We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nachtje doorgetrokken <3 Sins half 3 tot nu nog steeds met een vriend praten, beetje vanalles-en, al werd hij best kwaad toen ik niet wou eten toen ik honger had O-o "Vierde vriend met ana dus ):" Nou nee, echt niet ;-; Maar ik ben klaarwakker en geen minuut slaap o-o
Ik zag net dat jij het was xD -- Wanneer je lijk een hele speech geeft over dat iemand zich sterk moet houden omdat je (vriendschappelijk) heel erg veel van hem houdt en om hem geeft, dan druk je op verzenden en denk je "Sjezz, Esmée, waarom verstúúrde je dat nu." Okay, "...Sprakeloos..." als reactie teeug krijgen is beter als belachelijk zijn :')
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
Madelyn, ik vind het wel leuk ;3 -- En toen vond mijn zus Johnnie Guilbert en Jordan Sweeto ook leuk <3
wel, ik zit bij m'n oma op de pc, en ze heefd geen photoshop, en het internet gaat vreselijk traag, dus is het vreselijk om pixlr of pickmonkey op te gebruiken om een setje te maken :'c
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Wacht dan tot je weer thuis bent, Hanna? Ik wou ook een setje maken, maar iPad heeft geen Photoshop xD
ik maak altijd mijn setjes voordat ik het acc aanmaak :'3 en eigenlijk mag ik al naar huis, maar ik heb besloten om nog bij m'n oma te luchen *kijkt naar oma die tomatensoep met balletjes en kip met frieten maakt* en ik moet haar straks nog helpen wanneer ze naar de winkel gaat (niet echt moeten, maar ze heefd last van haar schouder, dus help ik haar met dragen^-^)
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Wacht dan tot je weer thuis bent, Hanna? Ik wou ook een setje maken, maar iPad heeft geen Photoshop xD
ik maak altijd mijn setjes voordat ik het acc aanmaak :'3 en eigenlijk mag ik al naar huis, maar ik heb besloten om nog bij m'n oma te luchen *kijkt naar oma die tomatensoep met balletjes en kip met frieten maakt* en ik moet haar straks nog helpen wanneer ze naar de winkel gaat (niet echt moeten, maar ze heefd last van haar schouder, dus help ik haar met dragen^-^)
Ik moet wachten tot moeder/vader & tante/nonkel komen, dan eten we hij oma en gaan we hopelijk snel naar huis xD
En het setje wat ik wou maken is voor een karakter op een ander forum, ik had al een setje maar de FC was al in gebruik .-.
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
Ik moet wachten tot moeder/vader & tante/nonkel komen, dan eten we hij oma en gaan we hopelijk snel naar huis xD
En het setje wat ik wou maken is voor een karakter op een ander forum, ik had al een setje maar de FC was al in gebruik .-.
het is altijd jammer om te ontdekken dat de foto op je setje al in gebruik is, ik had ooit een acc aangemaakt, maar ik moest een ander prentje zoeken omdat het prentje dat ik had, al 'geclaimd' was door iemand die het als warrior setje wouw gebruiken voor een kitten die er niet eens echtop leek :'3
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
het is altijd jammer om te ontdekken dat de foto op je setje al in gebruik is, ik had ooit een acc aangemaakt, maar ik moest een ander prentje zoeken omdat het prentje dat ik had, al 'geclaimd' was door iemand die het als warrior setje wouw gebruiken voor een kitten die er niet eens echtop leek :'3
Hah, da's balen, maar met anime figuren is het nog lastiger, als Undertaker in gebruik is, nou dan kan je daar niets aan doen xD