|
|
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? zo 3 aug 2014 - 18:57 | |
| "Why would it be a trap? I mean if you think I'm gonna hurt you or something then I would've done that right now. I just think you're too skinny." Hij keek de rogue recht in de ogen. Eigenlijk was het wel logisch dat hij dit dacht. Misschien dan. Maar hij wist zelf toch ook al te goed dat ie gewoon te mager is. Maar hopelijk stemt hij in mee. Want hij had best wel honger. En hij kon ook een tweede vangst nemen, want dan wist iedereen waar hij heen was. Had ie tenminste nog een excuus. "Well I think I'll join you" De kater schrok op van zijn onverwachte reactie. Dus heeft hij misschien wel vertrouwen in dat hij niks zou doen. "Good. Shall we go then?" |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? zo 3 aug 2014 - 22:37 | |
| Sid knikte op zijn vraag en begon met snelle maar zachte passen door het hoge gras te trippelen, hij keek vragend achterom. "Waarheen?" fluisterde de rogue tussen zijn tanden. Hij keek omhoog en snoof de frisse lucht in, hier en daar pikte hij wat geuren op, maar hij liet het allemaal maar eventjes aan Raggedpaw over, aangezien hij niet super goed kon jagen. De cyperse kat wachte tot Raggedpaw hem had ingehaald en volgde de gezonde kater toen, hopelijk zouden ze iets vangen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? zo 3 aug 2014 - 23:46 | |
| "Follow the scent you smell. Its not that hard." Ragged kreeg het gevoel alsof hij het vuile werk moest doen. En dat hij het dan maar moet vangen. Maar die rogue kreeg dat toch niet voor elkaar. Want hij liet zich niet kleineren door een rogue. En hij zal het gewoon aan hem overlaten. Hijzelf zal zijn eigen prooi wel vangen. "I smell a scent. But don't follow me. Get your own. You got a goddamn nose for crying out loud." Echt weer typisch wat een rogue waarschijnlijk zal doen. Gewoon de ander volgen zodat diegene zelf lui kan mee eten zonder er enige moeite voor te doen. |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? ma 4 aug 2014 - 23:36 | |
| "Follow the scent you smell, its not that hard" Sid knikte en dook nar de grond, dat kon hij wel hij had een goede neus nota bene, en dat werd nog benadrukt ook. "I smell a scent, but dont follow me. Get your own, you got a goddamn nose for crying out loud." sid knikte weer en snoof de lucht nog eens goed op, hij besloot maar goed naar de kater te luisteren. Hiervan kon hij nog goed leren, en dat is zeker wat hij nodig zou hebben. De rogue dook nog meer naar de grond, zodat zijn kin het natte mos raakte. Langzaam sloop hij dichter op de prooi af, waar kon het zitten? Daar! Sid zag iets bewegen tussen de bomen, als hij het goed zag was het een klein konijn, een lekkere en goede vangst. Een grijns verscheen op zijn bruine snoet. Ready to strike, Sid zette zich krachtig af en vloog even door de lucht, pats hij landde met alle vier zijn pootjes op de grond, maar geen konijn. Uit zijn ooghoeken zag de kater het konijntje wegspringen "Raggedpaw, hij komt jou kant op! Sid zette een achtervolging in, zodat het konijntje sowieso richting Raggedpaw ging. "Hier sta klaar!" zei de rogue toen het konijn dicht bij Raggedpaw kwam, Sid gaf het konijntje wen tik aan de rechter kant, het konijntje sprong naar links, precies naar Raggedpaw toe. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? di 5 aug 2014 - 11:33 | |
| Ragged schrok op van de reactie van de Rogue. Dus dat konijn kwam zijn kant op. Hij zag het al. Nog maar een paar vossenlengtes van hem af. Zich al in de jachthouding zakkend kwamen de geuren zijn neusklieren binnen. Het was een vers vet konijn. Ja, nog eventjes. Kom maar. Ja. De kater haalde uit met zijn klauw zodra het beest in zijn bereik was. Hij maakte het daarna nog af met een dikke beet in het nekvel van het levenloze wezentje. De tand gaten waren goed zichtbaar. "Catched it" Mauwde de kater blij. |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? di 5 aug 2014 - 19:58 | |
| "Catched it" Miauwde Raggedpaw blij. Sid trippelde met een glimlachje op hem af. "Hm, kan ik toch nog wat." Hij grinnikte en snoof de lucht op van het konijn. "Precies wat ik nodig heb..", maar voordat Sid zijn tanden er in wilde zetten keek hij op. "Sorry, waar zijn mijn manieren? Als Clankat mag jij dit zelf toch niet opeten?" Nieuwsgierig keek hij de kater aan. "Vind je het goed om te delen?", vroeg de rogue met een halve grijns. Al wilde de kater het niet delen, Sid zou zijn helft gewoon meenemen, al koste het hem een ander oog.
OOC; Sorry flut -_- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? di 5 aug 2014 - 21:19 | |
| "Haha" Lachte hij droogjes. "Well, mostly i don't share with a rogue. But now i don't care about that. But the rules are that first the elders and stuff. And then the rest." Hij stak een nagel op het midden van het konijn. Waarbij hij het in twee stukken sneed. De helft voor de Rogue en de helft voor hem. Hij ging er bij liggen. "Well, mostly, i don't care about that one. I do the rest of the rules right. But mostly not this one. If i'm hungry, i eat." Hij sprak de woorden uit alsof hij een ervaren kat was. "But after this one, you're gonna hunt your own prey. All right?" OOC; Maakt niet uit heb ik ook weleens c: |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? wo 6 aug 2014 - 10:57 | |
| Sid luisterde naar de woorden die de kat sprak en grijnsde, hij zag hoe de kater het konijn in twee stukken verdeelde. Sid likte zijn lippen af en wachtte netjes tot Raggedpaw zijn deel ook klaar had liggen. "Shall we eat then?" Sid wachtte niet eens op een antwoord en dook op het vlees af, dit was veel te lang geleden. Het verse vlees vulde zijn mond en de geur zijn neus. Schrokkend werkte Sid het vlees naar achteren, het bloed droop van zijn kin af, en gulzig likte Sid het er af. "Maar wat als ze erachter komen dat je je niet altijd aan de regels houd?" vroeg de kater zich nieuwsgierig af. Zijn deel was al op, en met een zucht van opluchting plofte Sid op zijn zij. Nu hij er over na dacht was het best wel vreemd, dat hij eten aan het delen was met een kat, met wie hij zojuist nog gevochten had. Grappig hoe dingen uit konden werken, natuurlijk waren ze geen vrienden, maar zeker geen vijanden. Niet meer, of nog niet. Dacht Sid grinnikend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? wo 6 aug 2014 - 22:33 | |
| "No, they won't. They're to dumb to see it" Sprak de kater. "But mostly i don't eat it. And thats the only rule i break sometimes." Volgde de kat, terwijl hij begon met zijn konijn. Het konijn was lekker mals. Ook dik. Dus veel vet. Dat had hij nu wel nodig na een ruzie met een rogue. Het was ook al veel later geworden. Hij had de tijd helemaal niet eens bij gehouden. Straks dacht iedereen dat hij dood was ofzo. Misschien ook wel niet. Iedereen was vast bezig met hun eigen zaken. De kat keek weer even naar de rogue, en weer naar zijn prooi, die al half opgegeten was. Het bloed droop er vanaf. Ragged begon eraan te likken. Als er iets wel niet lekker was dan was het bloed. Het smaakte gewoon goed. "So, how old are you even? You must be an old cat if you ask me" Sprak de kater, waarna hij verder ging met zijn konijn |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? wo 6 aug 2014 - 22:59 | |
| Toen Raggedpaw vroeg hoe oud die was spitste Sid zijn oortjes. "An old cat? Me? Nah, I am just 10 moons. That is not even one full year." Grinnikte de rogue. Misschien zag hij er wat oud uit door zijn zwaar ondervoede lijf en klitterige vacht, maar niet super oud toch? "What about you? You seen pretty young, but you don't act like someone who is just about half a year?" Sid keek met interesse naar de kater, hij was jong maar leek ouder. En niet door zijn uiterlijk, dat zag er goed en jong uit. De cyperse kat wierp nog een blik op zijn eigen vacht en zuchtte. Met lange halen begon hij zijn vacht eens goed door te spitten. Tot er geen knoopje meer in zat, en de kleur mooi glansde. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? do 7 aug 2014 - 14:00 | |
| "Im 6 moons. But almost 7." De kat keek naar hoe de Rogue zijn lichaam aan het wassen was. Erg mooi werd het er niet op. Maar de kat zag er wel blij uit met zijn konijn. Nu had hij eindelijk eten gehad voor een lange tijd. Hopelijk was het ook genoeg voor nu. Ook al moest hij nu wel even zelf gaan jagen. "So now, you're gonna hunt for yourself. I wanna see your skills. Not that i'm gonna make it better. I'm just an apprentice." Hij sprak met een volle mond. En keek toen de kat aan waarbij er een grijns op zijn gezicht ontstond. "Because if you don't hunt for your own i will hunt you" |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? vr 22 aug 2014 - 17:18 | |
| Dus Sid was ouder dan deze goed verzorgde kater? Even verscheen er een grijnsde op de lippen van de magere rogue, die nog breder groeide toen Raggedpaw zei dat hij zelf voor zijn eten moest zorgen. "Sure" Zei de kater in een simpel antwoord. Hij dook naar de grond zodra hij een geurtje rook, waarschijnlijk van een muisje of iets dergelijks. De kat vernauwde zijn ogen en spotte een muisje in de verte. Snel en behendig kroop hij door het gras, maar maakte de fout om op een takje te stappen. Met een laatste poging probeerde hij het muisje nog te grijpen, maar die was natuurlijk al lang gevlogen. "Don't worry, I'll get an another one" Zei hij een beetje dommig tegen Raggedpaw. Hier en daar rook hij wat vogeltjes, maar dat zou hem toch nooit lukken. Sid stak zijn neus in de lucht en rook een andere muisje, een andere kans! Snel dook Sid weer naar de grond, dit keer zou het lukken. De rogue lette er op dat hij niet op takjes of droge bladeren stond, voor dat Sid het wist kon hij het muisje bijna aanraken. Een grijns verscheen op zijn snoet en met een hard klap drukte hij het muisje tegen de grond. Zijn klauwen boorden in het verzwakte lijfje. Trots hief Sid zijn koppie omhoog om zijn vangst aan Raggedpaw te laten zien. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? vr 22 aug 2014 - 21:05 | |
| "Good, but next time watch you're steps" Zei de kat op een strenge toon. Hij wilde zichzelf niet op een mentor laten lijken dus deed hij wat rustiger. "Now you got enough for a while. I see you got some skills. Use it, or you'll end up dead." Sprak hij rustig. Hij zou het geen zorg vinden als hij deze kat ooit dood aantrof. Hij had toch een hekel aan Rogue's. Maar aan de andere kant wilde hij het ook weer niet. Hij begon wel wat begrip te krijgen voor deze kat. Ze hadden het niet allemaal zo makkelijk als dat hij dacht. |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? zo 24 aug 2014 - 9:58 | |
| Sid knikte en keerde terug met het muisje in zijn bek, hij legde het neer voor de voeten van Raggedpaw. "You can have it, see it as a thank you gift..I guess." Zei hij op een beetje stotterende toon. Normaal had hij dit nooit gedaan, hij mocht clan katten totaal niet, maar hij keek tegen deze kat op. Had respect voor hem, dus waarom niet. "Dat konijn was meer dan ik ooit had kunnen eten, ik ben niet gewend zo veel te eten dus...deze mag jij." de cyperse kat liet een grijns zien en ging zitten. Afwachtend of zijn 'cadeautje' werd geaccepteerd. |
|
| |
| Onderwerp: Re: And your name is? | |
| |
|
| |
|