|
|
1413
| |
| Onderwerp: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 13:52 | |
| Inception; het inbrengen van een idee in iemands onderbewustzijn. Dominique Cobb [Leonardo di Caprio] en Arthur [Joseph Gorden-Levitt] proberen informatie uit het onderbewustzijn van een machtige zakenman, Saito, te halen. Hij weet hoe ze werken en kan het voorkomen, waardoor ze door hun eigen organisatie nagejaagd worden; falen wordt niet geaccepteerd. Saito biedt hen een klus aan, waardoor Cobb naar huis kan, naar de kinderen die hij gedwongen achter heeft moeten laten. Ze moeten het idee om zijn vaders imperium op te splitsen inbrengen bij Robert Fischer. Ze nemen de klus aan en gaan met Ariadne [Ellen Page], Eames en Youssouf de klus aanpakken. Het wordt een droom die bestaat uit drie lagen, een droom in een droom in een droom, waarna ze - niet gepland- uitkomen in Limbo. Cobb's overleden vrouw maakt namelijk dat al zijn opdrachten gehinderd worden, wat de klus lastiger maakt dan anders. Hoe het afloopt? Zelf kijken Vage uitleg, ik weet het. Als je vragen hebt, zeg het maar :3 Wie kent de film? Ik heb 'm 2,5 keer gezien *fangirling* |
|
| |
Elodie 43
| CAT'S PROFILEAge: 3, in mensen jaren zo'n uuhmm *telt op vingers* 21Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 16:17 | |
| ooooOOOOEEEEEEEEH *gilmmende oogjes* Hij was gooeeed. Echt mooi bedacht. Aan de ene kant moet je er echt met je hoofd bij blijven de eerste keer dat je 'm ziet. Daarnaast is het verhaal gewoon gruwelijk goed :3.
Zeg... kent u SSA? |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 19:17 | |
| Inderdaad, je moest echt opletten! En alle losse eindjes van het begin onthouden, want die komen allemaal terug Ik vond het zo goed, doen ze aan het einde die kluis open en je verwacht echt iets geweldigs, zit er zo'n schattig windmolentje in Ben het helemaal met je eens! :3 Ja, u too? |
|
| |
Elodie 43
| CAT'S PROFILEAge: 3, in mensen jaren zo'n uuhmm *telt op vingers* 21Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 19:21 | |
| Hahahaha, echt he xD.
Hmhmmm, als ik het goed heb bent u Marjolijn ^^ Aangenaam; Ephony :3 |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 19:25 | |
| Aw, sorry, nee ^^ Ephony! Ik vind je persoontje op SSA echt stoer! Mooie ava Ik ben Wren/Kijito/Miss Malaika ^^ |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 19:45 | |
| AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, JE ROXAS DING GAF ME EEN VERKEERD IDEE *trekt pruillip*
Ooeeh, dank je wel *gayhandje* Naja Neara en Bellingar zijn natuurlijk ook nog van mij :3. En hoe bevalt het je om een lerares te spelen? Pest Safje maar voornamelijk, mokaay? ^^ Je hebt trouwens een geweldige ava hier *lacht zich scheel* ... We gaan wat off topic, voornamelijk ik.
MAAR HET BLIJFT EEN COOLE FILM ;D Heb hem eigenlijk best lang geleden gezien *kijkt bedenkelijk...* Misschien Laurens en Mystralic maar eens optrommelen om de film te zien ^^ |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 19:57 | |
| Ja, door Roxas van Marjolijn ben ik filmpjes gaan zoeken :3 Ik ben Safje al aan het pesten door met Delaija te roddelen over hem :3 Ik zal het volhouden x3 Ik vind SSA echt leuk Bedankt, ik vond het zo'n vage/cute ava xD *lacht mee* Ik heb m'n ouders gisteren overgehaald om hem opnieuw te kijken, alleen de ondertiteling viel weg xD Soms was het echt van; WAAR hebben ze het over? |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 20:08 | |
| Haa, nou zat ik niet voor niets in de richting van Marjolijntje :3. Mooi mooi, ik las het ja ^^ Arme Saf, altijd de pineut :[
Hahaha, ja soms is dingen in het engels volgen niet moeilijk. Kijk alle series zonder ondertitelling. Maar sómmige sinnen en woorden denk je van; Darn... HEWAT? D: True true, ze gebruiken moeilijke taal in die film :3 |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 20:29 | |
| Het is echt zow gave film! Ik heb hem wel 3 keer achter elkaar gezien om hem te begrijpen maarja O.o |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 20:30 | |
| Eigenlijk zouden we meer medelijden moeten hebben met Saf D: Nou ja, Eph is wel lief voor hem
Gelukkig kon ik het wel volgen, maar zodra ze 'subconsiciousness' zeiden wist ik dat het moeilijk werd :3 Ik vind die paradoxen toch zo goed
@Silverpool: pas na de tweede keer had ik door dat hij bij Mal ook Inception gedaan had ^^" |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception zo 20 maa 2011 - 20:31 | |
| AAHJOH, nee hoe kom je daar bij Ö. Saf is nou eenmaal de SSA-pedo, heeft er zelf voor gekozen om het pispaaltje te zijn :3.
Hahahaha, dat is echt zo'n moment om om te schakelen en de online vertaalmachine d'r bij te houden (a).
Gnagna, ik had hem na een keertje wel begrepen *wiebelwenkbrauw* Gelukkig wel mét ondertiteling! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception ma 21 maa 2011 - 18:30 | |
| Eigen schuld van Saf, inderdaad Ja, google was toen wel handig geweest Ik snapte hem de eerste keer niet helemaal omdat ik alleen het begin en het einde gezien had (door tijdtekort moesten we de rest behalve het epic anti zwaartekrachtgevecht doorspoelen) :3 Mijn ouders snappen 'm nog steeds niet xD |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception ma 21 maa 2011 - 18:43 | |
| Hahaha, DIE FILM MOET JE OOK NIET DOORSPOELEN TROEL D: Dan snap je d'r inderdaad geen drol meer van :3 |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception di 22 maa 2011 - 18:46 | |
| :3 heb ik een goede reden x3 Dat riep ik ook naar m'n moeder, maar die vond van niet xD |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception di 22 maa 2011 - 18:50 | |
| HOE KAN JE NOU EEN FILM ALS DÁT DOORSPOELEN?? *haalt gierend adem* ... *pakt papieren zakje* Schaaaaaaam je D: |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception di 22 maa 2011 - 20:33 | |
| *belt 112* Ik wilde 'm niet doorspoelen, maar het meisje van wie die was moest weg D: Mijn moeder begreep niet wat voor awesomeness ik toen gemist heb! *trauma* *schaamt zich* |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception di 22 maa 2011 - 20:35 | |
| GOED ZO, SCHAAM JE DIEP MEVROI... Nou, alle vriendelijkheid weer goed en terug enzo? :3
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception di 22 maa 2011 - 20:37 | |
| Is goed :3 Vond jij die zin ook zo awesome 'You mussn't be afraid to dream a little bigger, darling' |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [Film] Inception di 22 maa 2011 - 20:39 | |
| *kent het script niet meer op en top* uuuhm... darn :/
VAST WEL ;D |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception do 24 maa 2011 - 16:30 | |
| INCEPTION =D WAAROM WAAROM WAAROM ZAG IK DIT TOPIC EERDER NIET xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Inception | |