|
|
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 18:33 | |
| Tot nu toe 13 requests voltooid
Hallo allemaal en welkom in mijn Setjes shopje 'At The Rockshow'! Hier kun je, zoals al geïmpliceerd, een avatar of signature voor je karakter aanvragen. Verder verander ik ook oogkleuren (Ook gewoon zonder een setje te maken als hier een verzoekje voor is). Misschien ga ik later ook simpele kadertjes aanbieden, maar voor nu nog niet.
Voor voorbeelden kan je naar het setje van Slatekit en Tinderpaw kijken. Voor verandering van oogkleur voorbeeld, kan je naar de banner kijken. Klik hier voor het originele plaatje. Probeer voor nu alsjeblieft bruikbare plaatjes te verstrekken, die groter zijn dan 500 pixels breed en 200 pixels hoog. Ik ga niet zelf plaatjes zoeken, sorry.
Ik ben altijd bereid om dingen te proberen en te experimenteren, dus als je iets specifieks wilt en het goed uitlegt, kan ik het altijd proberen. Bijvoorbeeld signatures in een bepaalde vorm zoals ik voor Graverobber, Wolfgaze, Leopardkit en dergelijke heb gemaakt, kan ik ook maken.
Ik ga niet met slots werken, maar mag het shopje sluiten als het teveel wordt. Probeer me alsjeblieft niet te haasten, ik zal proberen het zo snel mogelijk maken. ;D
Een Avatar aanvragen Vul voor een avatar aanvraag het volgende lijstje in. Als je dingen zoals randje leeglaat, gebruik ik m'n standaard dingen. - Code:
-
[b]Plaatje(s):[/b] [b]Naam (+Erop?):[/b] [b]Randje?:[/b] [b]Bepaald thema? (Qua kleuren enzo):[/b] [b]Andere tekst?:[/b] [b]Textures?:[/b] [b]Bepaalde effecten?[/b] [b]Extra?:[/b]
Een signature aanvragen - Code:
-
[b]Plaatje(s):[/b] [b]Naam (+Erop?):[/b] [b]Andere tekst?:[/b] [b]Randje?:[/b] [b]Bepaald thema? (Qua kleuren enzo):[/b] [b]Textures?:[/b] [b]Bepaalde effecten?:[/b] [b]Extra?:[/b]
Laatst aangepast door Slatekit op do 17 jul 2014 - 17:02; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 18:49 | |
| Avatar Plaatje(s): DezeNaam (+Erop?): Stormkit, nee Randje?: Je standaard randje Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): x Andere tekst?: x Textures?: x Bepaalde effecten? x Extra?: Ogen graag cyaanblauw Signature Plaatje(s): DezeNaam (+Erop?): Stormlily, ja Andere tekst?: Nee Randje?: Standaard randje Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): x Textures?: x Bepaalde effecten?: x Extra?: Ogen graag cyaanblauw Bedankt dat ik het plaatje mag gebruiken! En van mijn part mag je er ook mee knutselen qua thema/textures, maar het hoeft niet van mij c: |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 18:51 | |
| |
|
| |
Loortje the Razzleberry 51
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 18:54 | |
| Ava Plaatje(s): http://500px.com/photo/74525551/be-my-friend-by-erin-kohlenbergNaam (+Erop?): Aurorakit, nee. Randje?:Ja, gewoon dun zwart. Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): Not really, Als het mooi is.^^ Andere tekst?:nope Textures?:Again, als het mooi is. ^^ Bepaalde effecten?.. Extra?:Ogen groen/blauwig, als dat kan. ^W^ Een signature aanvragen Code: Plaatje(s): http://500px.com/photo/74525551/be-my-friend-by-erin-kohlenbergNaam (+Erop?): Aurorakit, ja. Andere tekst?:/ Randje?:Standaard Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): als het mooi is Textures?:Als het mooi is XD Bepaalde effecten?:Als het mooi is.. c: Extra?: De ogen weer groen/blauwig, en waneer mogelijk, de naam met outer-glow? :] Neem je tijd. ^^ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 19:37 | |
| Hier zijn de setjes ;D - Stormkit:
- Joltkit:
Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk te blenden, hoop dat het oké is. - Aurorakit:
|
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 19:38 | |
| Thanks ^-^ Het setje is echt prachtig 8D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 19:47 | |
| No problem ;D! Ben blij dat je het leuk vindt. :3 |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 21:09 | |
| Thanks! *like like* de blend is super, bedankt! |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 21:25 | |
| No problem<3 Ben blij dat ie naar wens is~! Ik vond hem moeilijk namelijk. xD |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ di 15 jul 2014 - 21:41 | |
| Thanks Babs! Het is super! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 0:12 | |
| Plaatje(s): - Naam (+Erop?): Tallpaw/shadow (wat jij beter vind staan(A) Andere tekst?: Nope Randje?: Nope Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): Ehm.. Textures?: Zie maar Bepaalde effecten?: - Extra?: Oke, daar gaat 'ie, zoals je ziet geen plaatje want ik wilde je vragen of je een tekst onderschrift kon maken voor Tall, een beetje zoals Sunpaw heeft maar dan stoerder met aan de zijkant Aviator signs zoals in *deze* Zwart vind ik een prima kleur ervoor ^^ Doe niet te lastig, ik wil je niet te veel complicated stuff bezorgen ;D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 0:24 | |
| Here you go :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 0:31 | |
| Babs it's beautiful <3 Thanx! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 0:33 | |
| Tallshadow werd te lang, sorry. x'D Ben blij dat jullie je setjes mooi vinden <3 |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 16:46 | |
| Plaatje(s): http://oregaomaeomamoru.deviantart.com/art/H-o-n-e-y-245026476 (Als die mag, vermits er zo'n dinges onder staat van niet gebruiken) Naam (+Erop?): Dawnkit + Nee Randje?: Zoals di van Dogdance ^-^ Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): Neen Andere tekst?: Nope Textures?: Neen Bepaalde effecten? Nope Extra?: Kan je de ogen blauw maken alsjeblieft? Ze zijn ongeveer zo blauw als die op Slate's ava Sig Plaatje(s): http://www.deviantart.com/art/Back-To-Black-245059346 (Als die mag, vermits er zo'n dinges onder staat van niet gebruiken) Naam (+Erop?): Dawnkit + Ja Andere tekst?: "Every beautiful thing has a dark side." Randje?: Zo eentje als diz van Dogdance (weet niet hoe het heet :s) Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): Nope Textures?: Mag, maar hoeft niet ^-^ Bepaalde effecten?: Nope Extra?: Kan je de ogen blauw maken alsjeblieft? Ze zijn ongeveer zo blauw als die op Slate's ava Als de plaatjes niet mogen/kunnen/ .. Moet ik er wel nog andere zoeken :$ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| |
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 17:07 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| |
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ wo 16 jul 2014 - 17:38 | |
| AvatarPlaatje(s): https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2iad43r.jpgNaam (+Erop?): Strawpaw (hoeft niet, maar als het past: 04b03 in zo'n balkje) Randje?: Ja graag Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): Ehm Andere tekst?: Nee dankje Textures?: x Bepaalde effecten? Zo'n bloemen motiefje (met streepjes)? Extra?: x OnderschriftPlaatje(s): https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2iad43r.jpgNaam (+Erop?): Strawpaw (ja) Andere tekst?: Stop talking, please... Randje?: Het zelfde als de Ava Bepaald thema? (Qua kleuren enzo): x Textures?: net zoals bij de avatar? Bepaalde effecten?: x Extra?: De naam graag zoals Stormlilly of Slatekit, iets in die aard dan toch. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Aᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴄᴋsʜᴏᴡ | |
| |
|
| |
|