|
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: In need of a father {GZ} vr 18 jul 2014 - 21:28 | |
|
Het is heel simpel; ik ben op zoek naar een vader voor Fernkit ^^ Pleegvader, echte vader, gewoon een kater die zich over hem ontfermt, het maakt niet uit. Enige eisen zijn dat hij vriendelijk moet zijn, uit ThunderClan moet komen en dat hij actief moet blijven :') Uiterlijk mag ook van alles zijn, aangezien hij het meeste van zijn moeder heeft.
x Jojo
-Hurricanesteps -Lostdream
Laatst aangepast door Fernkit' op za 26 jul 2014 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
francesco 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} wo 23 jul 2014 - 11:36 | |
| jaguarpaw kan je vader wel zijn ik heb toch al gereageerd voor lightningkit |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} wo 23 jul 2014 - 11:39 | |
| Hurricanesteps zou ook wel op hem willen letten. Hij wil toch altijd iedereen helpen ^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} wo 23 jul 2014 - 13:11 | |
| Lostdream wilt zich wel ontfermen over de kitten, dan heb ik meteen nog een reden erbij om actief te blijven met Lost, plus oké, hij wordt misschien Mr. Brompot genoemd door sommige, en hij is wel wat grumpy, maar dat neemt niet weg dat hij vriendelijk is. Hij vind de meeste kittens erg leuk. Echte vader gaat h'm niet worden, vermits hij nog geen liefde kent, maar pleegvader wilt hij wel zijn c:
x |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} za 26 jul 2014 - 22:28 | |
| Jullie staan erbij! ^^ (Het spijt me, late reactie) Mij lijkt Jaguarpaw nog wel een beetje jong, gezien hij nog apprentice is. Sorry! Ik denk niet dat ik meer aanmeldingen ga krijgen, maar ik wacht nog een dag x'D Gewoon voor de zekerheid.
|
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} za 26 jul 2014 - 23:12 | |
| Miss Stormtiger? Hij is niet bepaald aardig, maar voor kittens wel xD dan is hij een angel. |
|
| |
Luca 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} zo 27 jul 2014 - 22:30 | |
| Ik meld me ook aan :3 ik denk wel dat je Blackgaze kent, is een beetje vreemd, maar gek op kittens! |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} zo 27 jul 2014 - 22:31 | |
| Mij leek Lostdream wel geschikt als vaderfiguur ^^ Blackgaze zou event. als een soort leraar kunnen, als je dit een goed idee vind? c: (Grootvader > kleinzoon zegmaar x'D) |
|
| |
Luca 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} zo 27 jul 2014 - 22:33 | |
| XD zo oud is die niet hoor C: maar lijk me prima idee! Heeel heel misschien wel een mentor {a}. Maar dat zien we wel verder in ons topicje ^^ |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} zo 27 jul 2014 - 22:35 | |
| Mentor is helaas al Iciclespirit >D Dus, daarom dacht ik aan soort grootvader figuur c: I know, jonge leeftijd xD maar hij is best een oude sok c: (grapje) |
|
| |
Luca 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} zo 27 jul 2014 - 22:36 | |
| Oude sok xD daar geef ik je gelijk in, maar ja soort grootvader figuur (jonge versie) :p lijkt me leuk! Kan al meteen wat topic onderwerpen mee verzinnen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: In need of a father {GZ} | |
| |
|
| |
|