|
|
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:43 | |
| Ik ging half dood toen ik SAO 2 zag. Ik hield van Sword Art Online en nu gwn een tweede U-U |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:43 | |
| Soof, Waaaaaaaaaaat?!!! Complete depressie voor t arme kind!! D: Waarom? Waar is de topic link?!
*Hug Mims* why?
Eef, ik zit nu midden in Bologna <'3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:44 | |
| - Tallpaw schreef:
- Soof, Waaaaaaaaaaat?!!! Complete depressie voor t arme kind!! D:
Waarom? Waar is de topic link?!
*Hug Mims* why?
Eef, ik zit nu midden in Bologna <'3 Moet afscheid nemen van mn macbook. Mn phone gaat half dood en moeders computer gaat steedsslechter. Heb gehoord dat ik naar ziekenhuis moet en ben nog lang niet van psychiator af. Yay my life. |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:46 | |
| Side, uiteindelijk komen er ook weer goede dingen aan eah D; no worries |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Ik lig in bed, hoor allemaal enge geluiden uit de tuin *kijkt uit raam* zitten er vreemde mensen o.o jeugd tegenwoordig xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Heh sterkte Mim :/ Heel veel sterkte! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:47 | |
| Dat is echt balen ja.. Ik snap dat je dan een beetje down bent, maar je gaat je erdoorheen slaan! You have to and you will! Je kan het girl <3 na een goede nachtrust zal het er hopelijk beter uitzien, en anders hebben we altijd nog onze afspraak in the name of science! ;') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:48 | |
| - Tallpaw schreef:
- Soof, Waaaaaaaaaaat?!!! Complete depressie voor t arme kind!! D:
Waarom? Waar is de topic link?!
*Hug Mims* why?
Eef, ik zit nu midden in Bologna <'3 ;w; zij komt hem ook nooit opzoeken ;___;ze heeft mama nog? (; en je weet maar nooit wat t persoontje achter Shrewstar doet bij de ceremonie waarbij ze appie wordt :'D*hugs for mimsel* |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:49 | |
| Nawh thanks guys <3 You are all really amazing. Was echt ff van mweh. Stupid shit. -hugs for everyoneeh-
handshake for babs I still remember xd |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:50 | |
| @mimi awh that sucks :/ maar uiteindelijk valt alles op zijn plaats C: Keep your head up girl! You can do it :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:50 | |
| @Luca thaanks <3 Ben iig gwn fking bang voor ziekenhuis mweh T_T |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:51 | |
| Telkens als ik post schrijft, komt ee weer een ander bericht tussen ._. Sneller typen dus? |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| @Eef, oké topic(link) komt morgen! |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Je moet maar denken: ziekenhuis redden ze mensen, dus waarom jou niet? C; geen idee of t helpt |
|
| |
| |
| Soof.. Het is een angstige kitten die haar vader gezien heeft en vermoed dat hij onvoorwaardelijk van haar houd >3 xD Het persoon achter Shrewstar.. Ook diegene die Tall wss langer Apprentice gaat laten zijn? Dat kan niet veel goeds zijn xD
Sterkte Mimzel <'3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:52 | |
| - Sinkit schreef:
- @Luca thaanks <3
Ben iig gwn fking bang voor ziekenhuis mweh T_T Mocht het helpen: ik ga er tegenwoordig vrij vaak naartoe, voor verschillende dingen, en ik heb heel veel goede ervaringen Probeer niet te bang te zijn, want het enige wat je écht gek maakt in zo'n ziekenhuis ben jezelf. |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:52 | |
| Mizel klinkt zo schattic Cx |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:53 | |
| *Mimzel *Schattig gawd mobiel -.- |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:54 | |
| Hey hey hey Mimzel Gewoon mij bellen he als je een hug nodig hebt, sta ik binnen 10 minuten voor de deur (letterlijk) *hug* Als je wilt kan ik ook mee naar het ziekenhuis? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 23:54 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Sinkit schreef:
- @Luca thaanks <3
Ben iig gwn fking bang voor ziekenhuis mweh T_T Mocht het helpen: ik ga er tegenwoordig vrij vaak naartoe, voor verschillende dingen, en ik heb heel veel goede ervaringen Probeer niet te bang te zijn, want het enige wat je écht gek maakt in zo'n ziekenhuis ben jezelf. T is niet de eerste keer dat ik naar een ziekenhuis ga hoor tis alleen best wel de rede waarom die me wakker houde. Heb al een aantal jaar een bultje op mijn pink het is alleen ineens gegroeid en het doet veel meer pijn. Vanochtend naar de dokter geweest die weet niet wat het is en meteen afspraak voor chirurg gemaakt. You can guess what Im afraid it is.. @sid, I'm not cute >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|