|
83 Actief
| |
| Onderwerp: Topics gezocht zo 10 aug 2014 - 15:04 | |
| Calmnight Uitleg:Ik zoek een paar topics voor Calmnight, Riverpaw en Claw. Katten die zich hier aanmelden mogen van alle Clans zijn, ook BloodClan en Rogue dus. Wie het topic maakt en zo wordt besproken via PM, anders wordt heel het topic weer vol gespamd xD Topic-lijstje:WindClanShadepawShadepaw x Calmnight = Feeling the cold breeze in my furQuietspellQuietspell x Calmnight = ThirstySlatebreathSlatebreath x Calmnight = I'm dying but no one sees me cryingOwlcallOwlcall x Calmnight = I think I'm lostThunderClanRiverClanDappledropDappledrop x Riverpaw = Singing a songDaypawDaypaw x Riverpaw. = ]Not a strangerShadowClanBloodClanVinalVinal x Claw = The dark side is comingKittypetRogueInvullijstje:Clan: Kattennaam: Met welke van m'n 3 acc's wil je een topic?: Extra:Groetjes Freedje :3 Don't lose hope 'Cause you never know What tomorrow may bring Good night
Laatst aangepast door Calmnight op di 12 aug 2014 - 13:35; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht zo 10 aug 2014 - 18:15 | |
| Clan: Windclan Kattennaam: Shadepaw^-^ Met welke van m'n 3 acc's wil je een topic?: Calmnight Extra: wie maakt? :3 |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht zo 10 aug 2014 - 18:34 | |
| Je topic staat vermeld in de lijst, Shade (:
--
Wie wilt er nog meer? :3 |
|
| |
Sara 45 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht zo 10 aug 2014 - 20:21 | |
| Clan: Windclan Kattennaam: Quietspell Met welke van m'n 3 acc's wil je een topic?: Calmnight Extra: Wil jij het topic maken? |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht zo 10 aug 2014 - 20:37 | |
| De link naar het topic staat onder je naam in het topic-lijstje! (: |
|
| |
Sara 47 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht zo 10 aug 2014 - 23:51 | |
| Clan: Riverclan Kattennaam: Dappledrop Met welke van m'n 3 acc's wil je een topic?: Riverpaw Extra: Zeg maar als je het erg vind dat je 2 topics hebt met dezelfde persoonXD Dappledrop is trouwens de moeder van Melodypaw^^ Ik zal het topic morgen wel maken en dan stuur ik een pb met de link naar Riverpaw. |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 7:14 | |
| Ik vind het leuk! Dan zie ik je PM wel verschijnen! (:
--
Nog meer mensen die een topic willen? Er mag altijd aangemeld worden! <3 |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 13:06 | |
| Clan: WindClan Kattennaam: Owlcall (Hij is al geaccepteerd, alleen nog niet gekleurd :'3) Met welke van m'n 3 acc's wil je een topic?: Calmnight? Extra: Zou jij kunnen maken? =D |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 18:34 | |
| Clan: RiverClan Kattennaam: Daypaw Met welke van m'n 3 acc's wil je een topic?: Dappledrop Extra: Ik wil wel maken :3 |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 20:35 | |
| #Owlcall: Het topic is gemaakt en is te vinden in het topic-lijst onder je naam! :3 #Cat: Lieve schat, ik zou uiteraard een topic met je willen en het super aardig vinden als je 'm aanmaakt, maar als je een RC-cat van me bedoelt, is dat toch echt Riverpaw Voor de rest heb ik nog Claw en Calmnight ^^ -- Wie nog wilt, meld je maar aan |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 22:14 | |
| - Calmnight schreef:
- #Owlcall: Het topic is gemaakt en is te vinden in het topic-lijst onder je naam! :3
#Cat: Lieve schat, ik zou uiteraard een topic met je willen en het super aardig vinden als je 'm aanmaakt, maar als je een RC-cat van me bedoelt, is dat toch echt Riverpaw Voor de rest heb ik nog Claw en Calmnight ^^
--
Wie nog wilt, meld je maar aan Oh, haha XD Ik heb het gewoon verkeerd gelezen :3 Ik maak het topic morgen aan |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 22:58 | |
| Is goed! (: Stuur me een PM met het topic als je klaar bent graag |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht ma 11 aug 2014 - 23:53 | |
| Clan: Clanloos, futur Bloodclan member Name: Vinal With?: Claw Extra: || Character topic Vinal || Best even lezen, aangezien je er wel wat mee zal zijn. Groetjes, Yanthe ;D |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht di 12 aug 2014 - 12:20 | |
| En ook ons topic staat nu vermeld in het topic-lijst -- Anyone else? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Topics gezocht | |
| |
|
| |