{GZ} You will soon be reborn as a monster...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
{GZ} You will soon be reborn as a monster... Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:33

Hello iedereen ^^

Dus deze jongen wil ik terug actief. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat dit niet kan zoals hij vroeger was. Hij is door de moons heen softer geworden en een crush ontwikkeld voor Tinder.

Dit is zowat het verhaal:
Hij heeft nooit echt vertrouwen gehad in katten en dacht altijd al dat ze hem niet wilden. Maar nadat hij de familie van Lion x Icy had ontmoet, begon hij er anders over te denken. Nog steeds was hij redelijk wantrouwig naar anderen katten toe, erg gesloten. Hij groeide doo hen wat open, vergat het schuldgevoel van de dood van zijn moeder en het feit dat Whitelion hem wilde doden en genoot eens van zijn leven.
Maar dat veranderde met één enkele ontmoeting.
Zo instabiel als hij is, kon hij zijn emoties niet onder controle houden toen er iemand met Tinder flirtte. Hij flipte, begon allemaal dingen te bedenken en kwam uiteindelijk zelf op een conclusie uit: Niemand gaf echt om hem... Tinder hield ook van de kater en was hem zelfs niet komen helpen... maar bleef bij haar vader. Dit brak Brokenpaw en al snel ontmoette hij deze kater opnieuw. Zo boos als hij was begon hij zijn zegje over Tinder te doen tegen Tall, maar wat hij niet wist was dat Tinder er ook bij was. Het brak haar en dat was de druppel die Broken echt helemaal liet doorslaan. Hij ging erop uit en sprong voor een monster. Enkel en alleen omdat hij stikjaloers was en het niet kon verdragen dat Tinder niet van hem hield.

Nu zal hij op de rand van de dood hebben gestaan... Hij overleefde het ongeval op een haar na dankzij Maskheart die hem meteen verzorgde na het ongeval. Al snel kwam Broken terug bij een soort van bewustzijn. Al snel wordt het duidelijk toen hij een stem hoorde, klaar en duidelijk. Deze kleineert hem en zegt verschillende dingen tegen hem. waanbeelden treden op, flitsen, kortom... Hij begint gewoon gek te worden. Dit komt omdat hij Schizofrenie heeft. Een ziekte waarbij hij emotioneel niet echt stabiel is, waanbeelden ziet, stemmen hoort, noem maar op...

Hij komt in de Med. Cat's den terecht, wordt verzorgd, maar wordt ondertussen geteisterd door de waanbeelden en stemmen waardoor hij af en toe opeens agressief reageert op bezoekers, Brindlepool of Sparrowpaw. Al snel wordt duidelijk dat hij echt gek is. Hij wordt gemeden en af en toe eens gepest. Al snel kan hij het niet meer aan en wordt het hem teveel, hij stort in en begint door te slaan. Hij zet zijn gedachten op rust en luistert naar de stemmen... Die hem zeggen om te vechten, sterker te worden en iedereen uit de weg te ruimen die in zijn weg staat. Eerst doet hij het, hij valt één kat aan en dan komt het. "Smile," Zegt de stem. Dan begint hij opnieuw door te slaan. Hij laat zo de kat ontsnappen en trekt zich terug.

Langzaam maar zeker groeit er steeds meer haat in hem wanneer hij ziet hoe Tinder en de rest warriors worden. Al snel begint de stem opnieuw... Met zijn gedachten over te nemen. Hij begint te trainen, sterker te worden en mijd werkelijk iedereen in zijn leven. Hij wil niet enkel wraak op Whitelion, maar ook op Tinderpaw en Icyrose en Lionroar voor het feit wat ze haar toen hadden aangedaan. Ook Tallpaw zal er niet aan ontsnappen. Maar goed, hij traint enkel om sterker te worden, sluit zichzelf op en maakt geen contact met niemand. Tot op de dag dat hij warrior wordt... Dan begint het nog maar...
---
Wat ik dus zoek zijn een paar dingen:

> Katten die hij aanvalt -mogen meerdere zijn van andere clans-
> Spottedpaw / Chi <
> Flamepaw / Anouk <
> Strawpaw / Lilith <
> Katten die evt sterven door zijn aanval
> Katten die hem een beetje steunen, binnen willen dringen in zijn wereldje en hem willen steunen
> Zijn vader, BCer

En als Babs, Linn, Bunny, Emma en Quinty ermee instemmen zou hij waarschijnlijk ook nog een wraakpoging doen op hen. Maar dat laat ik over aan jullie om dat te beslissen ^^ *is even te lui voor pb's en skype*

Bo2x

Laatst aangepast door Brokenpaw op zo 6 jul 2014 - 22:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
{GZ} You will soon be reborn as a monster... DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:40

Misschien is het leuk dat hij Spotted bijna vermoord?
Dat ze eerst was aangevallen door een vos, zodat ze sws verzwakt is. Het leek met ook leuk -voor de spanning- dat hij zich dan eerst voordoet alsof hij probeert te helpen, en dan uiteindelijk haar aanvalt. ^^
Brokentune
Member
{GZ} You will soon be reborn as a monster... Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:45

Dat zou awesome zijn! Ik hou het in gedachten en dat lijkt me inderdaad een heel goed idee! Dat de stemmen dan opeens toeslaan, yush~ Ik voeg je toe aan mn denkbeeldige lijstje ;3
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:49

Misschien kan hij Flamepaw aanvallen uit de TC. En dat zijn alterego Burnedpaw voor het eerst buiten de trainingen in DF de controle van hem overneemt. Waarna Burned hem zal vertellen dat Broken hem zonder reden aanviel wat dan niet zo is. Waardoor Flame in de clan meldde dat een WindClan kat hem zonder reden aan viel. Om de band tussen TC en WC is meer op springen te zetten.

Is een beetje vaag maar het is om maar een idee te geven.
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:58

Lijkt me goed, ik zet je op het lijstje~ ^^
.Strawpaw
Member
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 22:02

Je kunt Strawpaw wel aanvallen. x'D
Zal ShadowClan niet leuk vinden
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 22:04

Added~
Topics komen btw ergens binnen 2 weken wegens zijn ongeval + omdat ik een paar dagen weg ben. Maar ik wil er zo snel mogelijk aan beginnen ^^
Nevermind
Member
{GZ} You will soon be reborn as a monster... KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 21:39

Ik zou het liefst willen dat we beginnen met Strawpaw~

Dan zou ik Flamepaw willen en als laatste Spottedpaw. Dus het topic met Straw mag open ^^ Wie opent er? =3
Tallshadow
Member
{GZ} You will soon be reborn as a monster... 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 12:44

Alleen maar leuk als Tall en Broken in een gevecht komen (:
Zeg maar wanneer je een topic ervan wilt (;
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 12:53

Hij mag wraak nemen op Tinder en haar zelfs aanvallen als je wilt. (:
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 13:03

Okay tx~
Ik wacht nog op het topic van Bunny waar White hem binnenbrengt in het kamp van zijn ongeluk, dan kan ik de topics openen ^^
Brokenbee
Member
Jara
10
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenbee
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 15:49

Ik heb Owyn voor je als vader? ;3
Weet niet of je een heel aanvraagje wilt?
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 9:45

Ik denk dat Owyn iets te jong zal zijn. Broken is namelijk al 12/13 moons xD

Vanmiddag maak ik de eerste post aan voor Strawpaw ^^
Brokenbee
Member
Jara
10
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenbee
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 13:11

Jaa, dan issie inderdaad iets te jong ;p
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 12:05

Topic voor Strawpaw~

Oh en btw ik zoek nog katten die dood mogen~ ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You will soon be reborn as a monster...   {GZ} You will soon be reborn as a monster... Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: