|
|
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:16 | |
| |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:26 | |
| PPPST voor de girls onder ons; is het normaal dat een tampon brand alsof je een blaasontsteking hebt? Want dang echt waar, it huuurts. ;( |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:49 | |
| - Quicksilver schreef:
- PPPST voor de girls onder ons; is het normaal dat een tampon brand alsof je een blaasontsteking hebt? Want dang echt waar, it huuurts. ;(
Lijkt me niet raar. Het is daarbinnen dan een beetje geïrriteerd, dus dan kan iets als een tampon vervelend aanvoelen. Ik zou hem er uit halen, en maandverband gebruiken. Dan kan je binnenste daar gewoon herstellen Oh, en veel water drinken! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:51 | |
| Ik deed die clan test op die officiële warrior cats site. Kreeg als uitslag: Your clan could not be determined. Please try again.
Het is duidelijk, ik ben een rogue :'D xD |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:52 | |
| - Slatekit schreef:
- Ik deed die clan test op die officiële warrior cats site. Kreeg als uitslag: Your clan could not be determined. Please try again.
Het is duidelijk, ik ben een rogue :'D xD Hahahaha xDDDDD Miep, arme Laura x: Ik heb al die problemos nog niet :3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:55 | |
| Hahaha Babs xD
Iemand een topic? Of iemand waar ik afbeeldingen voor kan zoeken? :3 |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:56 | |
| Eef, ik reageer zo wel met Lost ^-^ (tenzij het niet mijn beurt is xD) |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:56 | |
| Ik gebruik normaal altijd maandverband omdat ik het echt niet heb op tampons en stuff, maar aangezien ik binnenkort ga zwemmen.. dan moet ik wel en mijn zus altijd maar zeggen "oh maar het zit zo gemakkelijk" @evelyn; Prijs jezelf gelukkig :p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:57 | |
| Eef, je kunt wel plaatjes zoeken voor een donkergrijze tabby (: Maakt niet uit hoe oud, me just needs it (: Hoe kan ik Forestpaw* in Forestrain veranderen? |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:58 | |
| - Quicksilver schreef:
- Ik gebruik normaal altijd maandverband omdat ik het echt niet heb op tampons en stuff, maar aangezien ik binnenkort ga zwemmen.. dan moet ik wel en mijn zus altijd maar zeggen "oh maar het zit zo gemakkelijk"
Dat is wel waar. Anders doe je nu nog even wat maandverband, en dan doe je je tampon pas in als je gaat zwemmen. Dan gaat het vaak wat makkelijker, omdat het wat 'slijmeriger' is van binnen (ja klinkt goor, ik kon even geen betere bewoording vinden xD) @Evelyn: jaaa, ik ga meteen zoeken. Is het voor een ava? En dus gewoon een 'normale' kat qua leeftijd, en niet een hele jonge kitten?
Laatst aangepast door Nimblepaw op vr 11 jul 2014 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:58 | |
| - Forestpaw* schreef:
- Eef, je kunt wel plaatjes zoeken voor een donkergrijze tabby (: Maakt niet uit hoe oud, me just needs it (:
Hoe kan ik Forestpaw* in Forestrain veranderen? Dat wordt binnenkort gedaan voor je, I guess, zelf gaat 't niet ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:59 | |
| - Lostdream schreef:
- Forestpaw* schreef:
- Eef, je kunt wel plaatjes zoeken voor een donkergrijze tabby (: Maakt niet uit hoe oud, me just needs it (:
Hoe kan ik Forestpaw* in Forestrain veranderen? Dat wordt binnenkort gedaan voor je, I guess, zelf gaat 't niet ^^ Oww :3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 11:59 | |
| - Slatekit schreef:
- Ik deed die clan test op die officiële warrior cats site. Kreeg als uitslag: Your clan could not be determined. Please try again.
Het is duidelijk, ik ben een rogue :'D xD High five, bij mij gebeurde hetzelfde! xD |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 12:04 | |
| @Eef; Alright-y, ik ga je advies opvolgen :3 (en ja klinkt goor, maar er is gewoon geen andere manier om het te beschrijven nee xD) |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 12:07 | |
| |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 12:09 | |
| Hallo c:
@Denise, bij mij lukt het ook niet om op te slaan... |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 12:10 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 12:11 | |
| @ezz, danku ^^ @viktor, kan gebeuren, maar toch bedankt voor het proberen :3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 12:33 | |
| Mousedung. Idiote. Urgh. Vergeten avatar op te slaan. Bye bye moeite. Damn stomme nest. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 jul 2014 - 13:22 | |
| Wat is de mobiele versie van WC irritant xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |