|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 11 aug 2014 - 18:04 | |
| Sourcepaw Lead my, Starclan To wherever I must go BASIC Name: Sourcepaw [Bronpoot]Nickname: x Gender:female Mom x Dad: Dead x Dead Siblings: xAge: 9 beautiful moons OUTSIDE Fur: Langharig, zwart font] Markings:x Eyes:Geel Paws:Donzig Nose:Roos en schattig. Tail:
Lanharig, zwart
- Setje:
Special:
x INSIDE
>>Afstandelijk-Slim-Tolerant-Vriendenlijk<<
Sourcepaw is een nogal afstandenlijke zwarte poes, echter is ze erg lief en vriendenlijk bij vrienden. Ze beloond de perfecte leerling te zijn omdat ze zo slim is, echter houdt ze zich van den domme om onopgemerkt te staan. Ze haat het om in de schijnwerpers te staan.. MOI
Ik:Laura Bekenste account: Cybersize] Age:14 jaartjes Jaren op WC: ongeveer 2 jaar (mn eerste account maakte ik aan in 2012.) Jaren op Forums:iets van 3 jaar, bijna 4 Buiten WC, andere Forums?:Raposa, Pokémon-journey, Warriorcats.besttof.be, Serigala, Domesticated Motivatie:Het is een kat die ik wel eens wou maken, maar ik wist dat ik hem toch niet langer dan een paar maanden actief zou kunnen houden, en hier sterft ie toch al vrij rap. Dus dacht ik, dan maak ik hem toch nu?
Notes; x tags; x words; x
Laatst aangepast door Cyber op di 12 aug 2014 - 18:12; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 11 aug 2014 - 20:45 | |
| Ik zal Willowpaw er uit halen, en zo de aanmelding van Sourcepaw helemaal doorlezen. |
| | | 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} di 12 aug 2014 - 13:19 | |
| OWLCALL >>Name: Owlkit-Owlpaw-Owlcall-Owlstar>>Gender: Mannelijk, kater>>Clan: WindClan>>Rank: Young warrior/warrior>>Mate: None>>Kits: None>>Parents: Unknown>>Siblings: Sunpaw, ...>>Other family: Unknown>>Fur pattern: Full met lichte strepen>>Fur colours: Donkergrijs met lichtgrijs>>Eye colour: Een groen/blauwige kleur>>Scars: Een lang, dun litteken over zijn borst en enkelen over zijn kop. Een redelijk diep litteken aan de zijkant van zijn kop, waarschijnlijk door een val op een steen.>>Personality traits: >Vriendelijk, slim, goed met jonge katten, loyaal< >Agressief, beschermend, egoïstisch, creeper<- Kitten<<:
Kitten<< Owlkit was een kitten die zich een beetje van de rest afzonderde. Hij speelde heus wel mee, maar altijd op een manier die net iets anders was. Dit was niet heel erg raar op zich, en er werd niet veel aandacht aan besteed. Op een dag glipte hij het kamp uit en kwam terug strompelen met enkele wonden op zijn lichaampje. De medicine cat genas hem, en slechts enkele littekens bleven over. Er was echter iets aparts geweest; hij wist niet wat er was gebeurd, alleen nog dat hij iets op zijn kop voelde, gevolgd door een stekende pijn. Katten vermoeden dat hij zijn kop heeft gestoten aan iets en zijn geheugen heeft verloren, maar dit verklaart niet de wonden waarmee hij naar het kamp terug kwam. Zijn aparte gedrag werd steeds sterker, en hij begon onvoorspelbaar te worden zonder het zelf door te hebben. Hij raakte snel geobsedeerd met dingen; nadat hij bij de medicine cat in het hol had gekeken en wat over ziektes had geleerd werden zijn gedachten gedomineerd door de blijvende vraag hoe een kattenlichaam nu eigenlijk in elkaar zit. Hij ging voortdurend bij andere katten vragen hoe ze zich voelden en hoe de spieren in hun poten zaten op een dagelijkse basis. Anderen vonden dit zeer apart en een beetje eng, dus ze lieten hem wat meer alleen.
- Apprentice<<:
Owlpaw bleek een uitstekende leerling te zijn, en zijn mentor was dan ook heel tevreden over hem. Na 8 moons kregen zijn obsessies een sadistische kant; hij begon de neiging te krijgen tijdens gevechten katten te verwonden op plekken waar spieren of organen waren om te zien hoe lang het zou duren voordat ze herstelden. Hij begon dit steeds vaker te doen, zelfs op Clangenoten. Zijn mentor dacht dat er niets met hem te bevangen zou zijn dus stopte de trainingen. Owlpaw begon gewoon zichzelf te trainen, terwijl zijn aparte hobby's niet stopten. Een moon later was er een andere apprentice van ongeveer zijn leeftijd die het gedrag van Owlpaw toch iets te ver vond gaan. Hij schold Owlpaw een keer flink uit toen hij weer probeerde iemand te verwonden, en stok er elke keer een stokje voor. Na een tijdje werden ze goede vrienden, aangezien Owlpaw langzaam doorkreeg dat wat hij deed niet normaal was. Ze hielpen elkaar met trainingen, en de andere kater hield een oogje in het zeil bij Owlpaw zodat hij geen rare dingen zou uithalen. Owlpaw's mentor nam de trainingen weer op en na een tijdje had de apprentice zijn vreemde obsessies onder controle.
- Warrior<<:
Owlcall kreeg uiteindelijk zijn warrior naam en wist zijn vreemde hobby's te onderdrukken. Hij is een vriendelijke warrior die goed met kittens kan omgaan en heel loyaal is, maar de sadistische trekjes komen heel soms terug. Dit merk je meestal gelukkig niet, dus hij wordt gewoon gezien als de wat aparte kater die een creatieve kijk op dingen heeft. >>About me >>Name: Jojo >>Age: 13 jaar ^w^ >>Motivation: Ik wilde Owlcall iets actiever maken, en deze storyline leek me wel grappig xD Ik wilde eerst een vriend maken die sterft, maar aangezien Swiftpaw van de boeken mijn minst favoriete figuur is zou ik een figuur dat op hem leek niet erg goed kunnen RPen c': Owlcall is een figuur dat een beetje is gebaseerd op Dr. Stein van de anime Soul Eater (Klik!). Hij is het eerste echte WindClan dat ik heb, dus ik wilde het wel wat speciaals maken xD dus waarom niet deze storyline? "What's good and evil is determined by those of who are in power" Owlcall <> Stein, Soul Eater
|
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} di 12 aug 2014 - 17:52 | |
| Owlcall is geaccepteerd! Over Scource had ik nog een vraag, de motivatie is volgens mij van een andere aanmelding? ;-) |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} di 12 aug 2014 - 18:10 | |
| Ow yeah, sorry xD Ik gebruik steeds hetzelfde lijstje, maar ben dat vergeten |
| | | Loortje the Razzleberry 51
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} wo 13 aug 2014 - 17:58 | |
| Sourcepaw is geaccepteerd! Zullen we een topic Source x Sun? :d Het lijkt me ook handig om een topic Source x Vapor x Sun te doen, waar ze het verzinnen, of dat ze lol hebben, voor de echte verhalenlijn. Zou dat handig zijn voor iedereen? |
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} wo 13 aug 2014 - 18:48 | |
| owkey, Source zal ik straks ergens aanmaken.
Wie maakt het topic?
Voor topic Source x Vapor x Sun, mij goed. ^^ |
| | | 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} wo 13 aug 2014 - 18:53 | |
| Lore zou jij please willen maken dan? Ik heb vandaag geen tijd meer om te posten... |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} wo 13 aug 2014 - 23:23 | |
| Als Laura aanmaakt voor Source en Sun, dan maal ik het trio topic aan. |
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} za 16 aug 2014 - 19:28 | |
| eu... ik denk dat ik me terugtrek met source... ik ga haar dus ook niet meer aanmaken enzo. Ik ga haar niet actief kunnen houden (te weinig inspi) en ga ook niet meer meedoen in de verhalenlijn. Ik houd het toch alleen maar op en heb er echt totaal geen zin in. Ook heb ik het voorlopig echt enorm druk, dus heb amper tijd om te posten.. (wel genoeg om wat in het aot te zitten maar dat is het ook wel)
echt sorry! ik hoop dat er iemand anders zich aanmeld voor de rol van degene die sterft!! |
| | | Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} di 19 aug 2014 - 16:00 | |
| Is oke, wel jammer. In het ergste geval hebben we geen stervende apptentice. X'D |
| | | Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 8 sep 2014 - 18:47 | |
| Goed, hieruit begrijp ik dat Silhouetteheart niet lang een Apprentice gaat hebben.
Is het goed dat Silhouetteheart bij haar verwondingen zichzelf de schuld geeft,omdat hij niet beter op haar lette? |
| | | Loortje the Razzleberry 51
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 8 sep 2014 - 18:57 | |
| Ja, inderdaad... Ik had Sun bedacht voor deze vl. Maar, op het moment, weet ik niet zeker of het doorgaat sinds er nog niemand is aangemeld voor de rol van de dode apprentice. Daar wacht ik nu op. Silhouette zal haar zeker nog even trainen.
En ja, hij kan wegzinken in medelijden. Sun houdt wel van haar mentor, hoor. XD Ze zal hem vaak opzoeken :3 |
| | | Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 8 sep 2014 - 19:38 | |
| Oh, trouwens.. Dying zal waarschijnlijk niet meer leven tijdens e verhalenlijn, dus dan kan 'ie niet mer meedoen, sorry x'D (ik kan je wel Whitelion in de plaats aanbieden, maar dan word het afwachten (afhankelijk van mijn humeur) of 'ie al dan niet vriendelijk zal zijn.) |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 8 sep 2014 - 19:51 | |
| Prima, Het zou fijn zijn als White meedeed! (En al is hij poep chagrijnig, dat maakt niet uit XD) |
| | | Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} ma 8 sep 2014 - 19:52 | |
| Okay, count me in then c= |
| | | | Onderwerp: Re: Attack{Verhalenlijn}{Gz} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |