Sleepy day - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Sleepy day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cyber
Member
Sleepy day - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy day   Sleepy day - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 11:52

Cyber gromde diep en hier dominerend zijn staart op, ach wat een geluk dat dat roomsoesje weg is! "Bye bye roomsoesje" snauwde hij nog in haar richting om vervolgens nel richting Het Hol Van De Wolf te rennen, een verlaten dassenhol dat verlolgens door jongen van de rechtlopers verder uitgegraven was en daarna altijd verlaten is geweest tot Cyber en zijn kittens zich erin hadden gevestigd. "Kom je 'broer' " mauwde hij naar de zwarte kater om even halt te slaan en zijn staart trots in de lucht te steken, zijn borst dominerend vooruit en zijn kilgroene ogen spuwend van het groen vuur. Hij had extra toon op 'broer' gelegd zodat de kater zou beseffen dat hij nog steeds niet geloofde dat ze broers waren, de zwarte kater was dan ook jonger dan hemzelf. Met wat gewring had Cyber zich naar binnen gedrongen en keek naar de vier kittens die breed lachend op zijn rug sprongen en aan zijn poten gingen bungelen "Niet nu, de Wolf heeft bezoek" mauwde hij naar hen terwijl hij elke kitten een likje over de kop gaf. Met een geïrriteerde zucht ging de kater zitten en trok zijn doorweekte poten onder zich, de kater voor hem aankijkend. De zwart-witte kater was niet van plan het woord te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonelydeath
Member
Sleepy day - Pagina 2 DPKsfdL
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy day   Sleepy day - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 8:09

"Oke, ik zal maar beginnen, ik ben Lonelydeath en ik kom uit het Noorden, ik ben uit een tweede nestje van onze moeder, zodra ik over jouw hoorde ben ik je gaan zoeken, ik ben eerst bij ShadowClan gekomen waar twee katten mij adopteerden, ik mocht ze niet en hun mij niet en ik ben weggegaan, toen ben ik naar het Noorden verhuist en heb daar een grot gevonden die ik gebruik als kamp, ik was nog steeds niet tevreden want ik had jouw nog niet gevonden, ik ging rondzwerven hier in de buurt en ik heb al met meerdere Bloodclanners gepraat, ze zeiden dat jij hier was met 4 kits en dat tweebenen hier een paardenplaats wilden gaan bouwen dus ben ik naar je toe gekomen om je te waarschuwen" hij hijgde want hij had gepraat zonder te stoppen, hij keek de kater aan en het viel hem op dat hij kilgroene ogen had.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy day   Sleepy day - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 16:30

Cyber had stil geluisterd naar Lonelydeath die beweerde zijn broer te zijn, het kon wel kloppen.. maar de zwart-witte kater weigerde het de geloven. De zwarte kater was buiten blijven staan "Kom toch binnen" bromde Cyber half geïnterreseerd. Met een zwiep van zijn dikke staart zwenkte hij dat Lonelydeath gerust binnen mocht komen "En schenk vooral geen aandacht aan de kittens" voegde hij er nog aant toe met een brede grijns. Zijn witte poten klauwden in de grond en met een zacht gespin zette Cyber zich neer naast zijn kittens."Als je echt mijn broer bent.. Waarom is mams van mijn vader weggegaan toen ik nog niet geboren was?" dat was een verhaal die Cybers moeder hen wel duizend keren had verteld, dus waarschijnlijk ook wel tegen Lonelydeath had verteld. Hij vroeg het niet omdat hij het vergeten was, maar om te testen of de zwarte kater wel degenlijk zijn broer was.
Lonelydeath
Member
Sleepy day - Pagina 2 DPKsfdL
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy day   Sleepy day - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 16:41

"Als je echt miijn broer bent.. waarom is mams van mijn vader weggegaan toen ik nog niet geboren was?" hoorde hij de kater zeggen met een ondervraagd gevoel. "Nou, jouw vader was niet zo blij dat jouw nestje kwam en probeerde dit meerdere keren hardhandig te stoppen. Hij verplichtte moeder om de kits direct na de geboorte te vermoorden. Dit vond moeder te ver gaan en ze is gevlucht van die enge rotzak." hij vertelde zelfverzekerd omdat hij vermoedde dat De Wolf, zoals hij zich noemde, hem aan het ondervragen was, het was dus verdacht als hij een beetje nerveus deed. Hij bleef de hele tijd strak in de ogen van de kater kijken zonder enige emotie.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy day   Sleepy day - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 22:09

Cyber haalde verbaasd zijn wenkbrauwen op, menes? Die zwarte kater was nog echt zijn broer ook "Owkey.. " zei de zwart-witte kater onzeker tegen Lonelydeath terwijl deze hem strak aan bleef kijken, hij begon zich lichtelijk onbehaagenlijk te voelen bij deze kater die zijn broer bleek te zijn. Waarom had hij eigenlijk nooit contact met zijn siblings gaan zoeken? Ach, it doesn't matter now. "Oke" zei hij met een vaste knik en zelfverzekerdheid in zijn ogen blinkend. Hij wist niet goed wat zeggen nu, ach liet die broer van hem maar het woord nemen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy day   Sleepy day - Pagina 2 Icon_minitime

Sleepy day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: