|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:21 | |
| - Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
- Heeft iemand zin om een soort 'challenge' te doen? c:
Kijken hoever we een topic krijgen in 1 avond? Met gewoon, lekker korte maar inhoudelijke posts ofc :3 Ik wil het wel proberen ^^
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:23 | |
| - Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Kijken hoever we een topic krijgen in 1 avond? Met gewoon, lekker korte maar inhoudelijke posts ofc :3 Ik wil het wel proberen ^^
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:24 | |
| - .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? Ik heb TC, WC en SC. :/ |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:24 | |
| - .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? Liefst met Jeff, maar die kan RC Territory wel inkomen, niet het Camp ofc xD EDIT; Jeff kan sws ieder territorium in ;3 |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:25 | |
| - Jeff schreef:
- .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? Liefst met Jeff, maar die kan RC Territory wel inkomen, niet het Camp ofc xD EDIT; Jeff kan sws ieder territorium in ;3 Ik heb ook nog een TC kater, zullen we dan doen dat Jeff in TC territorium komt? :3 |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:27 | |
| - Jeff schreef:
- .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? Liefst met Jeff, maar die kan RC Territory wel inkomen, niet het Camp ofc xD EDIT; Jeff kan sws ieder territorium in ;3 Hmmm... dilema. Anders eentje op de borders. Jeff, Strawie en dan jouw RiverClankatje? |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:28 | |
| - .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? Liefst met Jeff, maar die kan RC Territory wel inkomen, niet het Camp ofc xD EDIT; Jeff kan sws ieder territorium in ;3 Ik heb ook nog een TC kater, zullen we dan doen dat Jeff in TC territorium komt? :3 Top c; Een zonder-opmaak-challenge topic? |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Ik mis nog steeds de afwezigheid van een ShadowClan kat in mijn rijtje met accounts ): |
|
| |
18 Actief
| |
| |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:29 | |
| Lilith, TCkat x TCkat x Jeff ^^ ? |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:30 | |
| - Jeff schreef:
- .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- Jeff schreef:
- Oakclaw schreef:
- .Hopekit schreef:
Ik had er net iets over gezet in je topic aanvraagtopic ;3 x'D K'heb het gezien. Mayby een challenge met zen drietjes? {of meer ofcourse} Als je met meer als 3 begint wordt het lastig, vermits je dan moet wachten en als iemand weg moet enzo Met z'n drietjes lijkt me leuk! :3 Hebben jullie toevallig RiverClan katten? Of posten jullie liever met een andere Clan? Liefst met Jeff, maar die kan RC Territory wel inkomen, niet het Camp ofc xD EDIT; Jeff kan sws ieder territorium in ;3 Ik heb ook nog een TC kater, zullen we dan doen dat Jeff in TC territorium komt? :3 Top c; Een zonder-opmaak-challenge topic? 1 Probleem; mijn TC is een kitten. Dus of terwijl doen we er eentje op de borders ? Of laat ik Lockkit verdwalen ^^ |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:33 | |
| Lock is wel nog heel jong, right? Wacht, euhm let me think. Chikita x Jeff gaat, en iedere Clanner kan Rogue Territory bezoeken? Juul, Lilith? xD @Juul, als we deze challenge al doen, wil je die van Kita x Jeff óók of morgen? (; |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:34 | |
| @Ezz&Lilith: Doen we dan Kita x Jeff x Clankat? Poor Clankat xD
En zullen we Kita x Jeff dan morgen doen? :3 |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:35 | |
| Klopt. Oké, klinkt goed. ^^
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:36 | |
| Iemand zin in een grens gevecht? Honey x ? ^^ |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:37 | |
| - Honeyspots schreef:
- Iemand zin in een grens gevecht? Honey x ? ^^
Wat doe ik me aan x-xHoney x Strawpaw < SC ? |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:38 | |
| Wil een van jullie het topic aanmaken? Dan ga ik eventjes m'n ma helpen in de keuken c: |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:38 | |
| Juul, Kita x Jeff morgen dan (;
Juul en Lilith, ik begin wel, een zonder opmaak topic, dan kan Lilith nog zien wel acc binnenspringt
Anders graag Lianne, maar heb het wat druk atm xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:39 | |
| Ik ben als een gek allemaal ava's aan t maken. Weet iemand of deze al bezet is? Komt me zo bekend voor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 19:40 | |
| - Oakclaw schreef:
- Honeyspots schreef:
- Iemand zin in een grens gevecht? Honey x ? ^^
Wat doe ik me aan x-x
Honey x Strawpaw < SC ? Wat geeft je het idee dat Honey een leerling aanvalt? D: Jeff; Juul was je voor, het liefst wil ik maar 1 topic 1 topic waar ze vecht, that is (aa)
Laatst aangepast door Honeyspots op di 8 jul 2014 - 19:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|