194
| |
| Onderwerp: Re: [Nintendo 3DS] Nintendogs + Cats wo 6 apr 2011 - 16:41 | |
| Ik zit te twijfelen of ik hem ga vragen voor m'n verjaardag. Ik heb echt neigingen maar ik heb gehoord dat de batterij erg snel op is en dat er binnen een jaar weer een nieuwe 3DS is D:
Is het de moeite om 250 euries te betalen of kan ik beter wachten tot volgend jaar en alvast opsparen? |
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [Nintendo 3DS] Nintendogs + Cats wo 6 apr 2011 - 18:08 | |
| Plus het feit dat ze zeggen dat je er duizelig en misselijk van wordt, Als je er te lang achter zit... En ik heb dat nu al bij mijn gewone DS ><
Maar ik weet niet of het waar is. *hangt aan Babs* IS IT TRUE? |
|
1472
| |
| Onderwerp: Re: [Nintendo 3DS] Nintendogs + Cats wo 6 apr 2011 - 18:18 | |
| Ik wordt er niet duizelig of misselijk van.. En als ik de 3D zat ben, dan draai ik gewoon aan mijn schuifje, en is de 3D weg^^" |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [Nintendo 3DS] Nintendogs + Cats wo 6 apr 2011 - 22:22 | |
| Huh, ik ben er nu al even niet op geweest vanwege te toetsweek, ik hoop niet dat mijn hondje en katje boos op me zijn D:
Maar ik word er ook niet duizelig van, je moet hem gewoon goed voor je houden. En idd zoals babs zegt. Als je er genoeg van hebt, zet je de 3D gwn effe uit. |
|
177
| |
| Onderwerp: Re: [Nintendo 3DS] Nintendogs + Cats wo 6 apr 2011 - 22:35 | |
| Ook geen last van de maar 3 uur batterijduur? Want dat was een van de minpuntjes xD Als ik eenmaal speel kan ik uren achter elkaar zitten ;3 En als ik naar France ga wil ik kunnen doorspelen >> |
|
| Onderwerp: Re: [Nintendo 3DS] Nintendogs + Cats | |
| |
|