|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 22:23 | |
| Miep c:
Mn tekening is af ;p en ben best blij want blijkbaar is hij zoveel mooier dan al die vorige die ik geprobeerd heb te tekenen xd Still in love met m'n slendercat xD
En nu weer terug ad slag met m'n topics xd |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 23:03 | |
| All those people who have not seen Frozen, go see Frozen >3
Wham! <3 |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 23:10 | |
| Emsieeeee :3 Heb gepost met Lionyyyy >:3
Alvast nieuw topic? *epicbadassstare* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 23:17 | |
| I saw, and hell no, we finish this one first >3 *epicerbadassstareterug* |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 23:19 | |
| But Ems xD Als we de kittens hebben gekozen wil ik ze niet te lang laten wachten, aangezien Lion wel 1 week al drachtig moet zijn xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 23:43 | |
| Ik heb er echt zo'n hekel aan als m'n ma zegt dat ik het goed doe dit jaar, dat ik niet weer in een depressie gezakt ben, maar dan wel elke avond opnieuw zit te huilen Waarom kan het niet eens 1 heel seizoen zijn waarin ik niet labiel ben urgh |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 23:49 | |
| -rekt zichzelf uit-
Lange vergadering achter de rug |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 1:06 | |
| Mijn onderschrift is klikbaar ;D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 1:08 | |
| Wow die meldingen komen serieus een heel eind achter 0.0
Anyway ik schrok me rot toen hij opeens naar yt leidde :') kan geen muziek en yt tegelijk luisteren ;3 ie stopt altijd mn muziek dan xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 1:20 | |
| My boyfriend actually wishes me good night and continues drawing with a steam app althought he knows that I'll stay up way passed him, so i can see and follow what he's doing.
What kind of dumbass am I dating? .w. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 1:25 | |
| Haha ooh nou ik lig hier al zon kwartier te wachten totdat die rosse wil binnen komen -.- Da's het nadeel als ze 's avonds buiten zit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 1:51 | |
| Ik vond dat veel te grappig Waz.. Veel te grappig xD
Q, true love <'3
Assie, ik ken dat zo goed, bij ons rammelen we met haar voederbak, dan komt ze aangerend met de snelheid van een Ferrari >:3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 1:58 | |
| Haha ems xD Jammer genoeg luistert ze daar niet naar. Ze komt maar heel weinig eten eens ze binnen is. En tegen dat ze dan gedaan heeft met eten lig ik alweer in slaap id zetel xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:03 | |
| @Emz; I know, maar het is gewoon niet logisch x'd Zeker niet als je je bedenkt dat die morgen om 9u op zn werk moet zijn :') Dan is blijven tekenen tot 2u niet echt geslaagd xd |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:07 | |
| Haha well ik snap de logica hoor :') ik wilde zojuist ook nog gaan tekenen. En tijdens school blijf ik vaak tot 1-1.30 op en moet ik om 6.45 weer uit x'D Het went wel op den duur als je die tijdstippen gewoon bent. but in mijn gevoel heb ik de volgende dag een rot humeur en een zere rug :')
Zop topicje maken ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:13 | |
| Onze kat eet gewoon teveel Assie xD Niet zoveel als die van een vriend van mij doet though. Die zat vast in het kattenluikje xD
Q, I know, still is cute though >3 heeft ie iets moois getekend?? + ik blijf ook altijd te lang op, ik moet morgen om zeven uur m'n bed uit ^^ |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:16 | |
| Em;; is het vreemd als ik die scene opeens voor me zie van scream 0.0 Die met die garagepoort en dat kattenluikje xD Ah. Ik zou het echt voor me willen zien :')
Zop nieuwe stamp voor snow, nu even proberen te posten en dan slapen ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:18 | |
| Ehm.. Nooit gekeken, not planning to.. T was wel best zielig toen ze 'm eruit moesten trekken xD dat beest was echt eenooooorm niet normaal o.o daarna issie nooit meer door het kattenluikje gegaan >3 |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:25 | |
| Haha ja. Het moet vast een marteling geweest zijn. Toch best zielig maar ik denk dat ik toch sws zou gelachen hebben. Mocht het nu dat klein rost mormel van me geweest zijn :') maar die is er te mager voor en we hebben geen kattenluikje xD
Nou dat word dus geen post meer. Ik ben die katten nog es binnen roepen en ben slapen |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 2:26 | |
| @Emz; Geen idee, hij zal wel weer met zn strip bezig zijn, of zn D&D character x'D
Daar in tegen ben ik wel weer aan het tekenen geslagen, omdat iemand zo nodig vond dat ik meer moest oefenen *staart naar Babs* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|