|
| One, two, three, not only you and me ღ | |
| 118 Actief
| |
| Onderwerp: One, two, three, not only you and me ღ di 5 aug 2014 - 15:27 | |
|
Met een slaperige blik tuurde ze het nieuwe, tijdelijke kamp rond. Het was erg vroeg. Zo vroeg dat zelfs de meeste warriors nog sliepen. Hopekit rekte zich eens goed uit, en trippelde vervolgens richting haar broertjes. Zoals altijd was Hope als eerste op. Wat teleurgesteld liet ze zich omvallen in het zachte gras. Het nieuwe kamp was saai! Er viel niks te doen, en haar oude vertrouwde nestje in de nursery was waarschijnlijk al weggespoeld. De rode kitten rolde op haar rug, en staarde naar de wat grauwe lucht. Haar wolken kijken werd verstoord door een kleine vlinder die langs fladderde. Hoop sloeg met haar pootjes richting het diertje, maar deze fladderde al snel weer weg. Zuchtend stond ze op en nam een sprintje richting haar broers. ''Robin!'' Ze duwde met haar pootje tegen haar slapende broer aan. ''Ik verveel me, het is saai hier..'' Met en overdreven diepe zucht liet ze zich over haar broer heen vallen.
{{ Eerste post voor Robinkit!}}
|
| | | Dieuw 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: One, two, three, not only you and me ღ di 5 aug 2014 - 19:53 | |
| "Robin!" De vrolijke stem van zijn zusje en het porretje dat ze er bij voegde deden het katertje wakker worden. 'Hope...' Kreunde hij vermoeid, terwijl hij zich weer omrolde. 'Laat me slapen...' Hij sloot zijn helderblauwe oogjes weer en probeerde weer te slapen, wat niet echt lukte doordat Hope met een overdreven zucht op hem plofte. Alle lucht werd uit zijn longen geperst, en hij sperde zijn oogjes wijd open. ''Ik verveel me, het is saai hier..'' Even zuchtte Robin, wat moeilijk ging aangezien zijn zusje nog steeds op hem lag. Met een spartelende beweging duwde hij haar van zich af, en hij zichtte geacteerd. 'Ik kom aaaaalll' Mauwde hij licht geïrriteerd, maar het effect van zijn toon verdween toen er een speelse grijns op zijn gezicht verscheen. Voordat zijn zusje door kon hebben wat er gebeurde, sprong hij op haar. 'Probeer maar te ontsnappen!' Zei hij uitdagend. |
| | | 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: One, two, three, not only you and me ღ wo 6 aug 2014 - 16:10 | |
| Hope werd van haar broer af gelanceerd, en kwam neer op het zachte gras. Robin leek niet veel vrolijker te zijn vandaag. Ergens snapte ze dat wel. Zij zelf had het ook vervelend gevonden als iemand haar zou wekken in de vroege ochtend. Maar ach, het was gewoon zo'n saaie dag vandaag, daar kon ze gewoon niets aan doen. Een kleine gil ontsnapte uit haar mond toen Robin zich onverwachts op haar stortte, maar deze veranderde al snel in gegiechel. ''Challenge accepted!'' Spartelend probeerde ze onder de rode kater vandaan te komen, maar Robin bleef sterker dan zij.
|
| | | Dieuw 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: One, two, three, not only you and me ღ do 7 aug 2014 - 10:13 | |
| Het katertje bleef stevig staan, ook al spartelde zijn zusje onder hem wild. Het gegiechel wat ze voorbracht was aanstekelijk, dus lachte hij zachtjes mee. 'Het gaat je lekker nooit lukken.' Plaagde hij haar. Hij wist ook wel dat hij sterker was dan haar. Hij was sterker dan de meeste kittens. Ook stak hij boven bijna alle kittens in de Nursery uit qua lengte. Misschien was dat ietwat intimiderend, maar Robin probeerde altijd vriendelijk te zijn, waardoor hij veel vriendjes had. Maar natuurlijk bleven Charred en Hope altijd de beste. Lachende porde hij zijn zusje, waarna hij van haar af stapte. Ander zou dit eeuwen duren. 'Het zou je toch nooit lukken.' Schepte hij er boven op, terwijl hij zijn tong uitstak.
Ooc;; Fluuuhuuutt |
| | | 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: One, two, three, not only you and me ღ di 12 aug 2014 - 11:59 | |
| Beledigd kwam Hope overeind. Ze moest een manier vinden om haar broer terug te pakken. Ze keek om zich heen, zoekend naar een goed 'wapen'. De rode kitten nam een sprintje richting een stok verderop. Ze nam de stok tussen haar kaken en rende terug naar Robin. ''Vrees mij!'' Piepte ze haast onverstaanbaar. De stok was eigenlijk veel te groot, en ook wel wat zwaar. Met moeite wist ze de stok richting haar broer te zwaaien. Hij mocht misschien de sterkste zijn, maar Hope was toch veel slimmer dan hij! |
| | | | Onderwerp: Re: One, two, three, not only you and me ღ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |