Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:02

Mimi dat gaat echt très geniaal zijn xD Ik zie het al voor me (A)

Freedje, is het een Rogue? Want daar mag je volgens mij gewoon mee posten nadat je je hebt aangemeld (A) Ik wil wel een topic ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:02

its mimsss and offcourse not c:

Ik wil wel c: weet alleen niet met wie dan xD
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:03

Rogue of bloodclan, of kittypet (maar dat is ie waarschijnlijk ni xD) maakt niet uit, ik wil hoe dan ook een topic
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:04

Het wordt idd een Bloodclanner, dus de twee laatsten moeten nog even hun cats vermelden waarmee ze het topic willen doen (:

Note: Hij is EXTREEM haatdragend, negatief over alles en eh.. spottend xD Vat dat NIET persoonlijk op, want ik als persoontje ben een lief, om jullie gevend mens :3
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:05

Claw. schreef:
Het wordt idd een Bloodclanner, dus de twee laatsten moeten nog even hun cats vermelden waarmee ze het topic willen doen (:

Note: Hij is EXTREEM haatdragend, negatief over alles en eh.. spottend xD Vat dat NIET persoonlijk op, want ik als persoontje ben een lief, om jullie gevend mens :3

Ehmm Ehm..........
Dangerdance?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:06

Ik wil wel een topic met Tall x Claw, zolang hij hem niet vermoord (A) Dan reageer ik namelijk het snelste >3
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:07

btw @ Emma. shes gonna be a jealous claimgirl xDDDD
she's like HE'S MINE FANGIIIIRLS IKA;SRLHVBJOLQTGEBFV
MY ASS C:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:08

Claw. schreef:

Je moest eens weten hoe Cyber is, exact hetzelfde Wink maar hij is toch soms wel een gentlemen, en heeft een zwak voor kittys. Dat zijn zn enige 2 "zwakkere" puntjes. Kunnen ze mischien vrienden worden? (omdat ze beiden gemeen, spottend,.. zijn)

Maak jij? Ik ben nog even met vanalles en nog wat bezig..
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:08

Mims, En Tall dan echt zo van.. Well.. Ya know, they can have my head (A) xD Dit gaat nog leuk worden

Moonrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Moonrose

Oeh dan wil ik Cyber meeten met Einstein :'D
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:09

Oké, ik heb jullie alle vier (ook Einstein! Wink )  genoteerd Smile Zodra ik geaccepteerd word begin ik er aan. Ik moet voor Moonrose met Riverpaw ook nog een topic maken, dus heb nog wel wat werk (:

--

Hebben allen van jullie een specifieke plaats waar het topic moet plaatsvinden of zegt iemand van 'ik wil graag het topic' maken!? Zo niet, dan kies ik een plaats uit en maak ik het topic zelf (: (a)

#Cyber: Ik maak 'm (: Ze kunnen uiteraard vrienden worden :3 Alleen.. BloodClanners en Rogues haten elkaar toch? Dus ze zijn eerst stroef in het begin? xD
Stoneclaw
Member
jurre
94
Actief

CAT'S PROFILE
Stoneclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:10

Er komen hier gitzwarte wolken voorbij echt niet normaal maar het regent nog niet gelukkig
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:10

Tallpaw schreef:
Mims, En Tall dan echt zo van.. Well.. Ya know, they can have my head (A) xD Dit gaat nog leuk worden

UHUU xd
Zo'n medelijden met al die katten.
Als hij dat zegt krijgt ie een klap XD or she'd be like 'still got the best part hehehehehee."
Moonrose
Member
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Moonrose

@Claw: Einstein heeft een open topic in twoleg place waar je altijd mag reageren ;3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:11

Ehm, in sc gebied zou wel handig zijn voor Tall (A) Als jij kan maken zou je echt een engel zijn!
*heeft veel posts in te halen*

Mimi.. Echt ik vraag me af hoe dat ooit goed gaat aflopen xD

Laatst aangepast door Tallpaw op zo 3 aug 2014 - 18:11; in totaal 1 keer bewerkt
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:11

wil d'r iemand een setje ik ben zo blij ik heb gimp!! : D heb wel al best wel heel lang niet bewerkt dus kan zijn dat ik achteruit ben gegaan ;$
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber

Hoezo? Is Einsteintje ook gemeen? >:p

@Claw, zeker weten! Bloodclan en Rogue vermoorden elkaar het liefst.. maar het is wel een ideetje dat ze uiteindenlijk vrienden worden. (in het begin nog niet, Cyby zal enkel een klein "respect" of "genegenheid" voelen of zichzelf zien in Claw)

@Glow (are you Iro??) voor Cyber mag je altijd ^^

Laatst aangepast door Cyber op zo 3 aug 2014 - 18:12; in totaal 1 keer bewerkt
Stoneclaw
Member
jurre
94
Actief

CAT'S PROFILE
Stoneclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:12

Laat maar xd de eerste druppels vallen al
Moonrose
Member
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:12

@Glowpaw: Als je wil mag je wel eentje voor mij maken ;3
Heb oudere plaatjes van Crowpaw dus ik zoek al wel een setje als hij ouder is ^^

@Cyber: Nee hij is een kittypet xD
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw

#Jurre: Hier begint de onweer en de regen al 'n beetje af te nemen (:

#Tallpaw: Wordt voor gezorgd! Ik maak 'm in SC-gebied, c'est noté Wink

#Cyber: Ik vind het goed Wink
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: