|
194
| |
| Onderwerp: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 7:26 | |
| Nu Skyclan er is vroeg ik me iets af xD Komt Skyclan ook naar de Gathering ondanks de ''vier''boom Trouwens, bij het Bloesembos is er 1 foutje in de spelling allerlij = allerlei Maar dat voor later Iig leuk dat WC vernieuwd is :3 |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 7:28 | |
| Zover ik weet komt Skyclan gewoon op de gathering En ik zal het eventjes wijzigen. |
|
| |
20
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 8:02 | |
| Maar dan ben ik benieuwd Wie is de leider van Skyclan? Moeten we deze voor nu dan gewoon even inbeelden? - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| |
| |
20
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 10:36 | |
| Bedankt voor de reactie! Oke, helemaal top! Dan weet ik waar ik aan toe ben Ik neem aan dat we gewoon even geduld moeten hebben totdat de leider er is voordat we bij de gathering kunnen posten toch? - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 10:47 | |
| ik denk niet dat de skyclan al meedoet aan de gathering. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
20
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 13:53 | |
| Oke, is goed! Dus geen gathering dit keer voor Skyclan. =) Ja, ik doe gewoon alsof Skyclan er altijd al is geweest - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 15:20 | |
| wie zijn dat dan? *is heel nieuwsgierig* - lollypop!:
Lolly's zijn gigantish lekker!!
|
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 15:36 | |
| Oowh..Een deputy en een leider al Nu ben ik nieuwschieriger x'D! Ik wens degene die het word..echt veel succes met het leiderschap ! |
|
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 15:39 | |
| Ik wens diegene ook heel veel geluk en succes als leider/ deputy ps ben ook nieuwschierig, ach je, we horen het wel ;d |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 15:41 | |
| ik hoop dat ik een hoge rang krijg... ookal denk ik dat dat niet zo is... in iedergeval wens ik iedere hoge ranghebber (X3) succes 8) - lollypop!:
Lolly's zijn gigantish lekker!!
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 17:08 | |
| Hoe wordt de nieuwe leider/deputy/Medicine cat eigenlijk gekozen? Ik stel bijvoorbeeld een poll voor, net als bij Crookedstar een half jaar geleden ^^ Zo kan iedereen stemmen Maar het team beslist natuurlijk. Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 17:15 | |
| lol er was geen poll bij crookedstar....... ik ben gewoon gekozen toen. |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan do 24 maa 2011 - 17:17 | |
| Ik wens Duststar veel succes met het leiden van de clan nu ben ik nog benieuwd wie de deputy en med. cat worden Dat word afwachten he x'D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vragen Skyclan | |
| |
|
| |
|