Family search......START!!!!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Iriskit
Member
Family search......START!!!! DPKsfdL
Iris
6
Actief

CAT'S PROFILE
Iriskit
BerichtOnderwerp: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 11:04

Wie wil er een lieve, kleine kitten in haar/zijn nestje? Iriskit is onderweg! (even geduld a.u.b.)

maar wacht eens..... volgens mij is er een klein probleempje..... oh nee! Hebben we nou een kitten opweg gestuurd zonder ouders!?

We hebben nu HEEEEEEEEEEL erg snel een leuke familie nodig!

~Hier kom(en) jij/jullie van pas!

....Oké, die gekke intro moest er echt even uit. XD .....Maar goed. Ik zoek dus naar een leuke familie voor kleine Iriskit. Hier zijn wat dingetjes over haar:

Naam: Iriskit (-paw, -breeze)
Rang: kitten (joh)
Uiterlijk: Blauwgrijze poes met witte poten en gele/ambere ogen.
Innerlijk: Vaak erg stil en teruggetrokken. Geeft veel om haar dierbaren. Als het moet, komt ze ook erg hard op voor hen, wat vaak wel een beetje schokkend overkomt omdat ze het niet verwachten. Ze vindt het alleen wel moeilijk om het voor haarzelf te doen.

Een moeder:
Een vader:
Broertjes en zusjes(maakt het wel wat gezelliger) :
Misschien nog wat andere familieleden?:

---OP NAAR EEN GEZELLIGE FAMILIE!!!---

Belangrijke dingetjes:

• Zowieso MOET de moeder in de DonderClan zitten. Het liefst de vader ook, maar dat zou ik nog wil gewoon willen bespreken als de ouders samen al hadden bedacht dat ze een geheim koppeltje zijn.
  • Het liefst wil ik een ouder die met iets op Iriskit lijkt; Of ergens anders in de familie. Bijvoorbeeld dat iemand ook (blauw)grijs is of met iets wittigs. (zoals ook de poten) het is niet verplicht, maar het geeft je wel meer kans.
  • Het lijkt me wel handig als je regelmatig actief bent, ik verwacht niet van je dat je 24/7 achter de computer zit, maar het is wel handig om af en toe even te kijken.
  • Ik zal niet echt precies op trucjes met codes ofzo gaan letten. Ik vind het persoonlijk fijn dat je bijvoorbeeld een beetje op je spelling en gramatica (volgens mij spel je het zo) let. Het is niet zo dat je meteen geen kans hebt als je een klein foutje hebt gemaakt, maar het is gewoon wat fijner om dingen te lezen zonder dat je eerst moet uitvissen wat diegene bedoelt door al die spellingsfouten.
  • HAVE FUN!!! ( Dit is echt de allerbelangrijkste regel, die mag je NEVER breken.)

Vul graag dit schemaatje in:

Naam:
Clan+Rang:
Geslacht:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Welke relatie wil je hebben?:
Heb je al andere familie?:

Ook als het je niks lijkt, bedankt dat je dit gewoon hebt bekeken. HAPPY HUNTING!

-Iris(kit)-
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodwhisper
Member
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 11:51

Ik zou me graag willen aanmelden, maar ik ga morgen op vakantie en kan dus bijna niet online, en vandaag moet ik veel opruimen.:'(
Iriskit
Member
Iris
6
Actief

CAT'S PROFILE
Iriskit
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 16:00

Dat geeft niet! Ik bedoelde een beetje dat als je niet op vakantie bent en je er tijd voor hebt, het handig is om af en toe te kijken. Ik ben de laatste drie weken van de zomervakantie ook weg.
Bloodwhisper
Member
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 18:54

Heb tijd gevonden om een aanmeldinkje te plaatsen.:')
Hier komt ie dan:
Naam: Coralwater
Clan+Rang: Thunderclan, Warrior/Queen?
Geslacht: She-cat
Uiterlijk: Een tortoiseshellcat met helder groene ogen.(Ze lijkt helemaal niet op Iriskit, maar haar moeder was grijs.xD)
Innerlijk: Rustig, onopvallend, verlegen, (tegen vijanden) kil, meedogenloos, snel op haar teentjes getrapt.
Welke relatie wil je hebben?: het liefst moeder
Heb je al andere familie?: Haar ouders, maar die zijn allang dood.(Geen bestaande katten dus..) Verder geen enkele.
Iriskit
Member
Iris
6
Actief

CAT'S PROFILE
Iriskit
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 19:00

Ze lijkt me wel een goede kandidaat! ; D Maar ik ga denk ik nog even een tijdje wachten of er misschien nog iemand is die misschien net ietsje beter is. Maar als dat niet zo is, wordt ze hoogstwaarschijnlijk de moeder!
Mistfang
Member
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:03

Naam: Mistfang
Clan+Rang: Riverclan + warrior
Geslacht: male
Uiterlijk: Blauwgrijze kater met gele ogen lijkt hard op jou
Innerlijk: loyaal, trots op zijn jongen, sterk, hij maakt rap een ruzie als iemand hem uitdaagt.
Welke relatie wil je hebben?: vader
Heb je al andere familie?: ja (partner: Eliteclaw= jongen : Eaglepaw, Jaguarpaw , Pumakit)

Naam: Eliteclaw
Clan+Rang: Thunderclan + queen
Geslacht: female
Uiterlijk:
Innerlijk: lief ,behulpzaam, beschermzaam en ordelijk en natuurlijk loyaal en slim.
Welke relatie wil je hebben?:moeder
Heb je al andere familie?: ja Mistfang ,jongen :Pumakit ,Jaguarpaw en Eaglepaw

Naam:Jaguarpaw
Clan+Rang: Tc+ apprentice -> warrior (wordt nog)
Geslacht: male
Uiterlijk: lijkt op een jaguar (het dier) vandaar zijn naam
Innerlijk: opkomd voor de familie vooral voor de zusje(s) komd ook veel op voor de zwakker en heeft een groot hart (figuurlijk bedoelt dan )
Welke relatie wil je hebben?:broer
Heb je al andere familie?:ja

Naam: Pumakit
Clan+Rang: tc + kitten
Geslacht: Male
Uiterlijk:lijkt op een puma vandaar de naam
Innerlijk: lief vriendelijk stoeit vaak met de leerlingen.
Welke relatie wil je hebben?: broertje

Naam: Eaglepaw
Clan+Rang: tc + apprentice-> Warrior
Geslacht: female
Uiterlijk: zandkleurige kop zwart met witte staart
Innerlijk: lief, vriendelijk beschermd het liefst haar broer en de kittens
Welke relatie wil je hebben?: zus
Dewflower
StarClan
Family search......START!!!! Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 15:22

Iriskit schreef:
Ze lijkt me wel een goede kandidaat! ; D Maar ik ga denk ik nog even een tijdje wachten of er misschien nog iemand is die misschien net ietsje beter is. Maar als dat niet zo is, wordt ze hoogstwaarschijnlijk de moeder!
Is prima!^^ Het is niet erg als ze niet gekozen wordt, maar ik zou het natuurlijk wel leuk vinden!:3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Family search......START!!!!   Family search......START!!!! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: