We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Happy Birthday Maart!!!! Of zoals ze in Japan zeggen ''Omedetogozaimasu :3'' (hopelijk een beetje goed gespeld ;'P). Heel veel plezier met je verjaardag!!! Helaas kunnen we verjaardag niet met jou vieren, maar op deze manier voelt het toch alsof we een beetje bij je zijn ;3 Je krijgt zeker nog een cadeau van mij, al zal het niet tastbaar zijn xD
Onderwerp: Re: Maartje ✿17✿!! ma 28 jul 2014 - 0:25
Ik ben veel te laat D: Supergeweldigveel gefeliciteerd nog en ik hoop dat het de meest geweldige dag ooit was!! Maak er nog een geweldige tijd van daar ;D
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh 551 Actief
CAT'S PROFILE Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Maartje ✿17✿!! ma 28 jul 2014 - 10:04
Veeeeeeeeeeeeeeeel te laat natuurlijk :$ MAAR VAN HARTE!! GEWOON NOG TWEE DAGEN LATER TAART OKAY x'D