|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:02 | |
| Mimi dat gaat echt très geniaal zijn xD Ik zie het al voor me (A)
Freedje, is het een Rogue? Want daar mag je volgens mij gewoon mee posten nadat je je hebt aangemeld (A) Ik wil wel een topic ^^ |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:02 | |
| its mimsss and offcourse not c:
Ik wil wel c: weet alleen niet met wie dan xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:03 | |
| Rogue of bloodclan, of kittypet (maar dat is ie waarschijnlijk ni xD) maakt niet uit, ik wil hoe dan ook een topic |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:04 | |
| Het wordt idd een Bloodclanner, dus de twee laatsten moeten nog even hun cats vermelden waarmee ze het topic willen doen (:
Note: Hij is EXTREEM haatdragend, negatief over alles en eh.. spottend xD Vat dat NIET persoonlijk op, want ik als persoontje ben een lief, om jullie gevend mens :3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:05 | |
| - Claw. schreef:
- Het wordt idd een Bloodclanner, dus de twee laatsten moeten nog even hun cats vermelden waarmee ze het topic willen doen (:
Note: Hij is EXTREEM haatdragend, negatief over alles en eh.. spottend xD Vat dat NIET persoonlijk op, want ik als persoontje ben een lief, om jullie gevend mens :3 Ehmm Ehm.......... Dangerdance? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:06 | |
| Ik wil wel een topic met Tall x Claw, zolang hij hem niet vermoord (A) Dan reageer ik namelijk het snelste >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:07 | |
| btw @ Emma. shes gonna be a jealous claimgirl xDDDD she's like HE'S MINE FANGIIIIRLS IKA;SRLHVBJOLQTGEBFV MY ASS C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:08 | |
| - Claw. schreef:
- Het wordt idd een Bloodclanner, dus de twee laatsten moeten nog even hun cats vermelden waarmee ze het topic willen doen (:
Note: Hij is EXTREEM haatdragend, negatief over alles en eh.. spottend xD Vat dat NIET persoonlijk op, want ik als persoontje ben een lief, om jullie gevend mens :3 Je moest eens weten hoe Cyber is, exact hetzelfde maar hij is toch soms wel een gentlemen, en heeft een zwak voor kittys. Dat zijn zn enige 2 "zwakkere" puntjes. Kunnen ze mischien vrienden worden? (omdat ze beiden gemeen, spottend,.. zijn) Maak jij? Ik ben nog even met vanalles en nog wat bezig.. |
|
| |
| |
| Mims, En Tall dan echt zo van.. Well.. Ya know, they can have my head (A) xD Dit gaat nog leuk worden
|
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Oeh dan wil ik Cyber meeten met Einstein :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:09 | |
| Oké, ik heb jullie alle vier (ook Einstein! ) genoteerd Zodra ik geaccepteerd word begin ik er aan. Ik moet voor Moonrose met Riverpaw ook nog een topic maken, dus heb nog wel wat werk (: -- Hebben allen van jullie een specifieke plaats waar het topic moet plaatsvinden of zegt iemand van 'ik wil graag het topic' maken!? Zo niet, dan kies ik een plaats uit en maak ik het topic zelf (: (a) #Cyber: Ik maak 'm (: Ze kunnen uiteraard vrienden worden :3 Alleen.. BloodClanners en Rogues haten elkaar toch? Dus ze zijn eerst stroef in het begin? xD |
|
| |
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:10 | |
| Er komen hier gitzwarte wolken voorbij echt niet normaal maar het regent nog niet gelukkig |
|
| |
| |
| - Tallpaw schreef:
- Mims, En Tall dan echt zo van.. Well.. Ya know, they can have my head (A) xD Dit gaat nog leuk worden
UHUU xd Zo'n medelijden met al die katten. Als hij dat zegt krijgt ie een klap XD or she'd be like 'still got the best part hehehehehee." |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| @Claw: Einstein heeft een open topic in twoleg place waar je altijd mag reageren ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:11 | |
| Ehm, in sc gebied zou wel handig zijn voor Tall (A) Als jij kan maken zou je echt een engel zijn! *heeft veel posts in te halen*
Mimi.. Echt ik vraag me af hoe dat ooit goed gaat aflopen xD
Laatst aangepast door Tallpaw op zo 3 aug 2014 - 18:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| wil d'r iemand een setje ik ben zo blij ik heb gimp!! : D heb wel al best wel heel lang niet bewerkt dus kan zijn dat ik achteruit ben gegaan ;$ |
|
| |
| |
| Hoezo? Is Einsteintje ook gemeen? >:p
@Claw, zeker weten! Bloodclan en Rogue vermoorden elkaar het liefst.. maar het is wel een ideetje dat ze uiteindenlijk vrienden worden. (in het begin nog niet, Cyby zal enkel een klein "respect" of "genegenheid" voelen of zichzelf zien in Claw)
@Glow (are you Iro??) voor Cyber mag je altijd ^^
Laatst aangepast door Cyber op zo 3 aug 2014 - 18:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 aug 2014 - 18:12 | |
| Laat maar xd de eerste druppels vallen al |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| @Glowpaw: Als je wil mag je wel eentje voor mij maken ;3 Heb oudere plaatjes van Crowpaw dus ik zoek al wel een setje als hij ouder is ^^
@Cyber: Nee hij is een kittypet xD |
|
| |
| |
| #Jurre: Hier begint de onweer en de regen al 'n beetje af te nemen (: #Tallpaw: Wordt voor gezorgd! Ik maak 'm in SC-gebied, c'est noté #Cyber: Ik vind het goed |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|