The Half or Nothing/Everything (Story)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lester
Member
The Half or Nothing/Everything (Story) DPKsfdL
De luiaard >=D
17
Actief

CAT'S PROFILE
Lester
BerichtOnderwerp: The Half or Nothing/Everything (Story)   The Half or Nothing/Everything (Story) Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 22:29

Hey lezertje,
ik had zin om een verhaal te typen maar omdat ik geen word had wilde ik het op Warrior Cats neer zetten ^.^ Alleen kunnen er spel fouten in zitten en daarvoor alvast sorry maar het leek me leuk om het hier neer te zetten en ik ben te lui om op topicjes te reageren xD, maar oké.

What will you choose?
The half or Nothing.....
Langzaam klonk er in de verte het geluid een geluid van angst, het geluid van doods kreten. Over deze koude zand vlaktes zwerfde ze langs de straten die vroeger een grote samenleving vormde maar nu alleen maar as, de duisternis kwam uit alle hoeken. Je kon niks zien alleen een duistere mist, ze wist niet waar het vandaan kwam alleen dat het duivels was en de dood van alle kanten kon verschijnen. Het enige wat je kon doen was vluchten, vluchten voor de duisternis die je toch ging pakken. Ze wende haar handen naar haar zij en zette ze daar neer in haar broek zakken. Toch probeerde ze wat te zien door deze oneindige mist, ze slikte even toen ze een koude klauw over haar rug gleed. Het voelde scherp maar niet pijnlijk het streelde haar, het voelde fijn het voelde naar haar moeder die 3 uur geleden gestorven was net als haar fammilie. Het voelde naar vertrouwen maar ook naar angst, de angst dat je wist dat je dood ging. Ze wilde zich omdraaien om het beest te zien maar voordat ze dat deed stroomde haar warme bloed van haar buik over haar benen heen, ze legde haar handen op haar buik en voelde de pijn. Ze draaide haar hoofd voorzichtig maar het beest was weg, weg in de schaduwen en verdwenen uit het niets. Ze draaide haar kop terug naar voren, ze viel langzaam op de grond. De harde grond die ze altijd te gemoet ging, die haar weer iets liet herinneren. Dat zij dit had veroorzaakt en ook wie het beest was, wie hij was. De zelfde klauw kon ze herinneren dat hij haar rug streelde, het moment kon ze voor zich zien maar waarom hielp ze hem. Om zelf dood te gaan in deze duisternis? Om de dood te zien en eindelijk het recht van haar ouders zou krijgen? Nee, ze wilde haar eigen pad bepaalen. Die ze nooit had bepaald maar toch eindigde het met haar pad die ze had gemaakt, wilde ze dood? Ze voelde de grond onder haar bloedende lijf en nam een moment voor zichzelf, wilden ze opstaan om terug tegen hem te vechten om dit alles te stoppen of om hier te blijven liggen en alles achter haar te laten...

dat was de intro, ik hoop dat jullie dit gelezen hebben en heel erg bedankt dat jullie wilden lezen en ik hoop dat jullie ook wat tips hebben enzv. Heel erg bedankt ^^

groetjes Lester de luiaard
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Member
The Half or Nothing/Everything (Story) DPKsfdL
De luiaard >=D
17
Actief

CAT'S PROFILE
Lester
BerichtOnderwerp: Re: The Half or Nothing/Everything (Story)   The Half or Nothing/Everything (Story) Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 0:00

H1:
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: