|
| Want to blame it all on me? | |
| Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| | | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Want to blame it all on me? di 22 jul 2014 - 14:04 | |
| [i]"Goed,"[/b] was zijn antwoord, kortaf. Innerghost vernauwde haar ogen, kortaf gedrag tegen over haar... daar hield te niet van. "Mooi," miauwde ze. "Hoe gaat het met jou en de kittens, zie je ze regelmatig?" Vroeg ze toen, langzaam toch dichter bij het doelende onderwerp komend. Ze wou dat haar klein dochters een moeder én vader hadden. Ja, kersverse ouders waren vaak wat klunzig, maar vaak lag er dan wel liefde tussen de twee. Wat haar dochter en Ashdrizzle betrof? Nee, daar was geen enkele sprankel van liefde, en hoe Ashdrizzle met haar dochter om ging..? Dat keurde ze zeker niet goed.
- .:
- Thanks Waz <3:
|
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Want to blame it all on me? wo 23 jul 2014 - 12:40 | |
| "Ashdrizzle, is dat wat je wilt? Je kittens niet meer zien om een ruzie met de moeder van de kittens? Zie je niet in dat het eigenlijk gewoon bijna kitten gedrag is?" Irritatie begon in zijn blik te prikkelen. Oh wat was de Deputy toch weer perfect in alles wat ze deed .. "Besef je wel dat je hier mee de levens van de kittens erg kan beschadigen? Een goede basis voor zulke jonge zielen is belangrijk voor hun ontwikkeling," De kater wist zich nog onder controle te houden, maar zijn staart sloeg een paar keer zwaar geïrriteerd heen en weer. "Zowel jij als Fawnstep zouden jullie problemen aan de kant moeten leggen voor de kittens, of het hun goed uitleggen, want nu; snappen ze er niets van en zal het hun uiteindelijk kapot maken," De grijze kater snoof. Het maakte hem nu niet meer uit dat dit de moeder was van dat.. monster. "Voor jou makkelijk gezegd, jij wilde kittens uit liefde, dit nestje was een ongeluk. Helemaal niet gewild." Begon hij al grauwend. "Dat is heel anders dan bij al die andere nestjes. De ruzies zijn heftiger en het is nooit goed, maar dat begrijp jij niet want jij hebt je lieve partnertje. Ik heb geen Fawnstep nodig in mijn leven en zij heeft mij ook niet meer nodig. Nou, dat was het dan. Ik wil haar ook niet meer zien, zij heeft de kittens al meerdere malen in fysiek gevaar gebracht omdat het water in de Nursery niet goed genoeg was. Dan wil ik niet meer mede verantwoordelijk zijn."
Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| Onderwerp: Re: Want to blame it all on me? do 24 jul 2014 - 16:32 | |
| "Voor jou makkelijk gezegd, jij wilde kittens uit liefde, dit nestje was een ongeluk. Helemaal niet gewild." Begon hij al grauwend. Innerghost zwaaide een keer met haar staart bij zijn redelijk vijandig overkomende reactie. "Maar je hebt de daad wel zelf uit gevoerd. En ik neem aan dat jij volwassen genoeg bent om van die daad de risico's in te zien, niet?" Kaatste ze fel terug. "Dat is heel anders dan bij al die andere nestjes. De ruzies zijn heftiger en het is nooit goed, maar dat begrijp jij niet want jij hebt je lieve partnertje. Ik heb geen Fawnstep nodig in mijn leven en zij heeft mij ook niet meer nodig. Nou, dat was het dan. Ik wil haar ook niet meer zien, zij heeft de kittens al meerdere malen in fysiek gevaar gebracht omdat het water in de Nursery niet goed genoeg was. Dan wil ik niet meer mede verantwoordelijk zijn." "Dus laat je de kittens stikken?" Gromde ze. Ze schudde ongelovig met haar kop. Dit kwam van twee kanten inderdaad, en deze twee katten moesten gewoon een keer als volwassen warriors met elkaar in gesprek gaan. "Een queen heeft ook zo haar beweging nodig, dat is belangrijk. En dat de kittens dan het kamp uit glippen? Dat heeft met de opvoeding te maken waar zowel jij als Fawnstep verantwoordelijk voor zijn. Vertel als vader eens de gevaren buiten het kamp, dat ze geduldig moeten zijn, dat ze straf krijgen als ze dingen doen die niet mogen. En geef ze dan ook straf," sprak ze. "En ga gewoon eens als twee volwassen warriors die sámen een fout gemaakt hebben in gesprek met Fawnstep. Maak afspraken, en vertel samen aan de kittens dat jullie geen partners van elkaar zijn. Jullie hebben gekozen dit te doen, nu mogen jullie er ook voor uit komen." Veel meer had ze niet meer te zeggen. Het was aan Ashdrizzle wat hij hier mee deed, en ze zal hier ook over in gesprek gaan met Fawnstep. Ze begreep wel waarom het telkens mis gaat, beide ouders hebben het gewoon zwaar, ze zijn ook jong, en daar door raken ze waarschijnlijk beide de controle over hun kroost kwijt.
- .:
- Thanks Waz <3:
|
| | | | Onderwerp: Re: Want to blame it all on me? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |