|
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 14:53 | |
| Hallo bezoeker! Ondanks dat het nog wel even duurt voor Mallowkit daadwerkelijk ThunderClan kan komen terroriseren wil ik wel alvast wat voor hem hebben. Dat dan in de vorm van vrienden! Kennissen, vijanden, pesters, crush, creepy stalker, imiterende clangenoot, goede buren, noem het maar op!
Bovenal zoek ik eigenlijk ook één vriend of vriendin waarmee hij gaat opgroeien. Een vriend(in) waarmee hij op avontuur mee kan gaan, waarmee hij zijn eerste prooi vangt etc. Karakter maakt mij echt niet uit, uiterlijk ook niet, dat mag je helemaal zelf bedenken! Het mag ook zelfs uit een andere clan komen, maar dan vinden ze elkaar wel pas dan als hij leerling word. Dat maakt het dus wel wat moeilijker dus ik prefereer eigenlijk wel ThunderClan.
Familie is het enigste wat ik niet zoek ^^ Leuke verhaallijntjes zijn ook altijd welkom! .. Nou dat was het wel zo'n beetje!
- Lianne |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 14:56 | |
| Well... Ik heb opzich wel Fernkit, alhoewel hij wel een paar moons ouder is. x'D is dat erg?
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 15:32 | |
| Ik wil wel een vriendin of crush doen,ik wil best een nieuwe account er voor aanmaken c: |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:19 | |
| Ik maak een lijstje >3 What;; Goede vriendin or crush Name;; Silentkit Age;; 1 moon Outside;; Een kleiner dan gemiddelde, helder witte poes. Haar ogen hebben een fel groene kleur Inside;; Silent is een uitbundige kattin die graag op avontuur gaat en dingen ontdekt. Haar fantasie is groot en wijd waardoor verhaaltjes en wegdromen tevens een fijne dagbesteding zijn. Toch heeft ze ook een vurige kant en zal ze altijd haar mening geven waardoor ze wat brutaal is. Ze heeft soms lak aan alles om haar eigen doel door te drijven en deinst niet terug voordat het is gelukt. Motivation;; Silent heeft vrienden nodig samen met flink wat topics. Het lijkt me leuk als ze Mallow als kitten ontmoet en vrienden met hem word, dat ze zo samen opgroeien en met elkaar dingen meemaken. Vooral als ze wat ouder worden kan je er veel mee, misschien dat Mallow of Silent later een lichtte crush op de ander krijgt en zo hun vriendschap verzwakt? Of dat ze eens in een flinke ruzie komen om het na een zware tijd weer goed te maken? Het lijkt me gewoon leuk dat Silent een goede vriend heeft om mee op terug te vallen als ik weer eens wat drama in haar leventje ga gooien (A) Hier wil ik al rond haar eind-kitten-tijd mee beginnen ^^ |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:22 | |
| Jojo: Fernkit is al 6 manen dus ik denk dat ze spoedig apprentice word dan .. neen, ik heb echt liever een leeftijdsgenootje denk ik :c Amy: Wat je zelf wilt ;D Gewone vriendin of crush is qua leeftijd niet zo'n punt. Hierboven (ik was in edit mode dus ik kan je naam even niet zien x'd); Klinkt goed! Ik houdt je op mijn lijstje ;D |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:24 | |
| Misschien kun je even een kijkje nemen bij de verhaallijn van Dawn? ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:29 | |
| Ik kan Squirrel aanbieden(deze) want ze is 6 moons,of als je liever een jonger iemand heb maak ik wel een lijstje c: |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:30 | |
| Het ligt er aan wat je wilt zijn van Mallow, Squirrelpaw ;3 Anouk: Ik zal eens een kijkje nemen ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:37 | |
| Even een lijstje c:
Role: Crush? Name: Squirrelpaw Age: 6 moons Outside: Squirrelpaw is een slanke poes met een middellange pels. Ze is een oranje poes met heldere groene ogen. Inside: Squirrel is een vriendelijke en rustige poes die toch erg koppig is. Ze is best slim en laat zich niet doen. De rest zoek ik in de rpg uit c: Motivation: Leek me wel leuk voor Squirrel,en zo kan ik haar ook actief houden. Moest het niet door gaan,ik heb nog andere plannen voor haar c: |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak zo 20 jul 2014 - 17:56 | |
| Ik accepteer overigens alles ongeveer wat zich niet heeft aangemeld als die ene, speciale beste vriend(in) na! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik was vergeten erbij te zetten dat Mallow de nummer 1 socially awkward kater van de clan is rond poezen. Hij weet niet hoe hij er een houding bij moet vinden. Dus wat aanmeldingen voor katers als die ene beste vriend is ook op prijs gesteld ;D (Dit verandert niet je kansen op gekozen te worden hoor ^^ Ik prefereer het alleen). |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak do 24 jul 2014 - 20:29 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] De hele mikmak | |
| |
|
| |