|
|
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 11:49 | |
| - Silverthorn schreef:
- Dreamer schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
- Er is een roleplay groep op deviantART die ik wil joinen, maar ik twijfel Dx
Ik zou het gwn doen als je denkt dat je het wel wil. Ik wil het wel, maar ik ben bang dat ik iets fout doe xD *gaat de beginners-guide nog eens doorlezen*
Also, ik weet niet welke Pokémon ik zal kiezen (het is een Pokémon groep) Random Pokemon generator? En anders een Pokémon die niet zo vaak gekozen wordt. Of een Ditto, dan kun je alle kanten op. xD Je doet hier ook RP dus dan is het wel wat makkelijker toch? En je moet ook kijken welke pokemon je favo is,, |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 11:51 | |
| - Silverthorn schreef:
- Dreamer schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
Ik zou het gwn doen als je denkt dat je het wel wil. Ik wil het wel, maar ik ben bang dat ik iets fout doe xD *gaat de beginners-guide nog eens doorlezen*
Also, ik weet niet welke Pokémon ik zal kiezen (het is een Pokémon groep) Random Pokemon generator? En anders een Pokémon die niet zo vaak gekozen wordt. Of een Ditto, dan kun je alle kanten op. xD Ik zat te denken aan een Magikarp, want die zijn awesome, maar ik weet niet hoe goed een Magikarp van pas kan komen in een Pokémon Mystery Dungeon ding xD En dan moet ik mijn tweede Pokémon nog bedenken, want ik wil met twee Pokémon starten... Misschien Staravia? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 11:52 | |
| Magikarp kan niks nee xD, maar staravia is wel handig. Die kan tenminste nog iets xD |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 11:53 | |
| - Dreamer schreef:
- Silverthorn schreef:
- Dreamer schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
Also, ik weet niet welke Pokémon ik zal kiezen (het is een Pokémon groep) Random Pokemon generator? En anders een Pokémon die niet zo vaak gekozen wordt. Of een Ditto, dan kun je alle kanten op. xD Ik zat te denken aan een Magikarp, want die zijn awesome, maar ik weet niet hoe goed een Magikarp van pas kan komen in een Pokémon Mystery Dungeon ding xD En dan moet ik mijn tweede Pokémon nog bedenken, want ik wil met twee Pokémon starten... Misschien Staravia? Of ehm... Staraptor? Nidoking? Shieldon? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 11:57 | |
| - Crowpaw' schreef:
- Dreamer schreef:
- Silverthorn schreef:
- Dreamer schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
Also, ik weet niet welke Pokémon ik zal kiezen (het is een Pokémon groep) Random Pokemon generator? En anders een Pokémon die niet zo vaak gekozen wordt. Of een Ditto, dan kun je alle kanten op. xD Ik zat te denken aan een Magikarp, want die zijn awesome, maar ik weet niet hoe goed een Magikarp van pas kan komen in een Pokémon Mystery Dungeon ding xD En dan moet ik mijn tweede Pokémon nog bedenken, want ik wil met twee Pokémon starten... Misschien Staravia? Of ehm... Staraptor? Nidoking? Shieldon? Volgens de regels van de groep mag je PMD-team maximaal bestaan uit twee Pokémon als je start en maar één daarvan mag geëvolueerd zijn naar zijn/haar eerste stage... Dus Staraptor en Nidoking vallen af.. Legendaries mogen ook niet, maar dat was ik ook niet van plan Maar ik wil een Magikarp, want die ga ik George noemen :'D (Omdat dat een van mijn chars was op mijn allereerste zelfgemaakte forum, die toevallig ook een PMD-forum was :3) EDIT: Voor de mensen die willen weten over welke groep ik het heb: http://pmdunity.deviantart.com/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:00 | |
| - Dreamer schreef:
- Crowpaw' schreef:
- Dreamer schreef:
- Silverthorn schreef:
- Dreamer schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
Also, ik weet niet welke Pokémon ik zal kiezen (het is een Pokémon groep) Random Pokemon generator? En anders een Pokémon die niet zo vaak gekozen wordt. Of een Ditto, dan kun je alle kanten op. xD Ik zat te denken aan een Magikarp, want die zijn awesome, maar ik weet niet hoe goed een Magikarp van pas kan komen in een Pokémon Mystery Dungeon ding xD En dan moet ik mijn tweede Pokémon nog bedenken, want ik wil met twee Pokémon starten... Misschien Staravia? Of ehm... Staraptor? Nidoking? Shieldon? Volgens de regels van de groep mag je PMD-team maximaal bestaan uit twee Pokémon als je start en maar één daarvan mag geëvolueerd zijn naar zijn/haar eerste stage... Dus Staraptor en Nidoking vallen af.. Legendaries mogen ook niet, maar dat was ik ook niet van plan
Maar ik wil een Magikarp, want die ga ik George noemen :'D (Omdat dat een van mijn chars was op mijn allereerste zelfgemaakte forum, die toevallig ook een PMD-forum was :3) Dan moet je magi doen c: uiteindelijk evolueert ie in gyrados. |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:01 | |
| -Is aan het knoeien met sheettabels...-
Laatst aangepast door Barkpaw op di 5 aug 2014 - 12:03; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:01 | |
| Dear Shopping-Gods, Please make me find some awesome crop tops today thank you.
|
|
| |
Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:02 | |
| Ohohoho :> Even postje doen met Rose, en dan haartjes knippen/verven ~ |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:09 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:11 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
- Crowpaw' schreef:
- Dreamer schreef:
- Silverthorn schreef:
- Dreamer schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Dreamer schreef:
Also, ik weet niet welke Pokémon ik zal kiezen (het is een Pokémon groep) Random Pokemon generator? En anders een Pokémon die niet zo vaak gekozen wordt. Of een Ditto, dan kun je alle kanten op. xD Ik zat te denken aan een Magikarp, want die zijn awesome, maar ik weet niet hoe goed een Magikarp van pas kan komen in een Pokémon Mystery Dungeon ding xD En dan moet ik mijn tweede Pokémon nog bedenken, want ik wil met twee Pokémon starten... Misschien Staravia? Of ehm... Staraptor? Nidoking? Shieldon? Volgens de regels van de groep mag je PMD-team maximaal bestaan uit twee Pokémon als je start en maar één daarvan mag geëvolueerd zijn naar zijn/haar eerste stage... Dus Staraptor en Nidoking vallen af.. Legendaries mogen ook niet, maar dat was ik ook niet van plan
Maar ik wil een Magikarp, want die ga ik George noemen :'D (Omdat dat een van mijn chars was op mijn allereerste zelfgemaakte forum, die toevallig ook een PMD-forum was :3) Dan moet je magi doen c: uiteindelijk evolueert ie in gyrados. Ga ik ook doen C: Maar ik moet nu nog de tweede Pokémon kiezen *rent naar een random Pokémon generator* Glameow it is c: |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:13 | |
| |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:14 | |
| Karakters van katten verzinnen vind ik echt het leukste, maar het moet wel via een topic gebeuren x3 Thanks Ragged/Jax. |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:17 | |
| Hmm I want to make a new forum/layout, of ik wil posten maar hier heb ik alleen boring topics waar ik geen zin in heb ;3
Aah ik ga wel ff een douch nemen |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:18 | |
| @ Slenderstep: Waarover, als ik vragen mag? :') |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:19 | |
| Kweenie :') Mm ik wil wel es een forum met onepager proberen :') maar mn broer kent er meer van en hij wil niet denken tijdens zn vakantie xd |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:41 | |
| Ghostfrost - Ghostbreeze - Ghostvoice - Ghostdust - Ghostspirit ? c: - Ik ga nu maar eens posten (; |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:43 | |
| Ergens heb ik zin om Bumble boven te halen en met hem te posten... Maar ik heb geen tijd door die stomme ma van me... *sigh*
Ghostfrost & Ghostvoice en btw, nice setjes ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:50 | |
| En toen kwam ik erachter dat Magikarps en Glameows moeilijk te tekenen zijn xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 12:52 | |
| Bumble met z'n awesome ava (A) xD
Ik kijk nu enchanted, maar de hoofdrolspeelster is echt zo irritant D: Vreselijk DD: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|