Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:19

Geen tekening >3
It's a creator xd

Nou ja.. Indi heeft dus beslist dat ik nog even wat langer op de lap blijf, aangezien ze op m'n schoot ligt -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:20

Hihihi, m'n iPad ligt nog op m'n kamer ^^

Yay, nachtposts <3

Over die onlinemeeting van Babs van de vorige pagina, dat zou awesome zijn, maar ik zou wss niet durven xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:21

Oke, mooi gedaan anyways ;D

Waarom niet Bo! Zelfs niet als ik Skyoe zou installeren??
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:23

Dan mss wel, mss xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:25

Em je moet het doen >3
En ja waarom nie bo?
*kijkt om zich heen en fluit onschuldig* what, ik praat ook soms hoor in chats xD als er maar 1 of 2 mensen nog aanwezig zijn xd

But I go.. Indi van m'n schoot gooien, en daarna op ipod wat posten Very Happy

Ooh komaan moet ik der echt van me schoot afgooien D: ze ligt nu te dromen en zo schattig te kwijlen :') arme kat
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:26

Dat kopt vast omdat ze net haar kop tegen een tafelpoot heeft geslaan xD of wat was het weer xD
En ja, jij praat veel in chats... Ookal ben ik meestal de luidruchtige die heel de tijd giecheld xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:28

Mmm.. Oke dan, deze vakantie, numero uno op mijn to do lijst ;D
Silvernight
Member
Silver :3
156
Actief

CAT'S PROFILE
Silvernight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:29

EMMA JE HEBT PM :'DDD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:30

Tegen de stoel (rugleuning xd)
En ja I know.. loki praat nog meer dan mij hé xd ok neen, maar ik praat wel als het wat rustiger is ;p ik ga niet graag 'te luid' komt het je bekend voor bo xd
Uh zi's daar weer die rosse -.- en hoppa
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:31

Yo Silver, jij nu ook xD

Elke keer als je Loki zegt Assie, dan denk ik aan de groene met de enorm gave hoornhelm xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:33

Em; I know, daarom heb ik hem ook zo genoemd >3 vanwege z'n venijnigheid xd
En man die kan echt razend op me worden, daarom haal ik hem vanaf heden niet meer uit zn terrarium xd

Maar ik ben weg, nog es ;p tot strakjes ;3
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:33

@Silver;;
Had je nou nog dat topic voor Faded gemaakt? :3

Op werk is like echt een mega knappe dude .. o3o and soof is like; wow can i touch your hair?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:35

Typisch Loki Assie xD

Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan???
Silvernight
Member
Silver :3
156
Actief

CAT'S PROFILE
Silvernight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:35

@Emma; Nu jij weer XD
@Soof; Ohjashoot! Ik maak m zo snel mogelijk ;D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:37

Dat postte je nadat ik had gereageerd (A)

Ik ga nu maar es Iron Man tekenen >3
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:37

Tallpaw schreef:
Typisch Loki Assie xD

Soof.. Wow!! Exact die zin "can I touch your hair" Komt voor in Karate Kid xD Geniaal, daar zegt ook zo'n meisje het >3 Watvoor haar heeft ie dan???
Ik verzon t maar, maar ik zie dat ik een soulmovie heb :'D geen idee hoe je t moet uitleggen, maar het is perfect xD i wanna feel it o3o
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:43

Ashdrizzle schreef:
Tallpaw schreef:
Typisch Loki Assie xD

Ik verzon t maar, maar ik zie dat ik een soulmovie heb :'D geen idee hoe je t moet uitleggen, maar het is perfect xD i wanna feel it o3o

Is het bruin? Geel? Groen? Kuif? Hanenkam? Lijkt het op dat van een voetballer?? Lemme knoooow!
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:43

.Echopaw schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallpaw schreef:
Typisch Loki Assie xD

Is het bruin? Geel? Groen? Kuif? Hanenkam? Lijkt het op dat van een voetballer?? Lemme knoooow!
Bruin/zwart i guess??? xD IK ZAL JE WEL EEN FOTO STUREN ALS IK EEN VOETBALLER ZIE MET SOORTGELIJK HAAR.
Hailpaw
StarClan
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:45

Ashdrizzle schreef:
.Echopaw schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallpaw schreef:
Typisch Loki Assie xD

Bruin/zwart i guess??? xD IK ZAL JE WEL EEN FOTO STUREN ALS IK EEN VOETBALLER ZIE MET SOORTGELIJK HAAR.

Bruin en Zwart zijn twee geheel andere dingen D:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 G6192_KNIPMODE_STOFFEN_2012
BRUIN

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Zwart
ZWART

OKE DAN MAAR >3
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:46

MENGELING OK?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: