|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:19 | |
| Geen tekening >3 It's a creator xd
Nou ja.. Indi heeft dus beslist dat ik nog even wat langer op de lap blijf, aangezien ze op m'n schoot ligt -.- |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:20 | |
| Hihihi, m'n iPad ligt nog op m'n kamer ^^
Yay, nachtposts <3
Over die onlinemeeting van Babs van de vorige pagina, dat zou awesome zijn, maar ik zou wss niet durven xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:21 | |
| Oke, mooi gedaan anyways ;D
Waarom niet Bo! Zelfs niet als ik Skyoe zou installeren?? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:23 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:25 | |
| Em je moet het doen >3 En ja waarom nie bo? *kijkt om zich heen en fluit onschuldig* what, ik praat ook soms hoor in chats xD als er maar 1 of 2 mensen nog aanwezig zijn xdBut I go.. Indi van m'n schoot gooien, en daarna op ipod wat posten Ooh komaan moet ik der echt van me schoot afgooien D: ze ligt nu te dromen en zo schattig te kwijlen :') arme kat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:26 | |
| Dat kopt vast omdat ze net haar kop tegen een tafelpoot heeft geslaan xD of wat was het weer xD En ja, jij praat veel in chats... Ookal ben ik meestal de luidruchtige die heel de tijd giecheld xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:28 | |
| Mmm.. Oke dan, deze vakantie, numero uno op mijn to do lijst ;D |
|
| |
Silver :3 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:30 | |
| Tegen de stoel (rugleuning xd) En ja I know.. loki praat nog meer dan mij hé xd ok neen, maar ik praat wel als het wat rustiger is ;p ik ga niet graag 'te luid' komt het je bekend voor bo xd Uh zi's daar weer die rosse -.- en hoppa |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:31 | |
| Yo Silver, jij nu ook xD
Elke keer als je Loki zegt Assie, dan denk ik aan de groene met de enorm gave hoornhelm xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:33 | |
| Em; I know, daarom heb ik hem ook zo genoemd >3 vanwege z'n venijnigheid xd En man die kan echt razend op me worden, daarom haal ik hem vanaf heden niet meer uit zn terrarium xd
Maar ik ben weg, nog es ;p tot strakjes ;3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:33 | |
| @Silver;; Had je nou nog dat topic voor Faded gemaakt? :3
Op werk is like echt een mega knappe dude .. o3o and soof is like; wow can i touch your hair? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:35 | |
| Typisch Loki Assie xD
Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan??? |
|
| |
Silver :3 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:35 | |
| @Emma; Nu jij weer XD @Soof; Ohjashoot! Ik maak m zo snel mogelijk ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:37 | |
| Dat postte je nadat ik had gereageerd (A)
Ik ga nu maar es Iron Man tekenen >3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:37 | |
| - Tallpaw schreef:
- Typisch Loki Assie xD
Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan??? Ik verzon t maar, maar ik zie dat ik een soulmovie heb :'D geen idee hoe je t moet uitleggen, maar het is perfect xD i wanna feel it o3o |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:43 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Typisch Loki Assie xD
Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan??? Ik verzon t maar, maar ik zie dat ik een soulmovie heb :'D geen idee hoe je t moet uitleggen, maar het is perfect xD i wanna feel it o3o Is het bruin? Geel? Groen? Kuif? Hanenkam? Lijkt het op dat van een voetballer?? Lemme knoooow! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:43 | |
| - .Echopaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Typisch Loki Assie xD
Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan??? Ik verzon t maar, maar ik zie dat ik een soulmovie heb :'D geen idee hoe je t moet uitleggen, maar het is perfect xD i wanna feel it o3o Is het bruin? Geel? Groen? Kuif? Hanenkam? Lijkt het op dat van een voetballer?? Lemme knoooow! Bruin/zwart i guess??? xD IK ZAL JE WEL EEN FOTO STUREN ALS IK EEN VOETBALLER ZIE MET SOORTGELIJK HAAR. |
|
| |
- Emma - 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:45 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- .Echopaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Typisch Loki Assie xD
Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan??? Ik verzon t maar, maar ik zie dat ik een soulmovie heb :'D geen idee hoe je t moet uitleggen, maar het is perfect xD i wanna feel it o3o Is het bruin? Geel? Groen? Kuif? Hanenkam? Lijkt het op dat van een voetballer?? Lemme knoooow! Bruin/zwart i guess??? xD IK ZAL JE WEL EEN FOTO STUREN ALS IK EEN VOETBALLER ZIE MET SOORTGELIJK HAAR. Bruin en Zwart zijn twee geheel andere dingen D: BRUIN ZWART OKE DAN MAAR >3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 23:46 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |