Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ} Leden van Terror Claws! vr 25 jul 2014 - 17:23 | |
| Hey hey! Ik en Anouk zijn op zoek naar een lid van de Terror claws rogue groep, voor de volgende reden. Aller eerst moet je weten dat de desbetreffende katten, Comettail en NightShadow, een gespleten personaliteit hebben, oftewel DIS. (Google het even, dan vindt je meer info. ^^) Dit betekent dat als Comettail boos wordt, hij veranderd in Hellfire en als NightShadow boos wordt, ze veranderd in Rachity. Night krijgt dan groene ogen, en Comet's nagels schieten uit, zijn pupillen versmallen, en beide worden ze zeer agressief. Nu hebben wij een topic gepland waarin Comettail wordt aangevallen door een tc-lid, en dus in Hellfire veranderd. Night zal erbij springen en in Rachity veranderen, en Hell helpen met de rogue verslaan. Hiernaa vechten de twee tegen elkaar. Dus, nu zoeken we een Terror Claws lid! Wie maakt niet uit, maar weet wel dat diegene het gevecht van twee katten zal verliezen, en dus zal afdruipen. We zoeken niks specifieks, gewoon een lid. :') - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Karakter: (Hoeft niet lang, gewoon even kort)[/b] [b]Jij: (als je wilt, wat info over jou)[/b] Thanks voor het lezen, en de eerste die zich aanmeld wordt waarschijnlijk gekozen. |
|
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Leden van Terror Claws! vr 1 aug 2014 - 15:23 | |
| //BUMP\\ Please we hebben echt die kat nodig voor het volgende topic tussen Comet en Night! En Nighty mist haar Comet zo erg X'D |
|
Isa :3 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Leden van Terror Claws! ma 4 aug 2014 - 15:59 | |
| Naam: Isa, Ordinary Karakter: (Hoeft niet lang, gewoon even kort) Euh Ordinary is een kater die gewoon graag bij de beste van de beste wilt horen, en hier alles voor over heeft (heel kort) Jij: (als je wilt, wat info over jou) Nou euuhh... Ik ben Isa, 15 jaar en ik doe dit al bijna 2 jaar :'D
In plaats van echt 'afdruipen', kan hij zich ook realiseren dat het niet te winnen valt en zich gewoon uit de voeten maken. Dat hij dus niet echt verliest, maar zich meer terugtrekt :3 |
|
| Onderwerp: Re: {GZ} Leden van Terror Claws! | |
| |
|