Got ya! {Firework



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Got ya! {Firework

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:32




user posted image

Rustig sloop de poes naar haar prooi. Ze had haar prooi voor ogen, haar grote, grote prooi. Ze sprong, en kwam op haar 'prooi' neer. "Got ya!" fluisterde ze in zijn oor, haar prooi was niet zomaar een prooi, nee, het was haar allerliefste mate Firework! "Ik zei toch dat je moest oppassen?" Miauwde ze met een glimlach, terwijl ze trots op zijn borst stond

OOC: Firework only for now x'D

tag: Firework notes: ~




Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:46

De kater was in diepe concentratie verzonken, of hij viel gewoon in slaap, dat kon ook. Wat hij in ieder geval wist was dat er minstens drie jaar van zijn leven af waren door de actie van zijn vriendinnetje. Hij gromde speels, en draaide zich om. "Jij," Grinnikte de kater. Ja, zij.


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:52

"Jij," Gromde de kater speels, "Nee," Antwoorde ze onverschillig. "Ik ben Everstar, mij spreek je niet aan met 'jij'?" speelde ze. "Natuurlijk ben ik het, wie anders zou deze kater kunnen verslaan behalve iedereen?" Oke, ietwat gemeen. Belonen! Ze gaf hem een lief kopje, waarna ze tegen hem aan ging zitten. "Ik hou van je gekke furball." murmelde ze zachtjes, waarna ze haar kopje weer tegen zijn vacht duwde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:55

De kater grinnikte om haar antwoord en sloeg speels naar haar mooie gezichtje. Ze gaf hem een kopje, wat hem van zijn stuk bracht en deed spinnen. Wat een boef! "Ik hou van je gekke furball." Hij spinde harder en sloot even zijn ogen. "Ik meer van jou," Antwoordde hij met zijn uitgestoken tong.


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:15

"Oh? En hoe weet je hoeveel ik van jou hou dan?" Miauwde ze nonchalant. "Misschien hou ik niet eens van je, of misschien ben ik wel een stalker, weet jij veel." miauwde ze tegen hem, waarna ze in zijn donkerblauwe ogen keek. "Ik kan nooit genoeg van je krijgen, dat weet je."

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:18

De kater duwde speels zijn poot tegen haar mond zodat hij dicht bleef, boog toen naar voren en likte over haar neus. Langzaam en lief, waarna zijn sprankelend blauwe ogen, die alleen maar vrolijk konden kijken, in die van haar. "Geloof me," Mauwde hij, "Ik houd meer van jou,"


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:23

"Alleen van mij?" vroeg ze met een glimlachje, ze zou hem voor geen goud willen missen! No way, ze zou voor hem vechten en zelfs doodgaan. Firework zou dat ook voor haar doen toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:29

De kater glimlachte lief om haar vraag, maar vanbinnen wist hij het eerlijk waar niet. Wat een lastige situatie, gelukkig was het geen poes in de Windclan die er met haar om knokte. "Ja," Mauwde hij echter zo zeker als maar kon, en duwde haar toen om zodat hij bovenop kwam. "Ik zei toch dat je moest trainen!"


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:39

"Púh, je houd dus niet van je kittens?" vroeg ze nonchalant, en toen lag ze opeens op de grond. "Misschien wou ik wel niet trainen zodat ik meer bij jou kon zijn." miauwde ze liefjes, waarna ze hem een lik over zijn wang gaf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 22:03

De zin deed hem even verstijfen, en toen kreeg ze de kieteldood, ze had het er zelf naar gemaakt, pech gehad ze verdiende het gewoon! Grinnikend kietelde Fire haar, alle blikken hun kant op negerend. "Genade?"


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 7 jul 2014 - 22:46

Oh nee! Niet de kieteldood! Lionbeat ging helemaal stuk van het lachen, niet wetend wat ze moest doen. "Ja! Genade! Genade Fiery!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 8:22

De kater lachte toen zijn Mate om genade smeekte, maar gaf het, zoals waarschijnlijk wel verwacht was, niet. "Balen," Grinnikte hij, "Ik heb me zojuist bedacht," Waarna ze gewoon verder onderworpen werd aan de kieteldood.


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 17:24

Neee! Ze had om genade gesmeekt, en nog was het niet goed! Lion ging letterlijk halfdood van het lachen, toen ze hem met haar achterpoten ging 'kietelen'. Dat zou hem vast wel leren! Niemand zou haar kietelen zonder consequenties, en al helemaal niet hij. Ondertussen probeerde ze hem te bijten, niet echt bijten natuurlijk, maar 'waarschuwend' bijten. Dat ze hem vastpakte en losliet, en dat maar heel zachtjes zodat er geen wonden zouden ontstaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimema 14 jul 2014 - 11:42

Toen ze hem ook begon te kietelen sprong Firework lachend naar achteren, maakte een vreemd soort koprol, en keek met vrolijke ogen haar kant op. "Genade Mademoiselle!" Mauwde hij, dramatischer dan nodig was. Waarna hij omdraaide en wegdartelde, dan was hij veilig.


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 0:23

Ha! Daar had ze hem! Hij maakte een rare koprol en dartelde weg. Als een kitten die nog geen training had gehad sloop ze op de kater af. Waarna ze op hem sprong, en zorgde dat hij weer op zijn rug belandde, dit keer niet om te spelen, maar zodat ze tegen zijn borst aan kon liggen en zachtjes uit kon hijgen. Even strijkte ze haar kopje langs zijn borst, en liet uiteindelijk haar kopje rusten. Tja ze had er wel 6 manen uitgelegen door de kittens. "Fire?" Miauwde ze zachtjes, maar verroerde verder niet, "Ik hou van je..." Miauwde ze serieus, maar met een lief toontje. Meestal zei ze het op een speels toontje, maar nu wou ze het echt goed uitdrukken, ze hield zielsveel van hem. "Verlaat me alsjeblieft nooit..." Murmelde ze zachtjes, bijna onhoorbaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 0:52

De kater schreeuwde om hulp, maar werd de mond gesnoerd door de liefdevolle blik op haar gelaat toen ze hem wederom de baas was. "Ja baas?" Antwoordde hij, op het horen van zijn naam. Ze was geweldig, duidelijk beter dan Silvernight, hij had uitgevogeld dat vooral de snorharen van die poes hem betoverden, maar Lionbeat hem helemaal. Dus Lion won, in elk opzicht, behalve dan van de snorharen. "Ik hou meer van jou," Murmelde hij zacht, vol met spingeluid, in antwoord op haar lieve mededeling.


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 15:30

Ze glimlachte even toen hij zei dat hij meer van haar hield. "Gaan we die discussie weer aan?" vroeg ze met een glimlachje, waarna ze haar kopje weer op zijn borst legde. "Als we ooit nog kittens krijgen, dan pakken we het anders aan." miauwde ze zachtjes, maar wel hoorbaar. "Dan voedden we ze echt samen op." miauwde ze met een glimlachje. Door die ruzie had ze het gevoel dat de kittens... mjah... niet genoeg aandacht hadden gekregen. "Én we zorgen ervoor dat ze niet meer verslaafd raken aan honing." miauwde ze met een lachje erachteraan. "Daar moeten we ook nog wat aan doen." miauwde ze met een frons, "Dat jochie gaat er ooit nog dood aan ofzo."

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 12:11

Hij glimlachte toen de poes erover praatte, nog meer mini Lionbeatjes! Ze leken tot nu toe allebei op hem, en dat was gaaf, want veel katten konden zijn zoons herkennen, maar de poes moest het soms ook lastig vinden. "Laat dat joch toch," Mauwde hij grinnikend, en sloeg speels naar haar neus. "Apprentice zijn is lastig, en hij rent het er wel weer af, hij is niet bepaald dik ofzo," Hij was een prima vader, maar als het om dit soort dingen ging zag hij nooit het probleem. Clanregels breken gebeurde er niet mee, dus waarom er een probleem van maken?


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Got ya! {Firework Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 23:00

Ze keek hem speels aan toen hij naar haar neus sloeg. Ze luisterde aandachtig naar de kater waarna ze even zuchtte. "Ik denk dat je voor het eerst gelijk hebt." miauwde ze met een speelse glim in haar ogen. Ze legde haar kopje ietwat vermoeid op de borst van de kater. "Never hurt me again, please..." murmelde ze zachtjes. "Please don't..." vervolgde ze zachtjes waarna haar ambere ogen steeds een stukje verder dicht vielen. "I love you..." murmelde ze zachtjes, maar nog wel hoorbaar. Zo hoorde het leven te zijn, samen, onder de sterren. Alleen hun tweeën, de rest boeide op dat moment niet meer.

Note;; Short & Zullen we het topic afronden? x'D

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Got ya! {Firework DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:06

Hij keek verbaasd op bij haar woorden, en vernauwde even zijn ogen. De zin zorgde ervoor dat hij stil bleef, maar ook bleef hij liggen. Hij zou altijd van haar houden, ook al beschuldigde de poes hem zo nu en dan echt van van alles. De kater zou het wel overleven. Tenminste, als hij wakker kon blijven, en dat kon hij niet. Firework was een echte warrior, hij was weg, hij was in slaap gevallen.


Got ya! {Firework 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Got ya! {Firework   Got ya! {Firework Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Got ya! {Firework
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: