Ik heb nu alle tijd, dus ik stel wat orde op zaken... Maar dat kan ik niet alleen en ik heb wat hulp nodig ^^ Ik zoek ook
veel topics dus hier plaats ik een link naar mijn zoektopic:
dat is deze link.GezochtIcepaw - SC Voor deze poes zoek ik een paar dingen, want ik wil haar echt actief krijgen! Voor de topics is dus die link boven ^^"
Het eerste op mijn lijstje zijn
vrienden, want alle katten bij elkaar die ze echt haar vriend kan noemen staat momenteel op 0. Ze is hierdoor ook eenzaam geworden en ze heeft gewoon een maatje nodig, het hoeft maar 1 aardige kat te zijn die haar vriend wil zijn.
Ook lijkt het me leuk wat spanning in haar leven te gooien en haar een
crush laten krijgen, eisen zijn er niet veel, gewoon een vriendelijke kater, het liefst uit de ShadowClan waar ze wat gevoelens voor krijgt... Maar andersom mag ook c:
Blacky - RougeVoor deze jonge poes zoek ik niet echt topics, maar wel 1 belangrijk ding!
Mijn plan was Blacky te laten 'ontvoeren' door tweebenen en er was ook een topic met Lullaby, die is nog vrij om te reageren. Maar dat topic is al lang dood en dus zoek in een
rouge die mijn jonge poes wil
verwonden. De bedoeling is dat ze word aangevallen en een paar, niet heel ernstige, verwondingen krijgt, mensen zien het en jagen de rouge weg en nemen Blacky mee.
Ash & Ivy, the unborn kittensAshkit (WC) en Ivy (BC) zijn mijn nieuwe unborn kittens waarvoor ik
misschien nog
vrienden voor nodig heb als ze zijn
geboren...
WegIk kan Skykit niet echt meer actief houden... Dus doe ik haar weg, topics sluit ik wel af en zo, maar ze is beschikbaar voor adoptie.
Name: Skykit
Future Name: Skyfeather
Character: Nice - Carefull - Brave
Je mag er mee doen wat je wilt, ze heeft wel een inactieve familie...
(Maar als niemand haar wil laat ik haar sterven!)