| Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] | |
|
|
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] do 21 aug 2014 - 18:16 | |
| De witte poes had haar tanden nog net iets steviger in de vacht van de kater gezet toen ook hij zijn tanden in haar schouder zette. Ze gromde tussen haar tanden door en verbeet de pijn die de wond veroorzaakte. Doordat ze zich zo hard focusde op wat ze nu aan het doen was, schrok ze toch even toen de kater plots door zijn poten zakte. Iets zei haar dat dit niet door de wonde kwam die ze hem gegeven had. Al snel voelde ze zijn klauwen over haar onderbuik gaan. Als reactie daarop, verzwakte haar greep al snel en liet ze de kater los. Vervelende kater. Moonwhite sprong terug naar achteren en blies naar de kater als waarschuwing dat hij op een afstand moest blijven.
OOC: Ik denk niet dat die territorium uitbreiding voor vandaag zal zijn xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] do 21 aug 2014 - 18:44 | |
| Cyber klauterde licht hijgend recht en zonk sissend door zijn poten, zijn kilgroene blik stond spottend naar de poes gericht "Trek je je nu plots terug poessie?" gromde de zwart-witte Rogue kater alsof hij het tegen een vervelende, huilende kitten had. "Aaaw.." zei hij alsof de witte poes voor hem schattig was.
|
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] za 23 aug 2014 - 12:20 | |
| De witte poes blies naar de kater toen hij de opmerking zei. 'Ik weet dat je kittens hebt, Cyber.' gromde ze tussen haar tanden door en zakte door haar poten. Ze zou hem nog kunnen aanvallen, maar de kans dat ze dan nog erger gewond zou raken zou wel groot zijn. 'Wie zou ik zijn, om hun leven in het duister te slepen.' Moonwhite kneep haar ogen tot spleetjes. Natuurlijk wilde ze ook niet te gewond raken, aangezien ze anders haar eigen territorium niet eens zou kunnen verdedigen. Een echte rogue wist wanneer ze moest stoppen. Er zouden nog genoeg momenten komen dat ze de strijd aan konden gaan. Haar vacht stond nog op, als teken dat ze hem nog steeds kon aanvallen. Als de kater haar aanviel, zou ze hem nog met veel plezier het water in willen duwen. Hij was dan wel 11moons ouder, maar dat wilde in een kattenleven niet veel zeggen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] zo 24 aug 2014 - 23:08 | |
| Cyber storte zich met een gemene grauw naar voren en belande met uitgeslagen nagels en blinkende ontblote tanden bovenop de witte poes "NIEMAND komt aan mijn kits!" schreeuwde hij boos naar de poes terwijl de sterke zwart-witte kater met uitgeslagen nagels de wang van de poes een littekentje voor later bezorgde. Niemand deed zijn kits iets, Niemand. Zijn dikke vacht stond recht omhoog en zijn kilgroene ogen spoelden dreigend over van haat.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] za 30 aug 2014 - 2:29 | |
| De witte poes legde haar oren direct weer in haar nek en zette haar vacht op, toen de oudere kater weer op haar afsprong. Ze had toch niet gezegd dat ze ze zou aanvallen. Ze grauwde binnensmonds en deinsde direct naar achteren. Ze kneep haar ogen dicht toen ze een klauw langs haar wang voelde gaan en opende deze vervolgens terug, hem recht aankijkend. Ze knipperde met haar ogen en maakte zich verward los uit zijn greep. Ze stond nu met haar poten in de beek. Feitelijk maakte het niet echt uit want ze was al helemaal nat geweest. 'Waarom zou ik jouw kits iets aandoen?!' snauwde ze de kater toe. 'Zie ik er echt uit als een kittenmoordenaar?' Het kwam zo op haar over en het leek haar ook wel wat te raken, ookal was ze niet iemand die snel door iets 'geraakt' werd. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] za 30 aug 2014 - 18:41 | |
| "Omdat je het net zei" siste Cyber duidenlijk heel kwaad terwijl zijn klauwen onophoudenlijk de grond in klauwden en zijn zwarte oren kwaad in zijn nek lagen. Al zijn haren en zijn staart stonden dik opgezet terwijl zijn snorharen zenuwachtig van de ergernis trilden. Cybers kilgroene ogen stroomden over van haat, NIEMAND deed zijn kits iets. "Ja, je ziet eruit als een vuile kittenmoordenaar" snauwde hij terug Met een luide grond wierp de sterke kater zich weer op de poes waardoor deze op de grond viel en tegen de koude grond gedrukt zou worden, echter verwonde hij de jonge poes niet weer maar bleef hij haar enkel dreigend aankijken.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] za 30 aug 2014 - 20:29 | |
| De witte poes blies kort naar de kater en zette enkele stappen naar voren, zodat ze terug op het droge stond. Haar oren lagen nog steeds in haar nek en haar nagels zaten nu in de grond. "Ja, je ziet eruit als een vuile kittenmoordenaar."Een grauw ontsnapte uit haar mond, voordat de kater plots weer op haar afsprong. In plaats van zijn nagels in haar vel te zette, duwde de zwart-witte kater haar tegen de grond en zorgde ervoor dat ze niet direct recht kon geraken. 'Mousebrain.' gromde ze tussen haar tanden door. Met haar achterpoten duwde ze tegen de achterpoten van de kater, zodat hij zelf uit evenwicht zou geraken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] za 30 aug 2014 - 20:51 | |
| Cybers achterpoten werden plots onder hem uitgeduwd waardoor de zwarte kater met een plof op de poes viel. Zijn zware gewicht drukte ongemakkenlijk op haar kleiner lijfje en snel sprong de Roguekater recht op een paar stappen achteruit te doen en nog steeds kwaad in elkaar te duiken met rechtopstaande haren "Ik geef mijn kittens evenveel kansen, en een beter leven dan mijn ouders en die kille moordenaar van een vader mij gaf! Jij gaat hun leven niet verzieken stuk stront!" snauwde hij luid. Zijn klauwen gingen kwaad in en uit en gespannen trippelde de zwart-witte kater klaar voor een aanvalssprong op zijn achterpoten.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] zo 31 aug 2014 - 18:09 | |
| De witte poes draaide zichzelf direct om en sprong recht, waarna ze zelf automatisch ook door haar pootjes zakte. Haar tegenstander was zelf ook terug in een mogelijk aanvallende houding gaan zitten, dus zij volgde zijn voorbeeld. Haar vacht stond recht, maar haar oren lagen niet meer helemaal plat in haar nek. "Ik geef mijn kittens evenveel kansen, en een beter leven dan dat mijn ouders en die kille moordenaar van een vader mij gaf! Jij gaat hun leven niet verzieken stuk stront!" Moonwhite gromde diep in haar keel en legde haar oren direct plat. 'Als jij zo door blijft doen, ben je niet veel beter dan je vader.' snauwde de poes en duwde zich vervolgens terug recht. Elke kat had een moordenaar in zich. 'Ik heb niet eens ouders, dus wees blij dat je er ten minste één had.' Waarom verspilde ze eigenlijk nog aandacht aan hem? Ze had gedronken, dus feitelijk kon ze gewoon terug over de beek springen. Haar staart zwiepte geïrriteerd heen en weer, waarna ze richting de oever stapte. Ze zou hem sowieso nog terug zien. Haar plannen om haar territorium uit te breiden lagen nog voor haar, dus ze zou zeker en vast hier een stuk komen opeisen. Ze sprong naar een grijze steen, die midden in het beekje lag, en draaide zich nog even om toen de kater nog iets zei. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] di 2 sep 2014 - 21:05 | |
| Cyber zag met een grom de witte lafaard de aftocht nemen, blablabla geen ouders. Had hij ouders gehad? NEE, zijn vader was een moordenaar die niks om hem gaf en zijn moeder had hem uitgesloten en verstoten omdat hij op zijn vader leek. Wat had die poes nou te mauwen? Hij trok zijn snuit verachtend op en draaide zijn rug naar de poes, maar bedacht zich en draaide zich terug om. In enkele afgemeten stappen was de zwart-witte Rogue kater aan de oever en keek naar de poes die zich op een zilvere grijze steen bevond "Nice to meet you, mouse. You aren't welcome so yeah. Don't make the lion mad." gromde hij uitdagend, een soepele sprong was meer dan genoeg om zowat bovenop de poes te springen, zo had Cyber de poes van de steen het water in geduwd en zelf droog op de steen kunnen blijven. Snel sprong hij terug en begon langzaam weg te lopen, terug opweg naar zijn eigen nest.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] di 2 sep 2014 - 23:40 | |
| "Nice to meet you, mouse. You aren't welcome so yeah. Don't make the lion mad." De woorden van de kater waren sluw en doordacht, waardoor ze kort naar de kater blies, voordat deze plots weer op haar sprong. Hij wist niet van ophouden. Een kort moment ging Moon kopje onder, maar wist zich al snel recht te trekken. De stroming was hier gelukkig niet sterk en je kon makkelijk je evenwicht behouden in het laagstaand water. Wat ze nu deed, was niets. Een tactiek die ze niet snel aannam. Normaal zou ze direct iets terug gezegd hebben of hem terug hebben aangevallen, maar dat deed zee niet. In plaats daarvan keek ze de kater in stilte na, kijkend welke richting hij uitliep. Als die kater zo gefixeerd was op zijn kittens, moest ze hem op die zwakke plek aanvallen of hem daarmee zien te bedreigen. Ze zou de kater snel terugzien, daar kon hij zeker van zijn. Deze keer zou zíj hem opzoeken, of eerder gezegd zijn nest. Ze draaide zich met een ruk om en sprong het water uit aan haar kant van de beek.
OOC: Moon out |
|
| |
| Onderwerp: Re: Dark reflection in the water [Cyber] [FINISHED] | |
| |
|
| |
|