|
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: That's my family![GZ] ma 28 jul 2014 - 22:16 | |
| Ja peepz. Ik zoek famillie voor mijn katten om ze wat actiever te maken! Het hoeft natuurlijk geen bestaand account te zijn. Als je geen inspiratie hebt voor een kat en er toch een wil maken, kijk maar even hier onder. Misschien heb je dan een leuk idee. Er zijn al wat mensen die zich hadden aangemeld voor en broer of zus die een andere leeftijd hadden dan mijn katten, maar eigenlijk zoek ik gewoon leeftijd genootjes.(Behalve als het er bij staat, en bij ouders dan;)) THUNDERCLANCoralwaterGeslacht; Poes Leeftijd; 24 moons Uiterlijk; Een langharige lapjeskat met felgroene ogen. Karakter; Coralwater is een vrolijke, kinderlijke poes, die alles positief ziet. (I know its kort, tja..) Wat ik voor haar zoek:-Één broer waar ze een sterke band meeheeft. Eisen:De broer moet in de Thunderclan zijn, en even oud. Thats it. Verder ben ik overal erg soepel in. SHADOWCLAN.MistykitGeslacht; Poes Leeftijd; 4 moons Uiterlijk; Kortharige zilvergrijze poes met diepblauwe ogen. Karakter; Een rustige poes, die veel van geheimen houdt, ze is een erg mysterieus poesje en erg raar. Wat zoek ik?-Een moeder, of pleegmoeder. -Evt. een vader, die later (hoop ik) haar mentor wordt -Natuurlijk wat broertjes en zusjes, waar ze mee kan opschieten EisenHet zou leuk zijn als de moeder iets heeft wat op Misty lijkt. Verder vind ik alles wel goed.(Denk ik) RIVERCLANDewpaw.Geslacht; Poes Leeftijd; 6 moons Uiterlijk; halflange grijze poes met helder blauwe ogen Karakter; Een hulpzame poes, die niet van verwonden houdt. Ze is altijd vrolijk en behulpzaam, en is erg leergierig. Wat zoek ik?Een broer en een zus. EisenGeen.:3 WINDCLANMoonfeatherGeslacht; Poes Leeftijd; 22 moons Uiterlijk; Langharige zilveren poes met paar blauwe ogen. Karakter; Opgewekt, kortaf, nieuwsgierig. Wat zoek ik?-Een zus en een broer. EisenEen van beiden moet grijs zijn. Gevonden:-Innerpaw(curse), broer van Dewpaw. -Evt. Butterstorm, zus van Moonfeather - - Xxx, Nynke
Laatst aangepast door Coralwater op wo 30 jul 2014 - 13:45; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 2:14 | |
| Name: Innerpaw Past names: Innerkit Future names: Innercurse, Innerstar? Age: 6 moons Gender: Male Clan: RiverClan Role: Broer voor Dewpaw
Inside: Inner is erg stil, en zegt amper iets. Vooral tegen vreemden. Alleen met zijn zussen kan hij echt praten. Alleen open is hij dan niet. Hij is erg verlegen, en onzeker. Hij heeft daarom ook niet veel vrienden. Hij praat nooit over zijn gevoelens en is erg op zichzelf, alleen als een goede vriend of familie echt aandringt, zal hij het vertellen. Erg gesloten dus. Ook vertrouwd hij niet snel iemand, waardoor hij dus weinig vrienden heeft. Het zal wel een tijd duren voor hij echt iemand zijn vriend noemt. Door zijn karakter zal hij veel gepest worden (ik ga dit acc zowieso aanmaken, en hiervoor komt dus nog een verhaalijn).
Outside: Fur: Grey tabby with white Build: Inner is wat smal en vooral tamelijk klein voor zijn leeftijd. Wat niet helt bij het gepest. Doordat hij vrij klein is, is Inner ook niet sterk. Al is hij wel sneller dan de gemiddelde kat van zijn leeftijd. Nose and pawpads: Inners neus is roze en zijn pootkussentjes zijn grijs met roze. |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 9:01 | |
| Inner lijkt me een geschikte broer voor Dew! Alleen wil ik wel graag de oogkleur weten, want die was je vergeten.;) Ik zet hem alvast wel bij gevonden, want zometeen doet het WiFi wss niet meer.:3 |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 12:56 | |
| mistfang vader van dewpaw mss |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 12:58 | |
| zus voor moonfeather ze is zwart het gaat over dit account dus butterstorm ze verwacht toch een kitten |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 17:48 | |
| @Jaguarpaw, Nee sorry. Ik zoek alleen nog maar een zus voor haar. @butterstorm, Kan je misschien een uitgebreide aanmelding plaatsen?(Zoals Elvira deed) |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 18:23 | |
| ow haha, zijn oogkleur is groen |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 18:31 | |
| |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 19:30 | |
| Name: Butterstorm Past names: Butterpaw, Butterkit Future names: Butterstar Age: 15 moons Gender: Female Clan: Windclan Role: zus voor Moonfeather
Inside: ze lief, beschermend , lenig, slim ,sluw en vooral sterk en snel. Op dit moment beschermd ze vooral haar zelf wel want ze verwacht binnenkort kittens maar ze is erg zenuwachtig.
Outside: Fur: Zwarte langharige poes Build: ze is slank , heel lenig en onder haar mooie zachte vacht heeft ze een van de grootste spierbundels voor een poes. Nose and pawpads: neus is roze en zwarte pawpads
|
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] di 29 jul 2014 - 22:25 | |
| Ik vind het prima, maar ik zoek eigenlijk gewoon een broer en zus van haar eigen leeftijd. Als er niemand anders zich voor Moontje aanbiedt, ben je geaccepteerd. |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 10:36 | |
| Als Moonrose in de riverclan word toegelaten wil zij wel zus worden ! |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 13:43 | |
| Wil je net zoals Elvira en butterstorm een uitgebreide aanmelding plaatsen? Ik zoek eigenlijk gewoon broers en zussen van dezelfde leeftijd voor al mijn katten. Misschien heb ik het iets te onduidelijk neergezet, maar het was wel zo de bedoeling.:3 |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 17:09 | |
| Name: Moonrose Past names: / Future names: Moonrose Age: 15 moons Gender: Female Clan: Riverclan Role: Oudere zus van Dewpaw
Inside: Ze is een hele lieve en vriendelijke poes. Ze is heel beschermend naar familie toe en houd er ook van om eens te spelen. Ze kan goed jagen in het water en dat doet ze het liefst. Ze is heel kalm en word niet snel boos. Soms kan ze wel eens ongeduldig zijn.
Outside: Fur: Witte poes met zwarte eindpunten Build: Slank en lenig. Sterk en gespierd. Nose and pawpads: Zwart |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 17:33 | |
| dit is Inner trouwens
Edit: Ik heb ook een Mistykit XD! |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 17:50 | |
| |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 19:35 | |
| @Elvira, Toppie! Ik heb dat gedichtje ergens anders gezien..xD(warriorcat-and-you, you know) @Kallista, ik vind het leuk, misschien topicje MoonxDewxInner?(Family meeting.xD) |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 20:00 | |
| i know daar heb ik het ook op gezet XD |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] wo 30 jul 2014 - 23:07 | |
| Ja is goed ! |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] vr 1 aug 2014 - 11:43 | |
| BELANGRIJK! .Mistykit wordt met de volgende ceremonie van de Shadowclan waarschijnlijk Apprentice, en houdt daarom rekening ermee, dat als je als broertje of zusje voor haar aanmeldt, dat het dan handig is als die al meteen Apprentice is of je je aanmeldt voor de ceremonie. |
|
| |
| Onderwerp: Re: That's my family![GZ] | |
| |
|
| |
|