|
|
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:22 | |
| Oeh <3 Thankyou very much <3 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:23 | |
| EDIT; Gonna take some more time xD Blijkbaar is mn PS CC trail afgelopen, dus ik download nu snel een andere versie xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:25 | |
| Maakt niet uit :3 Vind t allang super dat je 'm maken wilt <3
En ik moet toch eten~ |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:26 | |
| Nath Sinkit & Brightspots moeten meeten als Sin apprentice is c:
Sin like hiiii Darkfire's my daddy he told me you're an idiot |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:37 | |
| @Mimi; Wil je nog ergens een topicje BreakingdawnxLostvoice? :'D Es zien hoe kwaad ze wordt op Losty xD
|
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:39 | |
| - Honeypaw. schreef:
@Mimi; Wil je nog ergens een topicje BreakingdawnxLostvoice? :'D Es zien hoe kwaad ze wordt op Losty xD Haha had net al ja gezegd xD had je wss neit gezien maar ZEKER WETEN ._.dat gaat een reltopic worden vrees ik xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:40 | |
| You did? Sorry, didnt notice xD
Well, miss dat ik m vanavond aanmaak. Nu mn paracetamol begint te werken kan ik weer wat meer uit de weg xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:41 | |
| maakt niet uit joh xD wou je iig net pm er over sturen om te vragen omdat ik al dacht dat je t niet gezien had xD en doe rustig aan joh moet nog wat topics beantwoorden c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:42 | |
| Heb er zelf ook nog genoeg te doen, maar atm post ik waar ik zin in heb x'D Puur omdat ik niet zo heel veel kan posten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:43 | |
| Haha is goed joh xD mij maakt t echt neit uit hoe lang je over een post of topic zou doen xD ben zelf zo lui als de pest dus XDDD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:49 | |
| Hahaha x'D Zometeen gaat m'n vader nieuwe muziek op mijn iPod zetten ;D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:54 | |
| - Iciclespirit schreef:
-
Hahaha x'D Zometeen gaat m'n vader nieuwe muziek op mijn iPod zetten ;D #BADASS DWARVES |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:55 | |
| En ik heb weer de iPad gestolen maar moet zo weer naar huis:c |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 18:56 | |
| Fili en Kíli zijn überbadass :3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 19:00 | |
| True dat true dat. Cant wait for BOFA ;3; |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 19:05 | |
| Er is een trailer van. Een TEASER trailer (it teases you -.- ik wil hem nu helemaal zien xd) Dunno why, maar ik hou van Kíli in Desolation of Smaug x') |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 19:07 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 19:08 | |
| @Mimi; that sounds awesome to me :3 Maar Bright is ook weer niet zo'n watje dat ze bang is voor een apprentice, al zal ze wel zijn like; 'oh my god.'
@Quinty; Ohmygod <3 Dankjewel Q~ I love it <3 |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 19:10 | |
| Waarom moet ik altijd achter komen dat een kat zo fijn post, nadat ik hem eerst in de steek heb gelaten.
Ps,ik ben tevreden met zijn setje, dus ik laat het misschien hier bij. |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 19:11 | |
| - Brightspots schreef:
- @Mimi; that sounds awesome to me :3
Maar Bright is ook weer niet zo'n watje dat ze bang is voor een apprentice, al zal ze wel zijn like; 'oh my god.'
@Quinty; Ohmygod <3 Dankjewel Q~ I love it <3 Sinnie is alleen van HAHAHA XD stiekwm doet sin geen vlieg kwaad wil alleen maar zo lijkem |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|