|
| [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- | |
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- vr 10 okt 2014 - 20:38 | |
| |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- za 11 okt 2014 - 15:57 | |
| Dank je wel Laura! Ze zijn zo cute!! En nouja zeg dat weet ik heud wel en dat deed ik ook D:< Ik ben zeer beledigd XD |
| | | Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- za 11 okt 2014 - 16:01 | |
| *Plopt het topic in* Heb een vraagje, werk jij met PicMonkey?? En zo ja hoe doe je dat recht bannertje? xxx
Groetjes Lilith xD *Vliegt het topic weer uit* |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- za 11 okt 2014 - 18:52 | |
| Ja ik werk met picmonkey, ik zal niet bepaald de juiste methode doen zoals vele andere het doen. Dat bannertje bij picmonker heb ik een beetje moeten 'fantaseren' en wat improviseer en probeer werk verricht. Het is eigenlijk gewoon een rechthoek met ronde hoeken (zie bij 'geometric) van de stickers (dat vlindertje aan je linkerkant genaamd 'overlays'), dat ik op het plaatje heb geplakt. Dat rechthoekje heb ik van zwart naar wit verkleurt, vervolgens bij 'blend modes' op 'overlay' gedrukt (dan word hij doorzichtig) en dat geimproviseerd bannertje op een goede plaats gezet. Daar bovenop het ik gewoon de naam gezet xd als het niet lukt dan leg ik het graag wel wat duidelijker uit, met eventueel een 'stap voor stap' schema. Hopelijk lukt het! Heb jij de rand van je setje zelf gemaakt? Zo ja, doe je dat met picmonkey en hoe heb je dat doorzichtig gekregen? ------ @Jeltje, dan zal het wel aan mij of het plaatje hebben gelegen nu isie goed hoor. Sorry voor de misschien valse 'beschuldiging' |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- za 6 dec 2014 - 20:38 | |
|
Heyhey, mijn "werkwijze" is wel weer wat aangepast en ik heb echt weer zin om 100001 setjes te maken, ik zal ook waarschijnlijk eens de exames bijna voorbij zijn wat meeneemsetjes posten want ik heb zo'n cute fotos op mijn pc dat mijn handen kriebelen om van hen een setje te maken!
De doorzichtige randjes (kijk naar mijn 'Christmas setje') kan ik ook (ik kan als je het wilt ook de gewone wit-zwarte) en die doorschijnende maak ik met Gimp, de eventuele naam/tekst zet ik er met picmonkey op omdat ik niet weet hoe dat met gimp moet. Gifplaatjes kan ik nu ook, al weet ik niet hoe je deze met gimp kunt bijsnijden (wie dit wel weet: pm me om het uit te leggen) maar dit kost me enorm veel tijd en moeite! :p
Dus, aanmeldingen open!
Stilinski op de doorschijnende manier:
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/nl3m1f.jpg
|
| | | | Onderwerp: Re: [~RaDiOaCtIvE~]-Setjesshop- | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |