| Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) | |
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) zo 10 aug 2014 - 21:44 | |
| Zijn zwart-witte staart zwiepte geamusseerd heen en weer terwijl de grote kater zacht spinnend neerkeek op vier kleine haarballen die druk bezig waren in een groot schijngevecht. Langzaamerhand werden ze sterker, en ook slimmer. Alles wat ze wisten hadden ze van Cyber geleerd, "Goed zo!" spinde hij zoet. Zijn kilgroene ogen keken licht samengeknepen van genot over zijn territorium en plots werden zijn ogen weer groot. Zijn staart zwiepte sneller, en het werd nog erger toen de lucht van Kittypet zijn neus binnenvloog. Niet veel verderop was een poes op Zijn territorium aan het jagen, en ze leek nog iets gevangen te hebben ook! Al kon hij dat niet goed zien vanaf hier. Met een grauw sprong hij op en sprinte op de poes af, niet veel later zette hij zich af met zijn sterke achterhand en liet zich neerkomen op deze poes. "Dat is Mijn prooi!" snauwde hij luid. Prooi was schaars, zeker in deze barre lente.
|
|
| |
x 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) di 12 aug 2014 - 12:29 | |
| Soesy was er opuit gegaan, om lekker vrij te zijn. Ze had al het geluk dat ze geen halsband hoefde te dragen, maar dit was nog leuker! Ze rook een konijntje, en rende op de geur af. De kortharige lapjespoes had geluk, het konijntje had haar niet gehoord en ze sprong op het diertje, om vervolgens het een paar krabben te geven en weer los te laten. Ze sprong er weer op en beet dit keer het arme beestje om het vervolgens met haar tanden in de nekvel lostelaten en het rondslingeren. Het diertje was nu zo verdoofd, dat het niet meer weg kon gaan. Soesy sprong erop en beet de slagader door, zodat het diertje dood was. Dit moest ze haar huismensen laten zien! Opeens voelde dat een grote kracht op haar sprong en haar liet vallen. "Dat is Mijn prooi!" snauwde een zwart-witte kater in haar snuit. Hoe durfde hij haar lastig te vallen! "Bewijs het!" grauwde Soesy terug en ze probeerde onder de kater weg te komen maar dat lukte haar niet. Ze keek vol uitdaging de kater aan en bleef hem zo aanstaren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) di 12 aug 2014 - 13:25 | |
| Cyber gromde diep bij het lef dat die stomme kittypet wel niet had "Omdat dit Mijn territorium is!" snauwde hij kwaad naar de poes, hij mocht Kittypet's niet dus waarom zou hij ook nog een grijntje aardig zijn? Zijn staart stond dik en zijn kilgroene ogen had hij tot spleetjes geknepen.
|
|
| |
x 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) di 12 aug 2014 - 19:39 | |
| "Oja? Volgens mij is dit niemands territorium!" Soesy kende geen angst voor die woedende, stomme, zwerfkat, of wat het ook mocht zijn. Ze keek boos naar boven waar de kater zin ogen tot spleetjes had geknepen. OOC: Flutpostje.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) ma 18 aug 2014 - 23:27 | |
| Cyber werd nog kwader door de opmerking van de poes toen deze hem toesnoude dat dit niemands territorium was "Ojawel stomme Kittypet, dit is MIJN territorium en ik heb er zwaar voor moeten betalen! Dus wil je nu graag je lelijke pluizige pootjes van mijn grond halen?" snauwde hij haar kwaad toe waarna de sterkgebouwde kater door zijn gespierde poten zonke en in aanvalshouding rond de poes begon te cirkelen zoals een gier bij zijn aas zou doen of een roofdier bij zijn prooi.
|
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) wo 20 aug 2014 - 22:54 | |
| Lola volgde vrolijk haar vaders geur. "Dat is Mijn prooi! hoorde ze haar vader snauwen. Lola bleef staan om naar het gesprek te luisteren. "Bewijs het!" hoorde Lola een andere stem. Het zwart-witte poesje Stak haar neusje in de lucht om de andere kat te ruiken. Ze rook een sterke Kittypet geur, Lola kon ook onderscheiden dat het een poes was. "Omdat dit Mijn territorium is!" snauwde haar vader boos terug naar de Kittypet. "Oja? Volgens mij is dit niemands territorium!" mauwde de Kittypet weer. "Ojawel stomme Kittypet, dit is MIJN territorium en ik heb er zwaar voor moeten betalen! Dus wil je nu graag je lelijke pluizige pootjes van mijn grond halen?" snauwde Cyber boos tegen de poes. Lola sprintte het laatste stukje. Ze zag haar vader in aanvalshouding rond de poes cirkelen. "Hallo papa!" mauwde Lola vrolijk. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) wo 20 aug 2014 - 23:22 | |
| Met een ruk stond de zwart-witte kater op, maar toen zijn kilgroene blik op de poes viel werd hij wat zachter "Hallo Lola, dit is een kittypet die op ons territorium komt jagen" Cyber draaide zijn zwart-witte kop weer om naar de poes, geïrriteerd trilden zijn snorharen "Krijg ik MIJN muis eigenlijk nog terug?" siste hij naar de lapjes poes. De geuren en geluidjes om hem heen verzachtten en verdwenen langzaamerhand terwijl zijn bloed borrelde van haat voor Kittypets.
|
|
| |
Amy 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 10:48 | |
| "Hallo Lola, dit is een kittypet die op ons territorium komt jagen" Hoorde ze haar vader zeggen. Kittypet! Jeej aanvallen! "Krijg ik MIJN muis eigenlijk nog terug?" siste hij naar de lapjes poes. Vrolijk kwam de kleine poes aangerend en ging mee in haar 'gevechtsaanval' staan,ookal sloeg die op niks. 'Papa,laat mij maar! Ik jaag die kat zo jouw territorium uit!', piepte ze vrolijk en keek strak naar de poes voor haar. Ondanks ze blind was,waar ze dan ook geen last van had vond ze het leuk om te vechten en te jagen,ondanks ze nog niet veel hadden gedaan maar ze trainde zelf ook als ze even alleen was en ze had een paar nieuwe technieken onder vonden maar echt héél goed lukte die nog niet. 'Lola,help je mee? Dan is het 3 tegen 1!', riep ze naar haar zusje toe,ja dan waren zij nog sterker dan die haarbal!
OOC: Vixen komt het gezellig regelen :')
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 15:38 | |
| In een fractie van een seconde kwam ook Vixen eraan gesprongen 'Papa,laat mij maar! Ik jaag die kat zo jouw territorium uit!' piepte ze vrolijk, Cyber lachte en knikte naar de poes "Dan zal het wel makkenlijk zijn, niet?" mauwde hij terwijl de sterke kater een dodenlijke blik naar de Kittypet wierp. Dreigend ontblote de sterke kater zijn tanden en ontblote zijn klauwen. Zachtjes spinnend kneedde hij met zijn klauwen in de drassige grond. Al had zijn kitten wel gelijk dat ze samen met z'n drieën sterker waren dan 1, toch had de kater nog niet echt zin om te vechten. Enkel als de poes zou blijven doorzetten zou hij vechten, en als ze de muis gaf en vluchtte zou hij toch zowizo achter haar aangaan en een veninige beet geven als waarschuwing!
|
|
| |
x 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 20:42 | |
| Twee kittens kwamen bij die rot kat staan. "Oke oke, ik ga al weg. Maar dat betekend niet dat ik hier ophoud met jagen." Boos keek Soesy naar de drie katten. Ze keek nog even naar het konijn voor haar poten, en pakte het, en sprintte weg. "Stelletje sukkels!" Riep Soesy achter zich. Ze hoopte dat die katten haar niet achterna zouden gaan en klom snel over het hek en ging daar zitten, spottend naar de zwerfkatten kijkend. "Jullie kunnen me toch niet krijgen!" Soesy hield van andere katten chanteren, dus waarom deed ze het nu niet?
OOC: Je mag Soesy een paar flinke wonden geven; waarschijnlijk probeert ze je dan bij de neus te schrammen xD
Laatst aangepast door Soesy op do 21 aug 2014 - 20:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 20:57 | |
| Met een luide grom zonk de zwart-witte kater in elkaar bij het zicht van de lapjespoes achter haar stom rechtlopershekje "Dat is mijn konijn lelijke pluk vacht!" Met een snelle geoefende sprint liep de kater naar haar toe en slipte tot stilstand, met een gespeeld bange blik in zijn ogen keek hij naar boven, alsof hij ang was naar boven te springen. "Kijk daar!" zei hij heel erg gespeeld verschoten waarna hij snel naar boven sprong, en zich van het hek af liet glijden "Got you!" met een zware plof liet de sterke Rogue zich op de poes vallen en beet venijnig hard met zijn grote blinkende tanden in haar schouder. Als ze het konijn niet terug gaf ging dit op een gevecht uitdraaien! "He kits!" riep hij tussen zijn tanden door "Kom dat konijn eens ontfutselen van ons damentje hier! Het is een lekker mals maal dat jullie al in geen tijden hebben gehad!" hij zei het zo veel belovend dat het hun het water uit hun mond zou laten druppen!
|
|
| |
x 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 21:09 | |
| De zwart-witte kater sprinte achter Soesy aan en Soesys ogen werden groot. Hij sprong op haar en beet hard in haar schouder. "Dat krijg je terug!" snauwde Soesy en hield met haar poot langs de neus van de kater. Ze vergat de konijn en probeerde alleen maar heel zielig te miauwen, zodat haar huismensen het zouden hoorden. Ze krijste keihard, en keek uitdagend naar Cyber. "Ik denk dat je met m'n huismensjes te maken krijgt, jongeman." grijnzend keek Soesy naar haar tegenstander. Even later hoorde ze achter haar een deur opengaan. "Soesy!" hoorde ze en meteen daarna hoorde ze een huismens die opgewonden tegen andere huismensen brabbelen in hun taal. "Wat jammer nou, je word zo weggejaagd." Vals keek Soesy naar de gespierde kat terwijl ze luide huismensstappen hoorde. "Pech gehad en ik zou ophoepelen als ik jou was."
OOC: Volgens mij mag je twolegs spelen, toch? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 21:33 | |
| Cyber moest de krab over zijn neus incaseren, ach een litekentje erbij zal enkel zijn komende tegenstanders nog wat extra beangstigen. "Niet zonder te nemen wat van mij is!" en met een extra beet in de poes haar zij en een stevige krab over haar gezicht sprinte de zwart-witte kater luid blazend naar die stomme rechtlopers weg, maar niet zonder het konijn waar de lapjespoes niet leek op te letten mee te gritsen. Al snel was Cyber over het hek gesprongen en terug gesprint naar waar hij de poes had ontmoet "Kom maar lekker halen stomme vertrapte koe!" riep hij over zijn zwarte schouder naar de poes in haar stom tuintje. Slippend kwam hij tot stilstand en gooide het malse konijn in de opening van het Hol Van De Wolf, zijn hol waar hij en de kits leefden. Als ze het konijn terug wou dan moest ze voorbij de stevige kater zien te komen en in het hol gaan, waarna Cyber haar hoogstwaarschijnlijk zou insluiten door voor de nauwe ingang te gaan zitten met zijn dik gat.
|
|
| |
x 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 21:37 | |
| De kater sprinte weg, plus de konijn. Ach, ik vang wel een andere keer iets. dacht Soesy. Ze krabbelde op en spuugde nog een keer die kater na. Hij kon de pot op! "Watje! Je durfde me niet eens te doden!" Jende Soesy en hinkte naar haar rechtlopers terwijl ze heel zielig ging kijken. OOC: Beetje kort |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) do 21 aug 2014 - 22:27 | |
|
Cyber snoof verachtelijk en draaide zijn gat naar de poes, liet haar maar naar zijn kont zien. Hij had haar wel durven doden, hij had met gemak even in haar bloot opgestelde nek kunnen bijten. Maar slim als hij was had de zwart-witte kater dat niet recht voor de ogen van haar rechtlopers gedaan, die zouden hem dan ook hebben gevild!
OCC; de meeste katten hier noemen de Twolegs (huismensen) zo maar enkel Cyber en zijn familietje noemen ze Rechtlopers. Dus Soesy zal ze normaalgezien huismensen, tweebenen of Twolegs noemn i.p.v Rechtlopers
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittypets are not welcome [&Soesy] (kittens mogen ten aller tijden binnenvallen) | |
| |
|
| |
|