Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 22:11

en weer mijn weg door een ep van Fairy Tail ge fangirled xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 23:03

Beetje rondhangen op forum's heh. Verveel me .-.
butterstorm
Member
53
Actief

CAT'S PROFILE
butterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 23:48

kunt mijn verhaal lezen bij art corner warrior cats x
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 7:01

Nachtje doorgetrokken <3 Sins half 3 tot nu nog steeds met een vriend praten, beetje vanalles-en, al werd hij best kwaad toen ik niet wou eten toen ik honger had O-o "Vierde vriend met ana dus ):" Nou nee, echt niet ;-;
Maar ik ben klaarwakker en geen minuut slaap o-o
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 7:10

goedemorgen ^^
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 8:54

Koffie iets mix, who, ik kan verder :')

Vanaf 02:04
Mijn leven in een video.
.Madelyn
Member
Isa
9
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
.Madelyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 10:06

En toen was daar Madelyn <'3
Ben alleen nog niet helemaal tevreden over haar setje...
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 10:32

ik heb zin om een nieuw acc aan te maken D':
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 10:50

Hanna, pourquoi-pas? c:

Madelyn, ik vind het wel leuk ;3
--
En toen vond mijn zus Johnnie Guilbert en Jordan Sweeto ook leuk <3
.Madelyn
Member
Isa
9
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
.Madelyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 10:52

Dankje! En zeg maar Isa hoor :'P
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 10:55

Ik zag net dat jij het was xD
--
Wanneer je lijk een hele speech geeft over dat iemand zich sterk moet houden omdat je (vriendschappelijk) heel erg veel van hem houdt en om hem geeft, dan druk je op verzenden en denk je "Sjezz, Esmée, waarom verstúúrde je dat nu." Okay, "...Sprakeloos..." als reactie teeug krijgen is beter als belachelijk zijn :')
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:29

Jeff schreef:
Hanna, pourquoi-pas? c:

Madelyn, ik vind het wel leuk ;3
--
En toen vond mijn zus Johnnie Guilbert en Jordan Sweeto ook leuk <3

wel, ik zit bij m'n oma op de pc, en ze heefd geen photoshop, en het internet gaat vreselijk traag, dus is het vreselijk om pixlr of pickmonkey op te gebruiken om een setje te maken :'c
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:38

Wacht dan tot je weer thuis bent, Hanna? Ik wou ook een setje maken, maar iPad heeft geen Photoshop xD
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:45

Jeff schreef:
Wacht dan tot je weer thuis bent, Hanna? Ik wou ook een setje maken, maar iPad heeft geen Photoshop xD

ik maak altijd mijn setjes voordat ik het acc aanmaak :'3 en eigenlijk mag ik al naar huis, maar ik heb besloten om nog bij m'n oma te luchen *kijkt naar oma die tomatensoep met balletjes en kip met frieten maakt* en ik moet haar straks nog helpen wanneer ze naar de winkel gaat (niet echt moeten, maar ze heefd last van haar schouder, dus help ik haar met dragen^-^)
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:48

Shadepaw schreef:
Jeff schreef:

ik maak altijd mijn setjes voordat ik het acc aanmaak :'3 en eigenlijk mag ik al naar huis, maar ik heb besloten om nog bij m'n oma te luchen *kijkt naar oma die tomatensoep met balletjes en kip met frieten maakt* en ik moet haar straks nog helpen wanneer ze naar de winkel gaat (niet echt moeten, maar ze heefd last van haar schouder, dus help ik haar met dragen^-^)

Ik moet wachten tot moeder/vader & tante/nonkel komen, dan eten we hij oma en gaan we hopelijk snel naar huis xD

En het setje wat ik wou maken is voor een karakter op een ander forum, ik had al een setje maar de FC was al in gebruik .-.
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:54

Jeff schreef:
Shadepaw schreef:
Jeff schreef:

Ik moet wachten tot moeder/vader & tante/nonkel komen, dan eten we hij oma en gaan we hopelijk snel naar huis xD

En het setje wat ik wou maken is voor een karakter op een ander forum, ik had al een setje maar de FC was al in gebruik .-.

het is altijd jammer om te ontdekken dat de foto op je setje al in gebruik is, ik had ooit een acc aangemaakt, maar ik moest een ander prentje zoeken omdat het prentje dat ik had, al 'geclaimd' was door iemand die het als warrior setje wouw gebruiken voor een kitten die er niet eens echtop leek :'3
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:55

Goodmorining all :3
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 11:56

@Nath, hallo c:
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 12:51

Shadepaw schreef:
Jeff schreef:
Shadepaw schreef:
Jeff schreef:

het is altijd jammer om te ontdekken dat de foto op je setje al in gebruik is, ik had ooit een acc aangemaakt, maar ik moest een ander prentje zoeken omdat het prentje dat ik had, al 'geclaimd' was door iemand die het als warrior setje wouw gebruiken voor een kitten die er niet eens echtop leek :'3

Hah, da's balen, maar met anime figuren is het nog lastiger, als Undertaker in gebruik is, nou dan kan je daar niets aan doen xD
Dazzlestrike
Member
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 12:53

Echt, ik heb zo'n zin om te posten, maar ik wil niet te veel topics. Want ik heb al gereageerd op alle topics die ik nu heb. ><
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: