|
|
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:05 | |
| Ik denk wel dat ik weet wat het is...Ik wil het Ratbite laten ontdekken, maar Snakefang reageert niet meer. |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:07 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Kova: Ik woon alvast niet in NL, dus het gaat'm niet worden als je in NL woont, tenzij het Reusel is xD
Nope, nog nooit van gehoord -Sorry, dacht te hebben gelezen dat er alweer gepost was.
Laatst aangepast door Kova. op di 29 jul 2014 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:09 | |
| #Chi: Weet niet of die er is. Te lui om op zoek te gaan xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:17 | |
| - Tallpaw schreef:
- Boooooooo!!! *tacklehug* In Oostenrijk, later vandaag gaan we naar Bologna, ook in Italië (:
Hows holiday??? *laaat x3* *word geplet* ow, is niet ver van waar wij zitten in Slovenië :3 en we zijn vandaag trieste en mugia geweest in Italië, heeeeeeel veel regen daar xD maar we zijn wel naar Lipica geweest, de geboorteplaats van de lippizaner en dat was awesome met shows en al ^^ Nice, Nice en die van jouw? Ik vertrek zondag terug naar huis :3 WiFi is zzooooo traag x3 waarom moeten al die mensen hier hun Facebook checken op hetzelfde moment? xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:18 | |
| #Nevermind: Omdat Facebook iets geworden is waarmee geen enkel mens meer zonder kan.. I guess o.O |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:19 | |
| Verveel me, ga een blog starten |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:21 | |
| Omgz, ik heb net weer een kroket gegeten sinds een tijd T___T dat is echt iets wat ik altijd zo erg mis op vakantie |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:22 | |
| #Eef: Ik weet zelfs niet meer hoe het voelt om chili te eten |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:22 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Nevermind: Omdat Facebook iets geworden is waarmee geen enkel mens meer zonder kan.. I guess o.O
Maar toch niet heel de dag? XD echt er zitten hier gasten van 6u 's ochtends en ze zitten hier nog... Dan denk ik gewoon van: waarom ben je dan op vakantie? XD Maar goed, ik ben eig geen haar beter xD, ookal is het voor mij wat minder x3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:23 | |
| #Nevermind: Tja.. Ik heb Facebook alleen maar nodig als ik een derp-status wil plaatsen of als ik met vrienden wil chatten, maar ik zit bv de hele dag op RPG-sites en verhalensites te schrijven en te lezen. Zullen sommige mensen miss ook wel raar vinden. Oh ja. Call me Freedje |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:23 | |
| @Chi, je hebt nog een topic om te reageren ehh xD. Jep je komt niet van me af hehe >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:28 | |
| Freedje, hahaha dat is precies wat ik ook doe xD ookal is het alleen chatten en wat up-to-date blijven maar voor de rest is Facebook voor mij overbodig.... Maar forums, daar zit ik altijd op xD Oh en ik ben Bo2 btw, degene die je setje heeft gemaakt + Iria Filio was op ke, dus ik ken je al een beetje xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:31 | |
| #Bo: Oh ja, derp, je naam... XD Jij mag voor mijn part ook het Warrior-setje regelen, hij is echt wel cool en ik weet niet hoe ik een oudere Riverpaw look-a-like moet vinden XD Maar dat duurt nog wel even. En heb ik jou op Facebook...? Volgens mij niet, want de Bo die ik heb heeft d'r laatste bericht op 25 april geplaatst xD |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:42 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Bo: Oh ja, derp, je naam... XD Jij mag voor mijn part ook het Warrior-setje regelen, hij is echt wel cool en ik weet niet hoe ik een oudere Riverpaw look-a-like moet vinden XD Maar dat duurt nog wel even. En heb ik jou op Facebook...? Volgens mij niet, want de Bo die ik heb heeft d'r laatste bericht op 25 april geplaatst xD
Hahaha, komt voor elkaar als ik thuis ben op m'n pc :3 en wat wordt haar warriornaam? ^^ oh en neeeeee, ik heb jouw niet, ik zet er btw nooit iets op sooo yeah xD ik ben gewoon dood op Facebook, enkel chatten zo nu en dan xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:43 | |
| #Bo: Oh, cool dat je dat voor me wilt doen, echt waar! (: Ik stuur je even een PM :3 |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:53 | |
| Daan haar nieuwe job: iets nuttigs doen xp <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:54 | |
| Oi, tuurlijk, ik doe het graag en het is leuk om anderen een plezier te doen :3
Ik ga gaan slapen, dus terug naar de hut, bye mensjes ^^ |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:54 | |
| doei doei mac and there goes mood mweh >< |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 22:56 | |
| Trusten. Ben ook weg. Doei iedereen (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |