We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Chriss; “Slenderman is looking at you.” - Jack Goldstein
“When you reach round a dark corner to switch on a light, be careful. Slenderman will often run his finger over the back of your hand. This is the first signal of his interest in you.” - Jack Goldstein
“When Slenderman screams, the world will end.” - Jack Goldstein
Die drie xD But, wat dan ook, Jeff The Killer blijft mijn allerfavoriete :3
Ik zat ooit eens in de mediatheek op school en ik zat op Warrior Cats, kwam er zo'n jongen naast me zitten. Hij gaat vrolijk op mijn scherm kijken en barst dan in lachen uit. Hij dacht dat ik zo'n kattenvrouwtje-achtig-iets was sos
Maar Ezz het is niet mijn zusje maar mijn zus c; Ik moet van haar zeggen dat Jemia en Lindsey superleuk zijn, en vragen of je ooit een interview met Lindsey gezien dan ship je nooit meer wat anders!
Laatst aangepast door Snakefang op di 15 jul 2014 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Je zus, zusje, all the same xD Still, zeg dat Esmée zegt dat Frerard PERFECT is xD
Bo, Dim .. Mhh misschien wel ja xD Maar dat was nog voor haar gedragswissel, misschien nu niet meer >D Ze zouden nog eens een topic moeten *stille hint* xD