|
|
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 21:37 | |
| @ Nath, Brooksplash klinkt aantrekkelijk, maar ben bang dat ik d'r niet actief zal houden. :c |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 21:41 | |
| Chi, mijn kat is best wel perfect voor Scorpion O.o Ik zal eens kijken of ik een redelijke foto van hem heb, misschien kun je 'm gebruiken. |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 21:43 | |
| Waar kan ik een mentor zoeken?
|
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 21:44 | |
| @ Innerpaw, Daarvoor zul je je moeten aanmelden in een Ceremonie topic. (: @ Evy, Bedankt. xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 21:51 | |
| And I found back my love for voltaire xD |
|
| |
Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 21:56 | |
| Ik was net fotos van de vorige meetings aan het doorscrollen. Nu wil ik ook naar een meeting >.< Jullie zagen er wel heel anders uit dan ik had verwacht ;O echt awesome! |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:01 | |
| Vakanties zijn druk, druk, druk. Ben net terug van scoutscamp {finally mijn voortotem} en moet ik morgen weer naar Frankrijk x-x
Bon, heb geen inspi voor te posten, i'm sawwryy mensjes. Het posten zal voor na mijn vakantie zijn. xx
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:05 | |
| Hehehehe, het is echt Nice als je zo in een groep komt dat de begeiders vragen om mee te helpen met de kids, net geholpen aan de animatie, was supertof c: heb kinderen aan het schrikken gemaakt en marshmallows geroosterd met hen, iedereen op de camping komt uit Nederland dus het was echt super :3
Posten komt wss morgen, nu geen zin meer x3 |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:11 | |
| wieeeh ben ik weer
Moet ik toch maar eens gaan melden dat ik echt op vakantie ga ;-; |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:12 | |
| Ik heb het gevoel dat mijn verhaallijntje stom is :'D
Verveel me maar moet echt gaan slapen --" |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:17 | |
| @ Kallista, Trusten! Ik zit in een bewerk mood. :') Ik wissel veel te vaak m'n setjes xD |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:18 | |
| Dankje ;3 Ik wil echt niet want morgen heb ik dat rij examen van de auto en ik heb zoveel stress :') |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:19 | |
| Ah, dat komt wel goed. (: Je moet je inbeelden dat degene die je examen aflegt in z'n onderbroek staat. ;D Helpt vaak xD |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:20 | |
| Hahaha ja misschien helpt het wel ja :'D Maar als mama meerijd begint ze te roepen en gek te worden van dingen die eigenlijk niets zijn, dan krijg ik ook stress en maak ik fouten dus als ik morgen stress :/ |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:21 | |
| - Moonrose schreef:
- Hahaha ja misschien helpt het wel ja :'D
Maar als mama meerijd begint ze te roepen en gek te worden van dingen die eigenlijk niets zijn, dan krijg ik ook stress en maak ik fouten dus als ik morgen stress :/ En als je dat aan je moeder uitlegt? Misschien dat ze er rekening mee zal houden? (: Of anders kun je nog altijd vragen of dat de rij instructeur meerijd? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:22 | |
| - Breakingdawn schreef:
- And I found back my love for voltaire xD
Voltaire als in de filosoof of als in muziek-Voltaire? xD |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:22 | |
| Mijn moeder rijd niet mee met het examen maar toen met het oefenen wel. En ze is altijd super bang in de auto bij iedereen dus ik had stress en maakte fouten Daarom ben ik bang het bij het examen ook te doen als ik stress heb |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:25 | |
| - Moonrose schreef:
- Mijn moeder rijd niet mee met het examen maar toen met het oefenen wel. En ze is altijd super bang in de auto bij iedereen dus ik had stress en maakte fouten
Daarom ben ik bang het bij het examen ook te doen als ik stress heb Komt wel goed! Ik hoop in ieder geval voor je dat je geslaagd zult zijn! <3 |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:28 | |
| Dankje en ik hoop het ook! Kost zoveel geld voor een stom uur rond te rijden ;o
Maarja we zien wel ;3 Slaapwel iedereen <3 |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 22:35 | |
| - Scorpionsting schreef:
- @ Nath, Brooksplash klinkt aantrekkelijk, maar ben bang dat ik d'r niet actief zal houden. :c
Ahw jammer :c Maar er zijn vast wel anderen die de zussen van Shademask spelen willen c: Vond de naam Brooksplash zelf ook leuk, maar wou liever een RC kater Cx En ben al een langere tijd verliefd op Shademask <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|