| She's so out of reach {GZ!} | |
|
|
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: She's so out of reach {GZ!} vr 11 jul 2014 - 15:28 | |
|
Ciao en bedankt voor het klikken op dit topic! Aangezien Dawnkit gekozen is bij het nestje van Softvoice en Rushleap kan de verhaallijn die ik in gedachten had ook worden uitgevoerd. Omdat ze nu ongeveer kan praten en een beetje zichzelf rond bewegen kan de verhaallijn beginnen. Dawn's leven zal een hele tijd op z'n kop staan. Daar voor heb ik meerdere katten nodig vandaar dit zoektopic. Hier onder staat de verhaallijn en daar onder staat wat er gezocht word. Hopelijk gaat de verhaallijn lukken en zullen er meerdere mensen plezier van hebben. - Het verhaal:
Kitten: Als kitten zal Dawn er nog niet echt knap uit zien, daardoor word ze door iedereen nog normaal behandeld. Ze zal in een vriendengroepje terecht komen dat buiten haar alleen maar uit katers bestaat. Ondanks dit zal ze ook een paar she-cats als vrienden hebben maar daar gaat ze een stuk minder mee om. Als kitten zal ze dus een redelijk zorgeloos leventje leiden en nergens geen problemen mee hebben. Alleen zal ze zo nu en dan wel even op haar kop krijgen omdat ze regelmatig het kamp uit sluipt.
Apprentice: Ondertussen word Dawn apprentice en zal erg knap blijken te worden. Ze krijgt daardoor ook veel aandacht van de katers inclusief een uit het vriendengroepje. Deze zal een hopeloze crush op haar krijgen en veel met haar flirten. Door haar naïviteit zal ze dit alleen helemaal niet door hebben. Op haar negen moons zal die vriend het helemaal zat zijn en haar eens even duidelijk maken hoe het nou eigenlijk zit. Hier door zal Dawn een heel stuk minder naïef zijn en dus ook doorhebben hoe de katers naar haar kijken. Dit maakt haar een beetje bang ook al weet ze die angst prima te verbergen. Doordat ze minder naïef is zal ze ook zien dat haar beste vriend het zelfde probleem heeft. Ook hij is erg knap en word van alle kanten door de she-cats bekeken. Dawn komt op het idee om te doen of ze samen iets hebben. Hier door zullen de andere katten de hoop voor beide opgeven en zullen ze wel rust hebben. In het begin vinden ze het beide nog een beetje moeilijk om te doen of ze verlieft op elkaar zijn. Dit zal echter al snel weer over gaan en ze kunnen een prima show op zetten. Dawn zal stiekem ook een lichte crush op haar beste vriend krijgen waardoor het voor haar ook wat makkelijker word.
Warrior: Als Dawn nog niet erg lang warrior is zal ze een nestje krijgen van die beste vriend. Dit was eigenlijk helemaal niet de bedoeling en ook echt niet het plan. Dawn zal zich er erg voor schamen en het zo lang mogelijk uitstellen om het te vertellen. Als ze dit vertelt raakt de vriend ook een beetje in paniek. Omdat ze geen echte partners zijn en dat dan ook niet helemaal van plan waren besluiten ze het volgende: Dawn zal gewoon voor de kittens blijven zorgen en de vriend gewoon de rol van vader verzorgen. Ze besluiten ook om gewoon verder te gaan met hun leven, en kunnen beide een andere {echte} partner krijgen als ze echt verlieft worden. Verder zullen ze dus geen partners meer spelen en zo goed mogelijk voor de kittens zorgen.
Wat ik dus zoek:~ De beste vriend + nep-partner {1/1} Forestkit ~ De vriend met de crush op Dawn {1/1} Bonekit ~ Andere vrienden uit het groepje minimaal 2 maximaal 4 {1/4} Dazzlekit ~ Vriendinnen minimaal 1 maximaal 2 {1/2} Lockkit Eisen:~ Ongeveer zelfde leeftijd als Dawn ~ Actief blijven ~ Je creativiteit gebruiken ~ Het naar je zin hebben
Laatst aangepast door Dawnkit.. op wo 29 okt 2014 - 15:41; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} vr 11 jul 2014 - 21:04 | |
| Brokenkit. wil opzich wel een rolletje spelen. Hij wordt deze ceremonie dus apprentice, ik weet niet of dat stoort? En hij heeft een klein soort van probleempje, dat hij niet weet hoe hij moet lopen. Natuurlijk werkt hij hier aan, en zal hier minder van zichtbaar zijn tijdens zijn apprentice- en warrior periode.
Hij zou best wel één van de eerste twee rollen willen spelen, maar ik weet nog niet zeker welke? I'll let you know when u r back ^.^ |
|
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} vr 11 jul 2014 - 21:34 | |
| Whistlekit kan wel een beste vriend zijn? Of de vriend met de crash? Hij is ongeveer 5 moons oud nu, en een eeuwige optimist. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} zo 13 jul 2014 - 19:57 | |
| Hmm beide zijn ze eigenlijk wel wat oud daar voor aangezien Dawn nog maar 1 moon is. Ik wacht nog even af of er meer aanmeldingen komen voor die en. Jullie horen nog van mij~ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} zo 13 jul 2014 - 20:14 | |
| Dazzlekit is dan wel de broer, maar mag hij de supah protective bro zijn? Gewoon dat hij ook onderdeel uit maakt van het groepje? |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} zo 13 jul 2014 - 20:29 | |
| Ik wil wel een nieuwe aanmaken als vriendin,eentje die ongeveer even oud is als Dawn? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} zo 13 jul 2014 - 23:10 | |
| Is goed hoor Nath dat kan nog grappig worden met Dazzle er bij ^^
AA de aanmelding voor een vriendin hoeft niet groot te zijn. En dat zou wel fijn zijn ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 14 jul 2014 - 15:09 | |
| Naam: Roughkit - Paw - heart?/Song? Leeftijd: 1 moon Geslacht: She-cat Uiterlijk: Een Karakter: Rough is een stoere kitten die tijdens het spelen ook erg ruw is. Ze is best sterk en groot voor haar leeftijd. Rough is ook best mooi ondanks dat ze nog zo jong is. Ze is ook best populair bij het groepje en is liever de baas. Ze houdt er niet van gecommandeerd te worden en durft snel haar mond open te doen wanneer het nodig is. Extra: - |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 14 jul 2014 - 16:01 | |
| Hahaha ze lijkt echt heel veel op Dawn X'D Van mij mag je haar maken hoor. Geaccepteerd als vriendin. |
|
| |
1 Actief
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 14 jul 2014 - 16:19 | |
| Jeej,ik ga haar meteen aanmaken!
ben ook Cinder c: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 14 jul 2014 - 16:27 | |
| Cinder, wil je eerst even je PM na kijken? |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 14 jul 2014 - 17:03 | |
| De naam is veranderd naar Willowkit c: Als ze geaccepteerd is kunnen we eens een topicje doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 14 jul 2014 - 18:10 | |
| Alleen naam verandering maakt niets uit, je blijft gewoon geaccepteerd. Is goed hoor, ik kan alleen waarschijnlijk pas de 24ste reageren aangezien ik met vakantie ben he! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} do 17 jul 2014 - 9:57 | |
| //Bump\\ Ik zoek nog steeds de twee belangrijke vrienden en nog een paar vrienden uit het groepje. Tip: Als je een kittenaanmelding had gemaakt die heel graag wil uitvoeren maar niet gekozen word, kun je die ook hier voor nog gebruiken. De katten uit het groep je kunnen bijvoorbeeld ook een paar broers zijn, en dat hun zusje een vriendin is dan van Dawn. Als je dat samen beslist hoef je alleen maar nog ouders of pleegouders vinden en kun je je karakter toch bespelen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 21 jul 2014 - 19:23 | |
| Assie en Lore(?) weten julli al welke rol jullie account zouden willen invullen? Kom op mensen ik heb meer vrienden uit het groepje nodig! |
|
| |
LORE 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} ma 21 jul 2014 - 20:52 | |
| Ik denk dat, vanwege Whistle's karakter, dat hij het beste de vriend met de crush kan zijn. Ik zal later een aanmelding in elkaar flansen~ ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} wo 30 jul 2014 - 20:15 | |
| //BUMP\\ Lore wanneer komt jou aanmelding dan? Ik ben er nieuwsgierig naar ^^ Kom op mensen meld je aan, ik heb meer mannelijke Thunderclan kittens nodig! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} vr 12 sep 2014 - 19:44 | |
| //MEGA BUMP!\\ Ik wil hier nog steeds mee door gaan en heb dus nog minimaal die twee belangrijke vrienden voor Dawnkit nodig! Ook wil ik graag even weten of Nath {Dazzlekit} & Amy {Willowkit} nog met hun rol door gaan. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} vr 12 sep 2014 - 20:21 | |
| Ik wil best verder gaan met mijn rol,maar ik begin het nu al druk met school te krijgen,dus ik weet niet of Willow volledig actief kan blijven :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} vr 19 sep 2014 - 18:18 | |
| Ik kan zelf ook niet volledig actief blijven door school hoor.
Van Nath zou ik graag ook even weten of ze door wil gaan, en ik heb die andere twee rollen ook echt nodig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: She's so out of reach {GZ!} | |
| |
|
| |
|