| More shadows in the dark [Searching] | |
|
|
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] zo 24 aug 2014 - 17:20 | |
| |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] di 2 sep 2014 - 23:45 | |
| @Hanna: Moon wilt wraak op Cyber nemen doormiddel van zijn kittens. Ze wilt dus één van hen uit de veiligheid van zijn nest brengen, om hem zo te laten zien dat ze makkelijk één van zijn kittens zou kunnen doden. Dat zal dus niet gebeuren, doordat ze dan 'gestoord' worden door die tweebeen van je. Goed?
Je mag trouwens een topic aanmaken, want ik ben nu nogal druk met school. Dan reageer ik zo snel als ik kan c:
Srry, voor de dubbelpost c: |
|
| |
Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] wo 3 sep 2014 - 16:42 | |
| Goed, ik zal em zo maken C: {Ze is redelijk oud, zo'n 5 maanden} |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] wo 3 sep 2014 - 16:49 | |
| Ze zal haar makkelijk eruit weten te vissen. Ze is sterk, dus plukt ze de kitten gewoon aan haar nekvel uit de bescherming van het nest. ;D
Ik ben nu weg, maar zal rond 9u vanavond zeker reageren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] za 6 sep 2014 - 18:35 | |
| Kheb het nog even besproken met Laura. Ze zal het topic binnen springen met Cyb, wanneer de Twolegs Blacky meenemen. Zet je het linkje van het topic hier neer, dan geef ik deze daarna ook door aan Cyber.
Sorry voor de dubbelpost c: |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] do 18 sep 2014 - 13:00 | |
| Floodkit x Barkpaw? En dan SPT? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] vr 19 sep 2014 - 12:45 | |
| Is goed. Maak jij dan aan? (zet link dan maar in een PM of in een reactie hier) c: |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] vr 19 sep 2014 - 14:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] vr 26 sep 2014 - 21:34 | |
| BUMP
Ik heb enkele aanpassingen aangebracht in de begin post. Ga zeker eens kijken. Moon zit nu met 3 kittens en Darkmoon is in verwachting van een Winclan-cat. Extra: bij Dark mogen zeker negatieve reacties komen van andere SC, al zal ze niet toegeven dat het van en Winclan-cat is. |
|
| |
| Onderwerp: Re: More shadows in the dark [Searching] | |
| |
|
| |
|