|
|
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 19:59 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:03 | |
| Ik met mn stomme vragen omdat ik het Gvedomeoemeo¨$xoeowiemoeu niet zelf kan doen: Kan iemand dit gifje verkleinen? Hij is wat groot voor in mn OS.. Mss kan jij dat zelfs Dreamer? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:05 | |
| - Dreamer schreef:
- @Icy, The Girl in the Fireplace (of zo iets), met zo'n poppen/robots die zo'n klokkengetik-achitg geluid maken of zo...
Ik durf 'm niet verder te kijken D: Dat is The Girl in the Fireplace yep. Geweldige aflevering. "You're not keeping the horse" "I let you keep Mickey" Ik hou van dat stuk xD En zo eng is die niet hoor. En als je niet tegen de poppen kan, dan komt er in seizoen ... 6, I believe, een nog ergere aflevering xd |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:08 | |
| You can let it burn And then let rain. .
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:15 | |
| - Icyrose schreef:
- Dreamer schreef:
- @Icy, The Girl in the Fireplace (of zo iets), met zo'n poppen/robots die zo'n klokkengetik-achitg geluid maken of zo...
Ik durf 'm niet verder te kijken D: Dat is The Girl in the Fireplace yep. Geweldige aflevering.
"You're not keeping the horse" "I let you keep Mickey"
Ik hou van dat stuk xD
En zo eng is die niet hoor. En als je niet tegen de poppen kan, dan komt er in seizoen ... 6, I believe, een nog ergere aflevering xd Ik kan wel tegen poppen, maar ik vind 'm gewoon creepy xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:18 | |
| - Dreamer schreef:
- Icyrose schreef:
- Dreamer schreef:
Ik durf 'm niet verder te kijken D: Dat is The Girl in the Fireplace yep. Geweldige aflevering.
Ik hou van dat stuk xD
En zo eng is die niet hoor. En als je niet tegen de poppen kan, dan komt er in seizoen ... 6, I believe, een nog ergere aflevering xd Ik kan wel tegen poppen, maar ik vind 'm gewoon creepy xD Gewoon doorkijken :') De Fake drunk doctor is geweldig xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:19 | |
| Uh ik wist niet dat ik ookt zo'n lelijke tekeningen kon maken D: en dat terwijl ik nog maar 1 blad uit mn cursus blanco heb ;3 uh zooi
En ik heb een voetbal tenuetje van the savior of germany gekregen van mn neef en tante xd |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:36 | |
| Mocht er hier iemand van zijn kat af willen, een oud acc of zo, Claw wilt'm wel vermoorden -- Ik kan goed posten met Claw Hij post geweldig :3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:37 | |
| - Icyrose schreef:
- Dreamer schreef:
Ik hou van dat stuk xD
En zo eng is die niet hoor. En als je niet tegen de poppen kan, dan komt er in seizoen ... 6, I believe, een nog ergere aflevering xd Aaaah dat is een enge episode ja Maar die is wel super! Ik vind die vrouw echt geweldig ;p |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:43 | |
| I made my own stamp *proud* =w= |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:50 | |
| Q, heb ik je al gezegd dat Lost's setje er super uitziet? x3 Ik vind hem geweldig ^^
Lurkie <3 De acc waar ik mn emoties op kan uitwerken =-= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:50 | |
| - Icyrose schreef:
- Dreamer schreef:
- Icyrose schreef:
- Dreamer schreef:
Ik hou van dat stuk xD
En zo eng is die niet hoor. En als je niet tegen de poppen kan, dan komt er in seizoen ... 6, I believe, een nog ergere aflevering xd Ik kan wel tegen poppen, maar ik vind 'm gewoon creepy xD Gewoon doorkijken :') De Fake drunk doctor is geweldig xD gedaan, het was random genoeg ineens een stuk minder creepy xD |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 20:56 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Q, heb ik je al gezegd dat Lost's setje er super uitziet? x3 Ik vind hem geweldig ^^
[/strike] Dankje<3 Ik denk dat ik voorlopig alleen met Losty post, totdat ik alles genoeg onder controle heb om andere posts erbij te nemen x'D Ik bezweek onder de druk die ik mezelf had aangedaan xD |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:01 | |
| Ik ben kapot ._. 1e acro training van het nieuwe jaar gehad |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:04 | |
| bezig met een fan-clan Over katten waarvan hun prachtige gebied in een verlaten bouwterrein is veranderd. |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:05 | |
| *facepalm* Echt jong wrm wil het me maar niet lukken om een goeie tekening te maken -.- Urgh ik haat het
En waarom blijf ik honger als ik nog geen 5 min van tafel ben xd |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:05 | |
|
Laatst aangepast door Moonwhite op ma 4 aug 2014 - 21:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:07 | |
| - Lynxfang schreef:
bezig met een fan-clan
Over katten waarvan hun prachtige gebied in een verlaten bouwterrein is veranderd. Ik doe al zeker mee met iemand. Kvind het nogal jammer dat niemand actief is op de andere . |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:08 | |
| @Moonwhite; Denk aan het dubbelposten Daarvoor is een EDIT knop! |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 21:09 | |
| |