Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Lockfish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Ek4Ghz4
Beertje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lockfish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:16

@Ezz; Voilà. x
Terug naar boven Ga naar beneden
Quicksilver
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:26

PPPST voor de girls onder ons; is het normaal dat een tampon brand alsof je een blaasontsteking hebt? Want dang echt waar, it huuurts. ;(
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:49

Quicksilver schreef:
PPPST voor de girls onder ons; is het normaal dat een tampon brand alsof je een blaasontsteking hebt? Want dang echt waar, it huuurts. ;(

Lijkt me niet raar. Het is daarbinnen dan een beetje geïrriteerd, dus dan kan iets als een tampon vervelend aanvoelen. Ik zou hem er uit halen, en maandverband gebruiken. Dan kan je binnenste daar gewoon herstellen Smile 
Oh, en veel water drinken!
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:51

Ik deed die clan test op die officiële warrior cats site. Kreeg als uitslag: Your clan could not be determined. Please try again.

Het is duidelijk, ik ben een rogue :'D xD
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:52

Slatekit schreef:
Ik deed die clan test op die officiële warrior cats site. Kreeg als uitslag: Your clan could not be determined. Please try again.

Hahahaha xDDDDD
Miep, arme Laura x: Ik heb al die problemos nog niet :3
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:55

Hahaha Babs xD

Iemand een topic?
Of iemand waar ik afbeeldingen voor kan zoeken? :3
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:56

Eef, ik reageer zo wel met Lost ^-^ (tenzij het niet mijn beurt is xD)
Quicksilver
Member
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:56

Ik gebruik normaal altijd maandverband omdat ik het echt niet heb op tampons en stuff, maar aangezien ik binnenkort ga zwemmen.. dan moet ik wel Sad en mijn zus altijd maar zeggen "oh maar het zit zo gemakkelijk"

@evelyn; Prijs jezelf gelukkig :p
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:57

Eef, je kunt wel plaatjes zoeken voor een donkergrijze tabby (: Maakt niet uit hoe oud, me just needs it (:
Hoe kan ik Forestpaw* in Forestrain veranderen?
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:58

Quicksilver schreef:
Ik gebruik normaal altijd maandverband omdat ik het echt niet heb op tampons en stuff, maar aangezien ik binnenkort ga zwemmen.. dan moet ik wel Sad en mijn zus altijd maar zeggen "oh maar het zit zo gemakkelijk"

Dat is wel waar. Anders doe je nu nog even wat maandverband, en dan doe je je tampon pas in als je gaat zwemmen. Dan gaat het vaak wat makkelijker, omdat het wat 'slijmeriger' is van binnen (ja klinkt goor, ik kon even geen betere bewoording vinden xD)

@Evelyn: jaaa, ik ga meteen zoeken. Is het voor een ava? En dus gewoon een 'normale' kat qua leeftijd, en niet een hele jonge kitten?

Laatst aangepast door Nimblepaw op vr 11 jul 2014 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:58

Forestpaw* schreef:
Eef, je kunt wel plaatjes zoeken voor een donkergrijze tabby (: Maakt niet uit hoe oud, me just needs it (:

Dat wordt binnenkort gedaan voor je, I guess, zelf gaat 't niet ^^
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:59

Lostdream schreef:
Forestpaw* schreef:

Dat wordt binnenkort gedaan voor je, I guess, zelf gaat 't niet ^^
Oww :3
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 11:59

Slatekit schreef:

High five, bij mij gebeurde hetzelfde! xD
Quicksilver
Member
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:04

@Eef; Alright-y, ik ga je advies opvolgen :3 (en ja klinkt goor, maar er is gewoon geen andere manier om het te beschrijven nee xD)
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:07

kan iemand deze twee foto's voor mij in tinypic zetten? want om de een of andere renden wil het niet opslaan bij mij ;o

http://500px.com/photo/15242823/killer-instinct!-by-dee-mcintosh
http://500px.com/photo/15224231/archy-by-dee-mcintosh
Riversong
Member
Viktor
173
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Riversong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:09

Hallo c:

@Denise, bij mij lukt het ook niet om op te slaan...
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:10

Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:11

@ezz, danku ^^
@viktor, kan gebeuren, maar toch bedankt voor het proberen :3
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:33

Mousedung. Idiote. Urgh. Vergeten avatar op te slaan. Bye bye moeite. Damn stomme nest.
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 13:22

Wat is de mobiele versie van WC irritant xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: