Met Barkpaw and Slenderstep c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:19 | |
| Oh ja. Ik ging strx reageren ^^
Oeh cool vrijdag spelen ze MVA op tv xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:20 | |
| - Gaat verder Game of Thrones kijken - |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:22 | |
| Oh fk.. Woensdag wss laatste keer bij psych moet foto meenemen van vakantie. And woensdaf ook onderzoeknaan bultje in mn pink..
Can i atleast be a bit scared for that day? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 0:23 | |
| well lovies Gaby gaat slapie doen spreek jullie morgenavond weer (: |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 1:00 | |
| Yaay. Heb er weer een nieuwe trauma bij 3 Outlast, i love you. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 1:20 | |
| Haha welcome in my world :3
Damn ik ben mn shortje vergeten beneden terwijl het truitje al aan mn kast hangt :') Nou ja pech dan. |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 1:26 | |
| Ziet hierboven ergens ver staan dat je topics met Slenderstep wilt; ik wil ook wel een topic c: Ghostpaw is iets anders geworden dan dat de bedoeling was, nu is ze meer gebaseerd op Logan Walker van Ghosts. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 1:38 | |
| Whut don't call names :') Ik ken geen personen van ghosts xd ik ken alleen enkele maps xd (Loves stoneheaven or something) xD
Ok well maak jij deze keer c: Ik switch meteen over naar ghost, post op der twee topics als ik niet te moe ben en mja dan zie ik wel xD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 aug 2014 - 1:41 | |
| Ah xD Ik wel, ben een beetje verslaafd c: & Stonehaven indd. Mijn favoriete maps zijn Octane, Overlord, Sovereign en Stormfront c: En ja is goed, zal zo meteen openen c: - Ik wil eigenlijk de grote broer van Ghostpaw zoeken, die dan een soort van David Walker is. Al denk ik niet dat er interesse in is. c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|