|
|
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 14:23 | |
| - Nevermind schreef:
- Yo mensen :3
Strx raften en gisteren in de bergen gewandeld :3 oeh c: raften, met watervallen? ^^ |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 14:27 | |
| @Bo; Quick question, mogen de oogjes van never's nestje al open? Dan kan ik wat meer met ice gaan doen XD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 14:30 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Yo mensen :3
Strx raften en gisteren in de bergen gewandeld :3 oeh c: raften, met watervallen? ^^ Ik denk het of hoop het xD ik denk vooral stroomversnellingen ^^ Q: uhm... Van mij wel, maar nog niet teveel want Sliver en vixen zijn nog niet geboren *stare naar Isa* x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:08 | |
| Mensen als je je tekst in het midden wilt zetten. Welke code gebruik je dan? |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:10 | |
| |
|
| |
Thomas 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:17 | |
| Hey hey, Laura hier. Laura van Cyber en Willowpaw ^^ Dit accje is van Thomas. Een goede vriend van mij, hij is nu een weekje naar de bomma van hem en ik moest dit accje van hem even overnemen. Dit is de eerste keer voor hem op een forum, de eerste keer voor RPG'en. (ik heb hem overgehaald omdat hij zo dol op Warriorcats is) Nu moest ik een setje even samenstellen voor ik met Redfeather kon posten.. maar kan niet kiezen :S Hieronder enkele ava en enkele OS'en. Stuur even welk setje je het mooist vind bij elkaar passen ^^ - ava 1:
- ava 2:
- ava 3:
- os 1:
- os 2:
|
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:22 | |
| Ava2 & os1 (Het plaatje van avatar 1 is trouwens al in bezet door een oud account van mij, Honeymist ;3) @Max; - Code:
-
[center]Tekst hier![/center] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:30 | |
| - Softvoice schreef:
- Ava2 & os1
(Het plaatje van avatar 1 is trouwens al in bezet door een oud account van mij, Honeymist ;3)
@Max; - Code:
-
[center]Tekst hier![/center] thankyo c: |
|
| |
Thomas 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:31 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 15:57 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:00 | |
| Isa. Deze is voor Soft t(^-^)t No, jk, but she's a mean girl :c |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:03 | |
| - Lostdream schreef:
- Isa. Deze is voor Soft t(^-^)t
No, jk, but she's a mean girl :c Hoezo gemeen? Hij begon..! En ik krijg steeds meer medelijden met Soft, Lost weet overal iets tegen in te brengen dus nu heeft ze geen argumenten ofzo meer. Ik denk dat ik er maar gewoon huilend weg laat rennen xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:04 | |
| - Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
No, jk, but she's a mean girl :c Hoezo gemeen? Hij begon..! En ik krijg steeds meer medelijden met Soft, Lost weet overal iets tegen in te brengen dus nu heeft ze geen argumenten ofzo meer. Ik denk dat ik er maar gewoon huilend weg laat rennen xD Dan is ons topic over als je dat doet xD Weet dat Lost h'r tot overal zou volgen (A) Hij begon, ja, maar zij noemde hem en egoïstisch monster xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:06 | |
| - Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
No, jk, but she's a mean girl :c Hoezo gemeen? Hij begon..! En ik krijg steeds meer medelijden met Soft, Lost weet overal iets tegen in te brengen dus nu heeft ze geen argumenten ofzo meer. Ik denk dat ik er maar gewoon huilend weg laat rennen xD Dan is ons topic over als je dat doet xD Weet dat Lost h'r tot overal zou volgen (A) Hij begon, ja, maar zij noemde hem en egoïstisch monster xD Jep, daarom had ik dat ook nog niet gedaan ^^ Wat moest ze anders? Zichzelf laten afkatten? Soft komt niet snel voor zichzelf op nee, maar dit was toch net iets te erg xD Maar laten wij niet onze karakters gaan verdedigen en daardoor zelf ruzie krijgen xDD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:08 | |
| - Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
No, jk, but she's a mean girl :c Hoezo gemeen? Hij begon..! En ik krijg steeds meer medelijden met Soft, Lost weet overal iets tegen in te brengen dus nu heeft ze geen argumenten ofzo meer. Ik denk dat ik er maar gewoon huilend weg laat rennen xD Dan is ons topic over als je dat doet xD Weet dat Lost h'r tot overal zou volgen (A) Hij begon, ja, maar zij noemde hem en egoïstisch monster xD Jep, daarom had ik dat ook nog niet gedaan ^^ Wat moest ze anders? Zichzelf laten afkatten? Soft komt niet snel voor zichzelf op nee, maar dit was toch net iets te erg xD
Maar laten wij niet onze karakters gaan verdedigen en daardoor zelf ruzie krijgen xDD Ze kan vragen waarom hij daar o boos over is, dan is 'ie zws sprakeloos (A) En no, wij geen ruzie, dan moet jij boos zijn op mij want ik ga gen ruzie met jou beginnen xD Dan verlies ik XD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:10 | |
| - Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
No, jk, but she's a mean girl :c Hoezo gemeen? Hij begon..! En ik krijg steeds meer medelijden met Soft, Lost weet overal iets tegen in te brengen dus nu heeft ze geen argumenten ofzo meer. Ik denk dat ik er maar gewoon huilend weg laat rennen xD Dan is ons topic over als je dat doet xD Weet dat Lost h'r tot overal zou volgen (A) Hij begon, ja, maar zij noemde hem en egoïstisch monster xD Jep, daarom had ik dat ook nog niet gedaan ^^ Wat moest ze anders? Zichzelf laten afkatten? Soft komt niet snel voor zichzelf op nee, maar dit was toch net iets te erg xD
Maar laten wij niet onze karakters gaan verdedigen en daardoor zelf ruzie krijgen xDD Ze kan vragen waarom hij daar o boos over is, dan is 'ie zws sprakeloos (A) En no, wij geen ruzie, dan moet jij boos zijn op mij want ik ga gen ruzie met jou beginnen xD Dan verlies ik XD Ja, dat zou ook kunnen.. Later als ze het uitpraten misschien, op dit moment is ze haar verstand verloren xD En nee tuurlijk niet Ezz <'3 |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:11 | |
| Eerste wat Lost doet als 'ie alleen is is janken xD Okno, maar boos zijn op zichzelf c; En hehe ;P <'3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:14 | |
| - Softvoice schreef:
- Iciclespirit schreef:
- .Madelyn schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Softvoice schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Miep, ik heb niks te doen -.-
Enige ijburgers on die zich ook vervelen xD Ijburger hier! xD We moeten echt een keer meeten! :'3 DEFINITELY :'D Jaahhhh, waar woon jij ongeveer? Op het Steigereiland woon ik, in de Pieter Holmstraat :3 Ah, ik woon zeg maar helemaal aan de andere kant van Ijburg, op het puntje xD (Dicht bij Blijburg) Awesum c: Ben jij nu op vakantie? |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:15 | |
| Ezz, Soft ook xD Doet ze al.
Evy, nope, ben gewoon thuis ^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jul 2014 - 16:21 | |